Avondland
Legacy Member
Lobmans zei:Geen verwijt naar uw broer toe hoor, maar ik vraag me wel af waarom er nog zo veel mensen het risico hebben genomen om hun trouw door te laten gaan in de loop van dit jaar. Moest ik ergens begin dit een trouw gepland hebben gehad die noodgedwongen uitgesteld moest worden, dan had ik dit meteen met minstens een jaar uitgesteld ipv dit uit te stellen naar een latere datum dit jaar waarop het risico sowieso nog groot was dat dit onder bepaalde maatregelen zou moeten gebeuren.![]()
Ik had enkel de burgerlijke in beperkte kring laten doorgaan en het feest in 2022. Maar goed, 't is niet mijn trouw.


