Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tonerider zei:Hoe loopt batman vs. Superman af? En waarom bestaat die film? Het zijn toch beide helden?
Carrion zei:Lees de comics of bekijk de animatie film (the dark knight returns) en laat de live action voor wat het is.
Long story short: 90% van de tijd zijn het gewoon vrienden. Maar in de "volwassenere" reeksen hebben beiden hun eigen ideologie en de ideologie van de ene strookt niet met de andere.
Er is een jaar of 2-3 geleden een twee delige animatiefilm "The Dark Knight Returns" uitgekomen waarin dit conflict duizend keer beter wordt vertoond en uitgelegd dan in BvS.
Noscoped420 zei:Is er eigenlijk een soort van ''diy lifehack'' om geurtjes in de koelkast te elimineren ?
Ze zijn hier in huis de laatste tijd nogal fan van camembert kaas en dan nog in een ''rustieke'' houten verpakking met alleen maar wat plastic rond de kaas gedraaid in het doosje maar zelfs met dat doosje ''gesloten'' heb je die camembert geur in je neus elke keer je de deur open doet, en half door de keuken ook.
Tonerider zei:Not my kind of movies maar vroeg me af waarom 2 helden tegenover elkaar werden gesteld. Good against evil snap ik, good against good niet.
Tonerider zei:Not my kind of movies maar vroeg me af waarom 2 helden tegenover elkaar werden gesteld. Good against evil snap ik, good against good niet.
BlackOccult zei:Gij doet precies of die 24u/24u staan te loeien?
Klets zei:Ik dacht constructieve reacties te krijgen mais bon.
FlameDB zei:Ik kan mij volledig inleven in u situatie. Bij mij is het minder erg maar voldoende om mij te storen: een kip die constant hetzelfde gekakel voortbrengt vanaf het moment dat de zon opkomt. In de winter in de week geen probleem: we zijn wakker als het nog donker is, maar in het weekend en in de zomers een hel. Wij kunnen nooit uitslapen, toch niet met het raam open. Gelukkig een nieuwbouw die redelijk gerenoveerd is (als de ramen toe zijn - in de zomer bijna niet te doen van de warmte).
Die drie kippen zitten in een mini tuintje, op amper 4 vierkante meter...
Philharmoniker zei:In en nieuwbouw in de zomer met ramen open slapen?? Dan scheelt er toch iets hoor...
Het enige dat scheelt zijn de huidige vlaamse bouwnormen waarvoor je alles potdicht moet isoleren.Philharmoniker zei:In en nieuwbouw in de zomer met ramen open slapen?? Dan scheelt er toch iets hoor...