Heroixx
Legacy Member
Ascari zei:De enigste die ze standaard mee hebben is de Wifi Booster (Powerlines en Wifi Bridge worden niet meer gemaakt/verkocht) en zolang er geen betonijzer in de muren en plafond zitten zal dat signaal er wel door kunnen. Beste is nog altijd rechtstreeks trekken of via powerlines, zodat het signaal door het stopcontact kan gaan, als je geen kabel kan trekken.
In geval dat je een kabel wil trekken, zal je zelf wel een gat moeten boren. De techniekers mogen niet verticaal boren.
Wifi Booster kost €2.5 per maand voor de huur van het toestel.
Bedankt! Het is een huurappartement en een open ruimte (mezzanine), dus ik veronderstel dat een wifi booster wel genoeg zal zijn. Top!
