Tha_nOn
Legacy Member
sandervdw zei:Je hoort naar triagepunten te gaan ipv naar de huisartsenpraktijk. Denk nu eens 3 minuten na, je hebt mogelijk een virus dat dodelijk is voor een groot stuk van de bevolking, en daarmee ga jij dan naar een huisartsenpraktijk waar typisch veel van die mensen die risicopatiënt zijn ook naartoe gaan.
Het is duidelijk dat "we vertrouwen op de verantwoordelijkheidszin van de bevolking" niet echt werkt...
De werking van de triagecentra is momenteel anders ingericht dan in maart/april. Uw huisdokter weer dat normaal gezien beter dan gij.
Ge moet wel (zoals van in het begin) steeds bellen naar uw huisdokter om te zeggen dat ge die klachten hebt en niet zomaar een afspraak maken. Dat hebben beide heren dan ook gedaan.


). Maar het is gewoon logisch nadenken. Studenten op kleine koten.. Kleine keukens. Kot feestjes. Dat moeten er zelfs niet veel zijn he. En dan doodleuk in het weekend naar huis gaan om alles te verspreiden. Je ziet ook dat Wallonië wat voorloopt. Tja... Blijkbaar zijn de universiteiten daar een week eerder open gegaan (?). Neem daarbij dat allicht nog wat meer mensen naar het kantoor zijn aan het gaan sinds september. Want vergeet niet. Het was natuurlijk al wat aan het stijgen eind augustus.