Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nordkapp zei:Ik wil direct met je ruilen. Niks leuker dan de geluiden van den buiten.
Als ik een raam openzet hoor ik een drukke baan die mij dag en nacht irriteert.
The Prophet zei:Oei en dat treinspoor lag er nog niet zeker toen je er ging wonen?
Nie zagen
Sent from my iPhone using Tapatalk
Decade zei:Idd, wij wonen ook aan het spoor, +- 4 treinen per uur. Nog niet half zo erg als waarvoor ik vreesde toen ik het huis kocht. En de treinen worden alsmaar stiller.
Aan een goederenspoor zou ik nu wel niet willen wonen.
Decade zei:Idd, wij wonen ook aan het spoor, +- 4 treinen per uur. Nog niet half zo erg als waarvoor ik vreesde toen ik het huis kocht. En de treinen worden alsmaar stiller.
Aan een goederenspoor zou ik nu wel niet willen wonen.
sainsaw zei:Ik weet niet of je je bril al hebt, maar je kan een extra laagje op je bril zetten dat deze automatisch verduistert als er zon op schijnt. Is niet altijd even praktisch (duurt even voor hij terug licht wordt) maar in meeste gevallen wel handig genoeg. Je hebt tenminste geen twee brillen of extra stukken nodig.
Waelvis zei:Ik moet sinds vorige week een bril dragen (ik word officieel oud nu).
Maar wat zijn de opties qua zonnebril? Vooral voor in de auto.
Want om een zonnebril op sterkte te kopen heb ik momenteel niet het geld voor over.
Mijn huidige zonnebril over mijn bril dragen ziet er niet uit en is niet echt praktisch.
Ik weet dat mijn grootvader vroeger zo iets had dat je op je bril kan klikken, bestaat zoiets nog, en valt da mee van prijs?
Of zijn er andere opties?
XA4 zei:Uiteindelijk nog niet gekocht (draag 2,5 jaar mijn bril) maar het zou blijkbaar overal zo zijn dat zonnebrilglazen op sterkte helemaal niet duur zijn.
Waelvis zei:Kga niet iedereen quoten, maar alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb de bril sinds afgelopen donderdag in m'n bezit. (Het is een Emporio Armani).
M'n huidige zonnebrillen zijn er van 5 a 10€ van AliExpress. Dus een zonnebril op sterkte zal me wel wat kosten aangezien ik een montuur zal moeten aankopen. Kheb al eens rondgekeken in de optiek waar ik m'n bril van heb, en de zonnebrillen die daar hangen die mij bevallen zijn er van minstens 250€.
Chizm zei:kan het kwaad dat je op een videokaart met 1x 8 pin aansluting een kabel gebruikt met 1x6 pin + 1x8pin?, maw de 6pin aansluiting hangt vrij
heb geen 1x 8pin naar 1x8 pin
Waelvis zei:Kga niet iedereen quoten, maar alvast bedankt voor de reacties.
Ik heb de bril sinds afgelopen donderdag in m'n bezit. (Het is een Emporio Armani).
M'n huidige zonnebrillen zijn er van 5 a 10€ van AliExpress. Dus een zonnebril op sterkte zal me wel wat kosten aangezien ik een montuur zal moeten aankopen. Kheb al eens rondgekeken in de optiek waar ik m'n bril van heb, en de zonnebrillen die daar hangen die mij bevallen zijn er van minstens 250€.
Ascari zei:Nope, kan geen kwaad.