Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik weet niet of je gemiddelde lanparty al eens goed bekeken hebt, maar als je het allemaal een beetje democratisch wil houden is daar maar een paar euro winst uit te halen, als je al geen verlies draait op je eerste edities.Poenanie zei:JEZUS krijg ik opeens een ingeving -> Een heuse lanparty waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat , het beste van twee werelden ?![]()
![]()
Radiance zei:Punt 2 is natuurlijk tech support voor die dingen. Problemen die voor mij en de rest hier debiel zijn, zijn voor anderen onoverkomelijk. Dus ook daar, kleine problemen fixen bij mensen uit uw buurt.
ad:
)preske zei:Onlangs heeft het nog in de krant gestaan over die werkloze vader die speelgoed stal voor zijn kinderen om toch maar iets te kunnen geven. Nadien hebben er een ganse hoop lezers geld en speelgoed geschonken.
Dus, laten we iets doen voor de belgische kansarme kinderen, of voor zieke kinderen in het ziekenhuis, dan kunnen de gebruikers bv oude playstation of xbox games doneren aan de ziekenhuizen. Zoals de mannen van Penny Arcade dat jaarlijks doen.
Videogames for kids, of iets in die strekking.
probleem is natuurlijk, waar vinden we een bestaand goed doel dat zoiets doet in belgie. want zelf zo iets oprichten is vrij ingewikkeld en tijdverslindend
Gromme zei:Zoals ik dus net zei, kunnen we het ook afscheiden van 9Lives. Het zou gewoon 'leuk' zijn om allemaal onder die naam te kunnen fungeren.
Al snap ik nog altijd niet wat Telenet daarbij komt kijken. Als je hen niet toelaat als sponsor, dan hebben ze er toch niets bij te zoeken...toch?
Poltje zei:Als je hen niet toelaat mag je ook de naam 9lives niet gebruiken dacht ik. copyright enzo

Aeckz zei:Zie ik zeker zitten,
Tip voor goed doel:
Momenteel doet Rode Kruis actie "Music For Life" om water in Afrika te krijgen:
zie: http://www.rodekruis.be/NL/Actueel/Actueel/musicforlife/musicforlife.htm
Gesteund door Studio Brussel.
Dus sowieso komen we al op de radio en dat betekent extra publiciteit voor dit forum.
Poenanie zei:No offence hé , dit is een erg nobel doel en dat respecteer ik. Maar 9lives ziet niet eens zitten om als grootste gamecommunity van Belgïe een lanparty te organiseren. Direct voor het goede boel gaan werken lijkt me zo .. nuja kweet niet hoe ik me moet uitdrukken zonder dat het verkeerd zou overkomen ;p
JEZUS krijg ik opeens een ingeving -> Een heuse lanparty waarvan de opbrengst naar een goed doel gaat , het beste van twee werelden ?![]()
![]()
. En dan in de aankomende periode van Kerstmis en Nieuwjaar is er zeker geen geldoverschot. Dus je kan nu misschien al een actie beginnen uitbouwen enzo maar op resultaat zal je dan toch even moeten wachten totdat onze forummembers terug wat geld bijeen gespaard hebben. 
)
Mr_Larsman zei:Maar ik zou toch veel liever 10 euro's meer betalen voor een hersteller van een echt computerbedrijf dan dat ik iemand van een of ander forum in huis haal voor die herstelling hoor. (ik kan zelf m'n pc's herstellen, maar da's the point nie)
En dan nog, ik denk dat vrijwel iedere mens wel iemand, al dan niet via-via, kent die een pc kan repareren.



switchblade zei:I like
Heel veel mensen hebben ongelofelijk veel miserie met hun pc's (3/4 is gevallen van spyware maar kom), moest er nu eens een minisite ofzo opgericht worden met een lijstje van leden hier die zich vrijwillig stellen om die pc problemen op te lossen voor een democratische prijs. Computerwinkels zullen het niet graag zien afkomen, maar de mensen wel. De opbrengst gaat natuurlijk naar het goede doel.
Zo dragen de mensen met hun problemen bij (financieel), en de leden van het forum hier (door zich in te zetten voor..).
Ni?ad:




gentille zei:Omdat men de "eer" niet krijgt, wil me niet meer meewerken? Het lijkt me dan niet echt de juiste instelling om aan een goed doel te beginnen als je enkel uit bent op de "eer".