MaximumOfBass
Legacy Member
kimme1975 zei:De vakantiegangers moeten nog terugkomen.. hopelijk brengt dat geen forse stijgingen met zich mee.. Het zal bang afwachten worden. De maand september wordt wss precair..
Daar heb ik ook veel schrik voor.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
kimme1975 zei:De vakantiegangers moeten nog terugkomen.. hopelijk brengt dat geen forse stijgingen met zich mee.. Het zal bang afwachten worden. De maand september wordt wss precair..
sandervdw zei:Ik snap de harder maatregel als signaal. En voor mij persoonlijk maakt de verstrenging in de provincie ook niks uit. Maar ik vind het wel frappant dat die maatregel dan op provincieniveau wordt genomen.
Het lijkt wel min of meer ingedamd te zijn. Binnen die getroffen gemeentes stijgt het nog (snel). Al kan dat natuurlijk ook het effect van een exponentiële functie zijn.
ugar zei:De maatregel wordt op provinciaal niveau genomen omdat hij anders te ingewikkeld wordt en omdat er nog wat andere wettelijke bezwaren zouden zijn om het voor een deel van de provincie te doen

AreVee zei:Dus door een vod ademen is niet moeilijker dan normaal ademen?
Door een vochtige vod ademen hou jij met astma lange tijd vol? (indien ja toch sterk hoor ik als "gezonde" twintiger toch niet echt heel lang vrees ik)
Door een zeiknatte vod geen minuut lijkt me relatief stevig maar ik zou het toch ook liever niet testen. Daar ging het hem in eerste instantie ook over, wat als je mondmasker zeiknat is. Als je mondmasker niet nat is, is het irritant maar voor de grote meerderheid perfect doenbaar om dat desnoods dagen aan een stuk op te hebben, een zeiknat mondmasker, dat betwijfel ik toch sterk.
Avilowca zei:![]()
Ik doe niet af aan uw post. Maar zolang politici niet op elk mogelijk moment met een mondmasker op de TV verschijnen is er weinig hoop.
ShovShov zei:

Avilowca zei:Nu voel ik mij gemanipuleerd.![]()
ShovShov zei:
ShovShov zei:
sandervdw zei:Anderzijds zie ik wel net beelden van De Wever en Magnette bij de koning, en alle 3 geen mondmasker op en minder dan 1.5m afstand. Hopelijk beelden van de start van hun opdracht, maar zelfs toen vond ik dat al raar.
voor werkzaken moet je geen 1,5 meter afstand verplicht houden, hé. Maar je moet wel het mogelijke doen, wat imho idd niet gedaan is hier:sandervdw zei:Anderzijds zie ik wel net beelden van De Wever en Magnette bij de koning, en alle 3 geen mondmasker op en minder dan 1.5m afstand. Hopelijk beelden van de start van hun opdracht, maar zelfs toen vond ik dat al raar.
ShovShov zei:Het is oké makker, de tsunami aan fake news is de afgelopen tijd gigantisch geworden het is overal opletten geblazen !
niemandsland zei:Moeten onze politiekers geen mondmaskers dragen?
Reporter: Slaan met de blote vuisten mag dat?JPV zei:Boksen is een intensieve sport, hoeft niet.
Alleen die social distancing, hé. Die ene wou nog met een fiets slaan, daar ging hij wel 1,5 meter afstand hebben.
Timothy555 zei:Vraagje: mag ik in Antwerpen, overdag (dus niet tijdens de avondklok), iets gaan ophalen vanuit een andere provincie?
De verplaatsing zou bezwaarlijk essentieel te noemen zijn, maar anderzijds weinig risico hebben (uitstappen, mondmasker aan, oppikken en betalen, na 5 minuten weer in de auto naar huis).
Volgens wat ik vind kan dit? Iemand die ergens op een reglement stuit dat dit niet kan?