Tonerider
Legacy Member
Noscoped420 zei:Waarom is het in mannen tennis altijd 3 sets en in vrouwen tennis gedaan na slechts 2 sets als het bv 6-2 6-2 is ?
Ik zou een reden kunnen bedenken, maar dan ben ik niet genderneutraal.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Noscoped420 zei:Waarom is het in mannen tennis altijd 3 sets en in vrouwen tennis gedaan na slechts 2 sets als het bv 6-2 6-2 is ?
Destel zei:Plassen op het slot? Geen water of waterkoker nodig dan.

ashuray zei:En voor de vrouw personen onder ons? Moet ik al eerst op mijn dak gaan zitten ofzo![]()
Noscoped420 zei:Waarom is het in mannen tennis altijd 3 sets en in vrouwen tennis gedaan na slechts 2 sets als het bv 6-2 6-2 is ?

Hangt ervan af of je de saus opwarmt. Indien koud gegeten, blijft het niet zo lang goed. Indien even gekookt, blijft het een paar dagen langer goed.Carrion zei:https://dl.be/nl/product/currysaus-in-blik/
Hoe lang zou zo'n blik gemiddeld goed blijven in de frigo als het geopend is maar niet opgewarmd? Ik gok ergens een dag of 4?

Noscoped420 zei:Waarom is het in mannen tennis altijd 3 sets en in vrouwen tennis gedaan na slechts 2 sets als het bv 6-2 6-2 is ?
Tonerider zei:Ik zou een reden kunnen bedenken, maar dan ben ik niet genderneutraal.

Asateo zei:Omdat mannentennis een best of 5 is en vrouwentennis een best of 3. Het verschil komt doordat mannen meer fysieke kracht/uithouding hebben dan vrouwen.
Edit:
Feiten zijn toch gewoon feiten? Trouwens, het kan best zijn dat het gender van die mannen vrouwelijk is en die van de vrouwen mannelijk, maar door sekse toch in de andere competitie zitten.![]()
![]()
Asateo zei:Omdat mannentennis een best of 5 is en vrouwentennis een best of 3. Het verschil komt doordat mannen meer fysieke kracht/uithouding hebben dan vrouwen.
Edit:
Feiten zijn toch gewoon feiten? Trouwens, het kan best zijn dat het gender van die mannen vrouwelijk is en die van de vrouwen mannelijk, maar door sekse toch in de andere competitie zitten.![]()
![]()
Heroixx zei:Morgen komen ze bij ons Proximus internet en tv installeren. Nu, onze aansluiting ligt beneden maar onze tv zou boven moeten komen, hebben die techniekers standaard van die wireless adapters mee of hoe gaat dat in zijn werk?
Ik dacht dat je na zes maanden zelf moet kunnen aantonen dat het een fabrieksfout is, maar iemand anders zal hier een beter antwoord op kunnen geven. In het onnozele vraagjes topic in eco&recht bijv.Chaebol zei:Ik heb een aantal spaken in mijn achterwiel die kapot zijn. valt dit nog onder de wettelijke garantie van twee jaar? Fiets is een dik jaar oud. Blijkbaar zou de herstelling rond 120 euro kosten? wat mij overdreven hoog lijkt of niet?
Noscoped420 zei:Prime vergeten op te zeggen ? want prime is op de kop 5.99 per maand en neemt gewoon af van je betalingswijze die je ''on file'' hebt staan bij Amazon, dus klinkt toch alsof het Prime moet zijn.
Als je ooit 30 dagen free Prime hebt gebruikt of een maand hebt gezet voor snelle verzending te krijgen dan loopt dat gewoon stilzwijgend door elke maand.
Noscoped420 zei:Zal wel gewoon ''direct debit'' zijn en die gebruiken ze dan via de Maestro optie die je ooit hebt gebruikt om iets op Amazon te bestellen, wat op zich neer komt op een domiciliering ja.
Tegenwoordig is dat niet meer echt nodig om daar een document voor in te vullen, bij Proximus bv is mijn domiciliering ook gewoon gestart nadat ik mijn rekeningnummer in BE xxxx format had ingevuld op hun website.
Bij Amazon zal wel iets in de kleine letters staan dat je ze daarvoor toestemming geeft om whatever payment option te gebruiken die on file staat bij je tot je je Prime annuleerd ( bij mij is dat bv mijn MasterCard ) en als ze je rekeningnummer weten kunnen ze dat gewoon zo doen, ik heb bij Proximus ook nooit meer gegeven dan mijn rekeningnummer voor mijn direct debit te starten, niks moeten ondertekenen of invullen of binnen brengen bij de bank.