nestorius
Legacy Member
Mooi taalgebruik in ieder geval.London zei:"Viroloog Marc Van Ranst zegt in een interview met onze journalist dat volgende week cruciaal wordt. “Als de cijfers dan nog aan het stijgen zijn, zijn we zonder enige twijfel vertrokken voor nog hardere maatregelen.” Van Ranst vreest bovendien dat we nog tot de herfst van 2022 met maatregelen zullen moeten leven."
2022. Ondanks mondmaskers, social distancing, handjes ontsmetting, uzelf opsluiten in uw kot en nen hoop massahysterie. Strengere maatregels? Allemaal gezamelijk zelfmoord plegen ofwa?
De toekomst ziet er rooskleurig uit met deze communistisch lul als leider.
Zeg da 'k het u gezegd heb.
Plus je verwijt hem dat hij mensen verplicht om overal mondmaskers te dragen terwijl dit niet zo is. Ik zou zeggen informeer u eerst deftig ipv zo'n praat uit te gaan.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20200725_91683113
Verstuurd vanaf mijn SM-G390F met Tapatalk

