KnackyBall
Legacy Member
Ik zit in het 6de Kantoor, ok 't is wel vrij laag (BSO), maar ik ga zeker en vast nog een 7de jaar Logistiek doen voor diploma, want na het 6de Kantoor krijg je geen diploma, enkel een getuigschrift, ben je eigenlijk niets mee...
En het 7de jaar Logistiek (=heeft te maken met heftrucks etc.), daar zit een mooie toekomst in, want ze vragen er achter
Die mannen die in de Logistiek werken, komen buiten met 60 tot 80 duizend ballen
EDIT: Kantoor volgen is wel chille
(geen examens enzo, weinig toetsen, wel veel stages)
En het 7de jaar Logistiek (=heeft te maken met heftrucks etc.), daar zit een mooie toekomst in, want ze vragen er achter

Die mannen die in de Logistiek werken, komen buiten met 60 tot 80 duizend ballen
EDIT: Kantoor volgen is wel chille
(geen examens enzo, weinig toetsen, wel veel stages)
Ben ik van plan om in de toekomst te gaan doen...
.
