Archief - De kleine vraagjes topic - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BieBie

Legacy Member
En er is genoeg te vinden op het net om het mobieltje te Rooten , bv een kale Android erop zonder al die onnodige Googel spul erop Of wat dan ook

Waelvis

Legacy Member
BieBie zei:
En er is genoeg te vinden op het net om het mobieltje te Rooten , bv een kale Android erop zonder al die onnodige Googel spul erop Of wat dan ook
Probleem met rooten is dat enkele apps niet meer werken dan (bvb Yelo, Pokémon Go,...)

BieBie

Legacy Member
Je kan apps dan installeren wat je echt nodig hebt , zonder al die rommel da men toch niet gebruikt , en er zijn van die rommel die in de achtergrond draaien gewoon voor de drol

Gines

Legacy Member
Waelvis zei:
Probleem met rooten is dat enkele apps niet meer werken dan (bvb Yelo, Pokémon Go,...)

Tuurlijk wel, je moet gewoon rooten met Magisk en de apps die niet werken met root, verbergen via Magisk hide. Dan denkt de app dat de telefoon niet geroot is, en kun je de app blijven gebruiken. Ik heb zo een paar apps staan die niet werken met root zoals mijn bankapp, maar via Magisk hide werkt het allemaal zonder problemen.

Carrion

Legacy Member
Adblockers zijn niet cool en kunnen het einde van 9lives betekenen.

#neverforget

S.conceiçao7

Legacy Member
Oij zei:
En YouTube Vanced als het mobiel (android) moet zijn. Een copie van de officiële YouTube app maar dan zonder reclame. Aanrader!

vind ik niet op de play store....

flowergirl

Legacy Member
Ik woon al mijn hele leven naast een wei vol koeien en ja die loeien wel eens en ja ook s nachts, maar de hond van hier tegenover die blaft en ja ook soms s nachts, en ik zal ook wel al eens wat ergerlijk gedaan hebben voor mijn buren, muziek te luid gezet of in de tuin gezeten tot half nacht in de zomer, maar leer wat verdraagzaam zijn of koop oordopjes

mvb

Legacy Member
ah.be/allerhande/recept/R-R951588/biefstuk-met-champignons-knoflook-en-peterselie

Cerv.Be

Legacy Member
Ohm zei:
Ik denk wel dat als je 85 bent en je in een rusthuis zit, dat je goed genoeg beseft dat je daar niet levend meer buiten komt en dat ze daar vrede mee hebben genomen.

Ik ben daar trouwens heel bang voor. In zo'n rusthuis zitten, met wat pech in een pamper of bedlegerig, wachtend op de dood. Brrr...
Nee, lang niet iedereen heeft daar vrede mee.

AlexisS

Legacy Member
Wij moeten vanavond naar een gender reveal party van de beste vriendin van mijn vrouw. (Mjah, I know, kijk er al een hele week tegenop. Maar madam mag meter worden)
Moet je hier nu een cadeau voor meenemen of niet? Persoonlijk zeg ik neen, je kan bezig blijven. Maar wij weten niet wat gebruikelijk is.

Carrion

Legacy Member
AlexisS zei:
Wij moeten vanavond naar een gender reveal party van de beste vriendin van mijn vrouw. (Mjah, I know, kijk er al een hele week tegenop. Maar madam mag meter worden)
Moet je hier nu een cadeau voor meenemen of niet? Persoonlijk zeg ik neen, je kan bezig blijven. Maar wij weten niet wat gebruikelijk is.

Whut? :wtf:

Daar zou ik nu eens niets voor kopen. Gaan ze ook een feestje geven als die kleine zijn/haar pamper voor de eerste keer vol schijt?

Deckard

Legacy Member
Bonaventura zei:
Descartes maar dan soort van verengelst?

Kan er naast zitten ook hé :D Zal misschien eerder het personage zijn :p

Gewoon Deckard uit Blade Runner ja :p.

AlexisS

Legacy Member
Carrion zei:
Whut? :wtf:

Daar zou ik nu eens niets voor kopen. Gaan ze ook een feestje geven als die kleine zijn/haar pamper voor de eerste keer vol schijt?

Echt he, anders blijf je bezig.

Muscleduck

Legacy Member
Carrion zei:
Whut? :wtf:

Daar zou ik nu eens niets voor kopen. Gaan ze ook een feestje geven als die kleine zijn/haar pamper voor de eerste keer vol schijt?

100% mee eens. Da's echt zo'n dwaas gedoe dat uit Amerika komt overgevlogen.

_ns_

Legacy Member
AlexisS zei:
Wij moeten vanavond naar een gender reveal party van de beste vriendin van mijn vrouw. (Mjah, I know, kijk er al een hele week tegenop. Maar madam mag meter worden)
Moet je hier nu een cadeau voor meenemen of niet? Persoonlijk zeg ik neen, je kan bezig blijven. Maar wij weten niet wat gebruikelijk is.

Oprechte vraag: wat moet ik hier precies onder begrijpen? Iets a la "ik voel me al een hele leven een man en ga me in de toekomst zo laten ombouwen"?

Anoniem13

Legacy Member
_ns_ zei:
Oprechte vraag: wat moet ik hier precies onder begrijpen? Iets a la "ik voel me al een hele leven een man en ga me in de toekomst zo laten ombouwen"?

Hahaha... Ze hebben een kind gekregen en willen het geslacht bekendmaken tijdens dat feestje.

_ns_

Legacy Member
paradijsappel zei:
Hahaha... Ze hebben een kind gekregen en willen het geslacht bekendmaken tijdens dat feestje.

:lol: godverdomme, ik denk al veel te ver. Gebrainwashed door Bo & co.

Maar als het dat is: extreem belachelijk concept imo. En om te antwoorden: cadeau lijkt mij moeilijk/minder aangewezen, aangezien je nu het geslacht toch nog niet kent (want eh awel ja :unsure:).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan