bassie82
Legacy Member
JPV zei:pas op, het is nog precair hoor (omwille van Antwerpen). Maar net doordat die maatregelen al bij al (ivm eerste uitbraak) vlug genomen zijn én dat de testing direct opgetrokken wordt (nu al een dag van 17348 testen, max vorige keer was 22059), zie ik het eigenlijk wel positief. Kan het beter? ZEKER, véél beter. Maar zal het een 2e golf worden? Hangt natuurlijk af van wat je een golf noemt, maar het zal imho maar een golfje zijn.
Voorlopig lijkt het inderdaad op dat er net op tijd is ingegrepen.
In het vervolg nog veel rapper ingrijpen dat we geen landelijke maatregelen meer moeten nemen.
Maar hout vasthouden dat de aantal besmettingen stabiliseert en zelfs begint te dalen eind volgende week.
Antwerpen blijft een groot probleem en laten we hopen dat ze hun verstand gebruiken door niet massaal naar de kust enzo te komen.
Aleja, dat stukje dat hierboven toch gekopieerd is, heb uw originele post niet gezien.