Lobmans
Legacy Member
kay-gell zei:Allee Frank VDB is minister van Volksgezondheid en dat trekt dan niet eens z'n masker over z'n neus als em een interview aflegt.
Was hier ook een irritatie toen ik het daarnet zag.
Ik wil heus wel aannemen dat op dat eigenste moment en in die situatie er geen risico was, daar niet van.
Als ge echter wéét dat ge op de nationale tv komt voor honderdduizenden mensen, waarvan een groot deel nog steeds te nonchalant omgaat met mondmaskers, doe dan tenminste de moeite om het goede voorbeeld te geven.
Maar bon, blijkbaar heeft De Croo zijn ministers dus vervroegd bijeen geroepen voor overleg, benieuwd dus of we vandaag dan al een aankondiging mogen verwachten


