Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit is dan weer een processor van +1000€.187(V)URD@ zei:


965X is ook goedRealRoot zei:mobo moet toch minsten 975X chipset hebben voor Conroe?
AM2 is in pi geen vergelijking voor conroe , 3d mark 01 zal het ook niet moeilijk zijn conroe heeft enorm veel power daar in . games heb ik nog geen beches gezien .FEW zei:dit is dan weer een processor van +1000€.
nuja, ik ben meer voor AMD dan voor intel, maar ik geloof dat intel het deze keer zal halen.
maar natuurlijk eerst wachten op serieuze am2 vs conroe benches![]()

hebde gezien hoeveel de E8000(ofzoiets)of de EE kost ?sheep zei:mss is dit waar...
maar prijs/kwaliteit gezien?
totaal NIET!
al gezien hoeveel de 5000+ kost?![]()

Een EE of FX kost altijd meer dan 1000 euro! Net als een FX.-dawnz- zei:hebde gezien hoeveel de E8000(ofzoiets)of de EE kost ?![]()
sheep zei:Een EE of FX kost altijd meer dan 1000 euro! Net als een FX.
X2 5000+ is maar een gewoon model
Een E6600 zou ook al goed genoeg moeten zijn, heeft de zelfde core als de E6700 en is 200 euro goedkoper.
Al schijnt het wel dat een multi van x10 (zoals bij de E6700) 'perfect' zou zijn om te overclocken, vraag me wel niet waarom...

de E8000 is ook een gewoon model en kost ook mss 800€sheep zei:Een EE of FX kost altijd meer dan 1000 euro! Net als een FX.
X2 5000+ is maar een gewoon model
Een E6600 zou ook al goed genoeg moeten zijn, heeft de zelfde core als de E6700 en is 200 euro goedkoper.
Al schijnt het wel dat een multi van x10 (zoals bij de E6700) 'perfect' zou zijn om te overclocken, vraag me wel niet waarom...
voor zover ik weet is het juli, dus 07Freekje zei:komen die conroe's nu 23/06 of 07 ?![]()
Gunk Acolyte zei:De Conroe E6700 wordt de mijne!
2,67Ghz
4Mb Cache
1066FSB
€530
Kan er mee door
Bron: tweakers.net
Ik reken eerder op begin augustus eer de eerste Conroe's in België zullen aankomen.Thammels zei:Het zal 24 juli wordenDe 23ste is een zondag
met gemakt een FX-62 ( 1200 € ) http://tweakers.net/nieuws/42674/Nieuwe-Athlon-FX-62-neemt-het-op-tegen-Core-2-Duo.html en dan zeggen dat intel nog iets achter de hand houd voor de K8L van amd ...