GhO$T
Legacy Member
Ik zit nu in't hogere en besef ergens ook wel dat dit de zaligste tijd van mijn leven is, maar op het moment zelf kan je dat gewoon nooit echt volledig doorhebben, tis pas een als je het moet missen dat je weet hoe goed je het wel niet had, das spijtig genoeg met alles zo...
Mss beetje verwarrend uitgedrukt maar ge snapt wel wat ik wil bedoelen denk ik ^^ .
Ik zit soms ook wel te verlangen tegen den tijd dat ik schoon geld ga verdienen (en het ook uitgeven uiteraard) maar dan denk ik aan al die uren werken en weinig vakantie en de goesting is direct weer over
.
Mss beetje verwarrend uitgedrukt maar ge snapt wel wat ik wil bedoelen denk ik ^^ .
Ik zit soms ook wel te verlangen tegen den tijd dat ik schoon geld ga verdienen (en het ook uitgeven uiteraard) maar dan denk ik aan al die uren werken en weinig vakantie en de goesting is direct weer over
.


, 3 maande van de 12 examens, voor de rest => op u luie krent zitten en filmkes zien, pinten pakken, feesten, uitslapen, ... .
, en gaan slapen zonder zorgen çava, maar om 7u kunder ook weer terug uit !