Archief - PC'ke besluit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
niet? :eek:
met P4 voel je dat anders wel

idd, als je het niet voelt neem je beter 1*1024mb

enZiiime

Legacy Member
owke, morge avond tege 6 uur is gon bestelle (me de oudjes er is ene keer bij :P (zei betale dus sja ze moge is mee eh :P))

Kzal dan maar men gecopierd cdke, en code meegeve zeker aan hun zoda zei dak kunne installe me "mijn" code :P??

(ik laat hun het ineensteke en alles installe dus ja :))

Davion

Legacy Member
Klopt, maar een PIV is bandbreedte hongerig, dat is ook een van de redenen dat een PIV Dual Core op neit veel trekt, de FSB is gewoon de traag, te weinig bandbreedte, AMD heeft dat probleem niet.

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
owke, morge avond tege 6 uur is gon bestelle (me de oudjes er is ene keer bij :P (zei betale dus sja ze moge is mee eh :P))

Kzal dan maar men gecopierd cdke, en code meegeve zeker aan hun zoda zei dak kunne installe me "mijn" code :P??

(ik laat hun het ineensteke en alles installe dus ja :))
Kweenie zu, ge kunt proberen van da hun te laten installeren ma tis nie onwaarschijnlijk daze moeilijk gaan doen.
Ma 't zelf doen is nu toch ook nie zo moeilijk ?

@ Davion, idd, had ik da in dees thread nie al paar keer gezegd? :doh:

enZiiime

Legacy Member
Winkel doe heel makkelijk, deze was kapot, en had ook illegale xp, wat hebben ze gedaan? er officiele xp opgezet :) (had beter key achterhaald en die blijven gebruike)

enZiiime

Legacy Member
Bedankt voor alle reacties :D

Vandaag gaan bestellen: (wel met paar kleindere veranderingetjes, aangezien ik anders paar weken moest wachten :s)

Coolermaster Centurion + 550Watt
AMD64 X2 3800+ Dual Core FSB 2000 s939
Gigabyte K8NPRO-SLI nForce4 SLI S939 DDR 2xPCI-E 1394B DualL
2x JETRAM/Transcend 1Gb DDR 400
SEAGATE 200Gb S-ATA150 7200RPM 8MB
XFX GEFORCE PCI-E 7800GT 256Mb SLI
BenQ DVD Dual Layer DW1650 Black Retail
Floppydrive 1.44Mb

Dus ipv WD een seagate en ipv apacer ram dat ander merk, normaal zal er wel niet veel verschil opzitten (hoop ik)

en seagate sja, ze moesten anders 200gb WD nog bestellen en kon nog tot 2 weken duren :D en sja seagate heeft ook 5 jaar garantie dus veel verschil zal het met WD niet zijn.

Totaalprijs is 1370€ (normaal 1280€, maar ben maar ineens gegaan voor 2gb ram geheugen)

SMa

Legacy Member
Seagate is ook goed :)
Jetram ken ik wel niet
groot gelijk met die 2gb ram :niceone:

bij welke winkel bestel je?

enZiiime

Legacy Member
www.geckocomputers.be

Goei winkelke imo :)

Ask dinsdag niefe pc heb, ines men 2 oude maxtors binnebrenge, fucking kapotte hds ^^

Nu nog hope da pc ni teveel lawaai maakt :d (dak er iig me kan slape, als ik den deze opzet, en tis muisstil, en ga naar de living dit toch in vogelvlucht 20 meter verder is, dan kan ik denk ik nog niet slapen met lawaai :p)

Weet er iemand of de standaard fans op de dinges die ik heb besteld, redelijk stil zijn?

enZiiime

Legacy Member
sja heb enkel twijfels over de de 2gb ram aangezien ik het merk niet ken, maarja winkel is redelijk betrouwbaar, dus kgeloof erop :)

btw dus die 2gb is nu eigelijk "dual channel" zoals ik al eens had gevraagd eh :)? dus 2x 1gb :)

En zover als iemand moest weten, de aankopen waar fans opzitten ofz, zijn die redelijk stil?

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Je bedoelt zeker daje derop vertrouwt? :)

Die 2GB zal dual channel zijn, don't worry. Kan je dan later nog checken bij het booten van je PC, en eventueel nog es met CPU-Z. *edit* ze moetn wel op de goeie rambankjes op't mobo aangesloten worden uiteraard.

Van die fans weet ik het niet direct. Ik vermoed dat dat allemaal wel redelijk stil zal zijn. Kzou es ne 7800GT in handen willen voor te testen zu. :D

enZiiime

Legacy Member
nja, snel typen geeft soms rare woorden mee :D

Anyway is er progje voor zo goed als ALLES te controleren wat er in pc zit?

Kwil natuurlijk is nazien of alles erinzit wat ik heb gevraagd eh ;)

enZiiime

Legacy Member
thx :)

Nu ist afwachte tot dinsdag, en dan kank is trots zijn da men pcke "deftig" is voor maandje (had liever ne 4800+ gehad, morja budget kost da ni trekke :p)

of ne 512mb kaartje ^^

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Met het 512MB-kaartje zou je dan meer geweest zijn. 7800GTX 512MB of x1800xtx ofzo. Toch voor games zou het beter zijn. :)

enZiiime

Legacy Member
had het over die 7800GTX aangezien ik nu een 7800GT heb :')


Maarja zoveel geld heb ik er niet voor over, spendeer ik liever aan het sociale leven :D

Ksnap ni da mense zoveel kunnen uitgeven vb die 4800+ dual core, en die 7800GTX 512mb, das onmenselijk duur en over paar maand kost da nix meer bekan, en over paar maand erna ist al oude brol :/

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Maarja zoveel geld heb ik er niet voor over, spendeer ik liever aan het sociale leven :D
Lol ja idd, kijk maar es naar mijn sig. :D
Enige dak binnen de kortste tijd mss nog zou "upgraden" is een extra HD. ^^

enZiiime

Legacy Member
héhé, heb hier juist te horen gekregen, dat iemand dat ik ken 2 kapotte seagates heeft :|

Begin te twijfelen over keuze van hdd :s

heb 2 maxtors liggen, dus da komt nimeer binne, en nu krijgek te hore da seagate bij diene ene ook alle 2 is kapot gegaan, gvd had mss toch beter 2 weken langer op pc gewacht, en WD genomen :/

Nja, te laat :p hopelijk heb ik geluk met de seagate one

T€RM!N4T0R

Legacy Member
Seagate is goed zu, kheb er hier zelf ook een zitten. Ben ik erg content van.
En vergeet daarbij ook nie daj 5jr. garantie hebt e..

enZiiime

Legacy Member
héhé nice heb juist nieuwe pc :)

alles ziet er uit te kloppe :)

enkel andere dvd brander gekregen ipv de benq 1650 heb ik nu

_NEC DVD_RW ND-3550A


Even goed? :)

(heb 200gb maxtor hdd binnegebracht en kreeg sealed seagate 200gb hdd terug: sweet :))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan