Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maar ik ben nog niet zeker van de kast. Ofwel een antec lanboy, die vind ik wel knap maar die blauw achtige "grill" vind ik minder. De antec p160 is te groot want ik heb maar 49 cm plaats
Dan dacht ik nog aan de Aopen H600B, knappe case maar geen window. Dus dacht ik er een window in te maken maar heb geen idee hoe ik dat moet doen
Heb al eens bij casemodding gekeken maarja ...ga je 2gb ram nemen (dacht het wel maar ben niet zeker) want dat is een must voor BF2, heeft nogal vrij crappy code die niet zuinig met ram omgaat, dus 1.5gb is aangeraden voor alles highThammels zei:Kan ik met die 7900GT bij battlefield alles op high spelen ?
Jaja 2 GB ramboostah zei:ga je 2gb ram nemen (dacht het wel maar ben niet zeker) want dat is een must voor BF2, heeft nogal vrij crappy code die niet zuinig met ram omgaat, dus 1.5gb is aangeraden voor alles high