=CID=Drone
Legacy Member
waarom geen geld verzamelen ten voordele van seksueel/misbruikte kinderen?
gerecht en advocaten kosten handenvol geld, dit mogen mijn broer en zijn vriendin aan de lijve ondervinden ( nee ze zijn niet de daders ), mijn broer zijn dochtertje werd vroeger misbruikt door iemand in de familie langs de moeder hare kant, de bewijzen zijn er doch het gerecht doet NIKS
moeder die inwoont bij de ouders krijgt het voorloopig hoederecht omdat al de klachten die mijn broer indient gebaseerd zouden zijn op leugens en verzinsels ( ook al zijn de bewijzen van het misbruik er ) met als resultaat dat het misbruik door de persoon in de familie van de moeder gewoon doorgaat
maja, het gerecht erkend uiteindelijk wel dat er misbruik is van mijn broer zijn dochtertje, maar ze weten niet waar het zit, het feit dat ze ( dochtertje ) misbruikt is geweest telkens ze word afgezet door de moeder geeft het gerecht geen hint :doh:
om u een idee te geven, mijn broer "moet" tegen de donderdag geld zien te vinden voor de advocaat en een gerechtelijk onderzoek ( moet ge zelf voorschieten
) te laten starten, dit is een redelijk groot bedrag en hoe we dat gaan doen in de familie, is iet anders 
gerecht en advocaten kosten handenvol geld, dit mogen mijn broer en zijn vriendin aan de lijve ondervinden ( nee ze zijn niet de daders ), mijn broer zijn dochtertje werd vroeger misbruikt door iemand in de familie langs de moeder hare kant, de bewijzen zijn er doch het gerecht doet NIKS

moeder die inwoont bij de ouders krijgt het voorloopig hoederecht omdat al de klachten die mijn broer indient gebaseerd zouden zijn op leugens en verzinsels ( ook al zijn de bewijzen van het misbruik er ) met als resultaat dat het misbruik door de persoon in de familie van de moeder gewoon doorgaat
maja, het gerecht erkend uiteindelijk wel dat er misbruik is van mijn broer zijn dochtertje, maar ze weten niet waar het zit, het feit dat ze ( dochtertje ) misbruikt is geweest telkens ze word afgezet door de moeder geeft het gerecht geen hint :doh:
om u een idee te geven, mijn broer "moet" tegen de donderdag geld zien te vinden voor de advocaat en een gerechtelijk onderzoek ( moet ge zelf voorschieten
) te laten starten, dit is een redelijk groot bedrag en hoe we dat gaan doen in de familie, is iet anders 