Archief - De kleine vraagjes topic - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DwightSchrute

Legacy Member
MrKend54l zei:
Wat wil je juist bereiken? Een apart gescheiden netwerk? Of gewoon internet op meerdere bekabelde toestellen?

PC en tv staan in zelfde kamer maar pc heeft een internetkabel nodig, heeft geen wifi.

MrKend54l

Legacy Member
DwightSchrute zei:
PC en tv staan in zelfde kamer maar pc heeft een internetkabel nodig, heeft geen wifi.
De modem volstaat. Wil je bijvoorbeeld 5 toestellen bekabelen dan zal je een switch moeten plaatsen.

DwightSchrute

Legacy Member
MrKend54l zei:
De modem volstaat. Wil je bijvoorbeeld 5 toestellen bekabelen dan zal je een switch moeten plaatsen.

En ze zullen sowieso een internetkabel erbij leveren?

Selderijstok

Legacy Member
Wie kan helpen :p ?

Halogeen spots vervangen door LED spots. Dus van 20w naar 3w.
Er zit een transformator tussen, de LED lampen flikkeren (geen gelijke spanning neem ik aan?) en de transfo piept een beetje.

Moet ik een andere transfo voorzien? Zo ja, welke?

Tonerider

Legacy Member
Ik wil terug wat meer met Blender (3D-programma) bezig zijn, maar ik ben niet creatief genoeg om iets leuk te bedenken en gewoon anderen kopiëren is boring. Waarom wil ik alles doen waar ik geen talent voor blijk te bezitten (zang, gitaar, schilderen: allez eigenlijk alles waarbij de creatieve kant van de hersenen wordt aangesproken).

EDIT: merk nu dat ik m'n vraag ben vergeten :s Iemand een idee hoe je creatiever wordt?

ashuray

Legacy Member
Tonerider zei:
Ik wil terug wat meer met Blender (3D-programma) bezig zijn, maar ik ben niet creatief genoeg om iets leuk te bedenken en gewoon anderen kopiëren is boring. Waarom wil ik alles doen waar ik geen talent voor blijk te bezitten (zang, gitaar, schilderen: allez eigenlijk alles waarbij de creatieve kant van de hersenen wordt aangesproken).

Al is geprobeerd van les te volgen? Iemand die ik ken kon totaal niet schilderen en nu gaat zij al een jaar naar avondles en ze is zo hard verbeterd dat mensen aan haar vragen om portretten te schilderen om aan familie ofzo af te geven. Kan je leren blijkbaar :p

Tonerider

Legacy Member
ashuray zei:
Al is geprobeerd van les te volgen? Iemand die ik ken kon totaal niet schilderen en nu gaat zij al een jaar naar avondles en ze is zo hard verbeterd dat mensen aan haar vragen om portretten te schilderen om aan familie ofzo af te geven. Kan je leren blijkbaar :p

zou het? ik kan nog niet binnen de lijntjes blijven met paint by number :(

Carrion

Legacy Member
Tonerider zei:
Ik wil terug wat meer met Blender (3D-programma) bezig zijn, maar ik ben niet creatief genoeg om iets leuk te bedenken en gewoon anderen kopiëren is boring. Waarom wil ik alles doen waar ik geen talent voor blijk te bezitten (zang, gitaar, schilderen: allez eigenlijk alles waarbij de creatieve kant van de hersenen wordt aangesproken).

Ik vraag me dat af bij alles wat ik doe in m'n leven :unsure:

Soeplepel

Legacy Member
Ik kreeg daarnet een sms:

"Geachte, ik ben Yorik. Ik ben de nieuwe taxi die snel, efficient en correcte diensten verleend. Ik ben tussen 12 uur en 1 uur bereikbaar. Deze week is er een promo 3+1! Aarzel niet en tot snel"

Iemand anders dit ook gekregen? Ik zou begot niet weten waarom ik dit krijg..

Carrion

Legacy Member
Tonerider zei:
als ik u hoor klagen wel. want gij klaagt over dezelfde ongemakken van het leven als ik deed met ouder worden.

Ik ben eigenlijk best wel ne neerslachtige en zure mens. Vooral neerslachtig dan.

Tonerider

Legacy Member
Carrion zei:
Ik ben eigenlijk best wel ne neerslachtige en zure mens. Vooral neerslachtig dan.

star-wars-darth-vader-i-am-your-father-fridge-magnet.jpg



Neen, serieus: mijn vrouw heeft dit ooit gekocht voor mij en dat hangt nu in onze gang. :eek:

ashuray

Legacy Member
Kan je pukkels op uw ooglid krijgen? Mijn oog deed toen ik op stond pijn en toen ik mijn ooglid naar beneden trok zag ik daar een wit bolletje staan dat blijkbaar tegen mijn oog duwt. Is ook een beetje gezwollen er rond

Soeplepel

Legacy Member
ashuray zei:
Kan je pukkels op uw ooglid krijgen? Mijn oog deed toen ik op stond pijn en toen ik mijn ooglid naar beneden trok zag ik daar een wit bolletje staan dat blijkbaar tegen mijn oog duwt. Is ook een beetje gezwollen er rond

Ja tuurlijk, hoewel het misschien eerder een zweer zal zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan