ilgonwe
Legacy Member
Carrion Het zal nog niet voor vrijdag zijn schat ik en restaurants willen ze buiten schot houden maar cafés zijn een dubbeltje op hun kant. En veel hangt idd af van buurlanden, Engeland en Nederland zitten al in die fase, mogelijk ook Frankrijk vanavond (maar die houden expliciet restaurants open).

Bij elke samentroeping duwt VTM Nieuws hem de beelden onder de neus en begint Van Ranst te klagen. Dan komt hij af met "Dit wordt een x-effect". Hij heeft het idd nog niet gedaan en ja, hij spreekt eerder van "een nieuwe golf van besmettingen" zonder cijfers.
