Archief - De kleine vraagjes topic - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heroixx

Legacy Member
Ascari zei:
De enigste die ze standaard mee hebben is de Wifi Booster (Powerlines en Wifi Bridge worden niet meer gemaakt/verkocht) en zolang er geen betonijzer in de muren en plafond zitten zal dat signaal er wel door kunnen. Beste is nog altijd rechtstreeks trekken of via powerlines, zodat het signaal door het stopcontact kan gaan, als je geen kabel kan trekken.

In geval dat je een kabel wil trekken, zal je zelf wel een gat moeten boren. De techniekers mogen niet verticaal boren.

Wifi Booster kost €2.5 per maand voor de huur van het toestel.

Bedankt! Het is een huurappartement en een open ruimte (mezzanine), dus ik veronderstel dat een wifi booster wel genoeg zal zijn. Top!

Ascari

Legacy Member
Heroixx zei:
Bedankt! Het is een huurappartement en een open ruimte (mezzanine), dus ik veronderstel dat een wifi booster wel genoeg zal zijn. Top!

Dan zal dat wel werken. Graag gedaan ;)

DwightSchrute

Legacy Member
Als ik met mijn Mastercard Gold een vlucht boek (waar de annuleringsverzekering) in zit, is mijn vriendin dan ook verzekerd? We wonen feitelijk samen.

Destel

Legacy Member
DwightSchrute zei:
Als ik met mijn Mastercard Gold een vlucht boek (waar de annuleringsverzekering) in zit, is mijn vriendin dan ook verzekerd? We wonen feitelijk samen.
Hangt er van af van bij welke bank je zit. Bij sommigen staat er partner op dezelfde domicilie, bij anderen staat er familieleden die onder hetzelfde dak wonen, etc. ..

ahmed.elr

Legacy Member
@jpv,

Kan Je je werkgever ontslaan omwille van economische werkloosheid? Ik zeg neen dat zijn zware procedures die men eerst aanhanging moeten worden gemaakt bij het paritair van zodra dit het geval is, kan men overgaan tot deze maatregel.

Zo niet valt dit onder de noemer “ontslagen zonder reden” en dan dient men de werknemer te vergoeden naargelang de jaren die ermen heeft gewerkt.

Anoniem13

Legacy Member
Trollen willen gewoon aandacht, een antwoord op hun vraag mag maar moet niet.

ahmed.elr

Legacy Member
ahmed.elr zei:
@jpv,

Kan Een werkgever u ontslaan omwille van economische werkloosheid? Ik zeg neen dat zijn zware procedures die men eerst aanhanging moeten worden gemaakt bij het paritair van zodra dit het geval is, kan men overgaan tot deze maatregel.

Zo niet valt dit onder de noemer “ontslagen zonder reden” en dan dient men de werknemer te vergoeden naargelang de jaren die ermen heeft gewerkt.

ashuray

Legacy Member
Op mijn loonbrief van januari staat dat ik 76 op te nemen vakantie uren heb. Dat klopt toch niet? Ik werk 36 uren per week. Heb vorig jaar in januari wel een operatie gehad waardoor ik tot begin maart thuis zat maar dat maakt niet uit of wel?

ashuray

Legacy Member
Ik heb naar hen gemaild om het te vragen en ze zegt

Dag Ashuray

Momenteel werk jij volgens je contract 19 uren. Je hebt altijd recht op 4 weken.
Dus dit maakt 19 x 4 = 76 uren



Wtf? Ik werk al 3 jaar 36 uren hoe komt die daar nu bij?

Mulan

Legacy Member
Had jij geen vermindering aangevraagd om te studeren? Waarschijnlijk is niet doorgegeven dat je toch niet studeert?

ashuray

Legacy Member
Mulan zei:
Had jij geen vermindering aangevraagd om te studeren? Waarschijnlijk is niet doorgegeven dat je toch niet studeert?

Ooh inderdaad!!! Dat zal het zijn dan

Gally

Legacy Member
Een klein vraagje: 1 PS4 spelletje (inclusief doosje) opsturen met BPost, is dat nog altijd 2 postzegels op een bubbelenveloppe, of is dat veranderd ? Is jaren geleden dat ik dat nog gedaan heb, en die berekentool op bpost is nu ook niet bepaald duidelijk.

ashuray

Legacy Member
AreVee zei:
Dat zou toch gewoon in je contract moeten staan niet? Ik zou zeggen kijk dat eens na?

Mijn uren staan niet op mijn loonbrief zie ik. Tzijn er zo digitale op myworkandme. Maar heb met de verantwoordelijke gebeld net en ze is het aant uitzoeken

ashuray

Legacy Member
Carrion zei:
Die specs zijn van de computer waarop Cyberpunk 2077 draaide op E3. Er zijn geen specs van bekend.

oooh oke hopelijk worden ze nog doenbaarder dan

Sylverscythe

Legacy Member
Wat is eigenlijk de logica achter het systeem van "aangetekend schrijven" dat bpost gebruikt? 2 dagen geleden vond ik zo'n papiertje dat de postbode een aangetekend schrijven was komen aanbieden en we niet thuis waren. Meteen zitten denken wat dat nu kon zijn zeg. De volgende dag bleek het gewoon een brief uit Mexico te zijn voor mijn vrouw. Kon het zijn omdat die envelop geen standaardgrootte was?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan