Archief - 9 Lives voor het goede doel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

blackrabbit

Legacy Member
chosen1 zei:
9lives heeft geen geld. Telenet heeft geld.
alles wat 9lives weggeeft is gesponserd en gekregen voor reviews en previews
:rolleyes:

Alsof die 2 niet hetzelfde zijn..

chosen1

Legacy Member
blackrabbit zei:
:rolleyes:

Alsof die 2 niet hetzelfde zijn..

mss beter eens de hele thread lezen voor ge willekeurige berichten kiest en ze uit het context rukt?

als ge beter had gelezen dan had ge gezien dat ik al lang had gezegd dat deze 2 dezelfde zijn.

Gromme

Legacy Member
Zoals ik dus net zei, kunnen we het ook afscheiden van 9Lives. Het zou gewoon 'leuk' zijn om allemaal onder die naam te kunnen fungeren.

Al snap ik nog altijd niet wat Telenet daarbij komt kijken. Als je hen niet toelaat als sponsor, dan hebben ze er toch niets bij te zoeken...toch?

Pol

Legacy Member
Als je hen niet toelaat mag je ook de naam 9lives niet gebruiken dacht ik. copyright enzo

chosen1

Legacy Member
Poltje zei:
Als je hen niet toelaat mag je ook de naam 9lives niet gebruiken dacht ik. copyright enzo

²

en als we 'gamers van belgië' zijn dan gaan andere fora zich wrs naar voor schuiven

Gromme

Legacy Member
Dus... we zouden bijna al een eigen site/forum moeten opstarten?

KO

Legacy Member
Dat valt het simpelst op te lossen door een kleine site op te richten (zonder forum) met gewoon wat uitleg over het project. Met die site kunnen we dan ook reclame maken op andere gamerfora, en we schuiven dan de naam van die site naarvoor, zonder daar een specifieke communitynaam op te plakken.

Zo kunnen we zowel een liefdadigheidsproject steunen, en tegelijk eens laten zien dat gamers zich niet de hele dag bezig houden met het plannen van massamoorden in scholen, zonder dat een groot bedrijf met de publiciteit gaat lopen.

Gromme

Legacy Member
Dat is wat ik bedoel KO.

Zijn er nu nog enkele die die initiatief zien zitten?

ElemenTiM

Legacy Member
Gavin zei:
http://www.northrup.org/Photos/otter/low/otter-face.jpg
Zie die arme stakker, niemand die kan inhaken omdat hij de taal niet machtig is. =(

kleine :offtopic:
Kweet niet waarom, maar meteen toen ik die foto op m'n scherm zag verschijnen dacht ik aan Detroit? (en nee, niet in negatieve zin bedoeld, was gewoon het eerste dat in me opkwam)



OT: Mooi initiatief (idee), tzou erg mooi zijn moest dit lukken, deze thread ga ik volgen :)

Equino

Legacy Member
Neemde gij drugs gromme?
Of streng katholiek opgevoed?

Just asking :unsure:

Lord_Palethorn

Legacy Member
ik denk dat de meeste onder jullie het wel onderschatten hoor.

Iets wat mij véél haalbaarder lijkt: inzameling consoles / games (oudere, maar ook niet te oud, prev-gen PS2, XBOX & GC) en deze verspreiden in ziekenhuizen / weeshuizen / etc. voor de kinderen

Stabby

Legacy Member
*DeFees* zei:
we kunnen ne kerst single opnemen ?(no shit) kbedoel zo iets mega retarted met ziel in... tzal nog wel verkopen zeker? :)

http://www.youtube.com/watch?v=HcF9eXuoOPo&feature=related

:p

Lord_Palethorn zei:
ik denk dat de meeste onder jullie het wel onderschatten hoor.

Iets wat mij véél haalbaarder lijkt: inzameling consoles / games (oudere, maar ook niet te oud, prev-gen PS2, XBOX & GC) en deze verspreiden in ziekenhuizen / weeshuizen / etc. voor de kinderen

Beste idee imo. Ik heb alvast een Gamecube, GB Micro en wat games om weg te geven :)

Gromme

Legacy Member
Equino zei:
Neemde gij drugs gromme?
Of streng katholiek opgevoed?

Just asking :unsure:

Nee.



Lord_Palethorn zei:
ik denk dat de meeste onder jullie het wel onderschatten hoor.

Iets wat mij véél haalbaarder lijkt: inzameling consoles / games (oudere, maar ook niet te oud, prev-gen PS2, XBOX & GC) en deze verspreiden in ziekenhuizen / weeshuizen / etc. voor de kinderen

Het moet inderdaad ook niet direct iets 'spectaculairs' zijn. Dat wat jij zegt is ook een goed idee.

Of een soort van rommelmarkt organiseren waar de opbrengst integraal gaat naar ergens.

Gromme

Legacy Member
Ok, iemand een voorstel om ergens anders samen op ideeën te komen? Want hier op 9L gaat het dan toch maar een warboel worden en dan kunnen we op die andere samenkomen met diegene die er iets in zien.

Radiance

Legacy Member
Ik zou alvast wegblijven van onbereikbare doelen zoals Afrika en gigantische benefieten en geldinzamelingen en wat weet ik allemaal.
Laten we eerlijk zijn, de meeste bezoekers hier zijn studenten met een krap budget en weinig interesse om dat te delen met de derde wereld.

Probeer hier een verschil te maken, lijkt mij dat er genoeg gezinnen of bv. (buitenlandse) studenten in Vlaanderen zijn die zich geen pc kunnen veroorloven. Terwijl ik en ik ben zeker een grote groep hier nog wel wat onderdelen liggen hebben liggen die wat pc's bij elkaar kunnen krijgen. Met een 1200 of 2000 MHz PC kan je ook perfect office docs openen en internetten he. En zoals iemand hierboven al zei, dat hoeft niet enkel praktisch te zijn, hier heeft jaren een Nintendo 64 in de kast gestaan, nu wel naar nichtjes gegaan, maar wederom, zo moeten er toch nog wel meer rondslingeren, ongebruikt.

Punt 2 is natuurlijk tech support voor die dingen. Problemen die voor mij en de rest hier debiel zijn, zijn voor anderen onoverkomelijk. Dus ook daar, kleine problemen fixen bij mensen uit uw buurt.

Ongetwijfeld is er zo al wel een organisatie waar we wat aan kunnen bijdragen.

Btw : als je op korte termijn nog wat wil doen, er zijn verschillende organisaties die speelgoed inzamelen om in weeshuizen etc. als Sinterklaas cadeau uit te delen, doorzoek uw zolder eens en zet die spullen daar af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan