Archief - De kleine vraagjes topic - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
ashuray zei:
Nice! Enkel de nieuwe seizoenen of?

Enkel X & Y en Sun & Moon heb ik daar eens zien passeren. Voor de oldschool afleveringen moet je daar in elk geval niet zijn :p

ashuray

Legacy Member
Carrion zei:
Enkel X & Y en Sun & Moon heb ik daar eens zien passeren. Voor de oldschool afleveringen moet je daar in elk geval niet zijn :p

Damn! Dus op vt4 komen ze helemaal niet meer?

Carrion

Legacy Member
ashuray zei:
Damn! Dus op vt4 komen ze helemaal niet meer?

Nah, da's al jaren geleden volgens mij. Ik ben blij dat ik ooit al de NL afleveringen van de eerste 6 seizoenen eens online heb gevonden :p

ashuray

Legacy Member
Carrion zei:
Nah, da's al jaren geleden volgens mij. Ik ben blij dat ik ooit al de NL afleveringen van de eerste 6 seizoenen eens online heb gevonden :p

Op netflix staat het eerste seizoen en dan seizoen 2 van x en y en dan sun en moon :sad:

Carrion

Legacy Member
ashuray zei:
Op netflix staat het eerste seizoen en dan seizoen 2 van x en y en dan sun en moon :sad:

Ik heb de volledige seizoenen van de Indigo League, Orange Islands, Johto :cool:

Soeplepel

Legacy Member
Ik heb brief gekregen om boete te betalen, maar dat is via verkeersboetes.be. Ligt het enkel aan mij of is die website niet bereikbaar?

Carrion

Legacy Member
Normaal zit er bij MS word wat witruimte tussen verschillende pagina's. Nu heb ik ergens door snel te typen een toetsencombinatie ingedrukt waardoor al die pagina's nu vlak na elkaar lopen waardoor het precies een doorlopende tekst geworden is en dit maakt het echt niet makkelijk om iets te lezen. Iemand een idee hoe ik die "witruimte" terug kan krijgen?

Tonerider

Legacy Member
Carrion zei:
Normaal zit er bij MS word wat witruimte tussen verschillende pagina's. Nu heb ik ergens door snel te typen een toetsencombinatie ingedrukt waardoor al die pagina's nu vlak na elkaar lopen waardoor het precies een doorlopende tekst geworden is en dit maakt het echt niet makkelijk om iets te lezen. Iemand een idee hoe ik die "witruimte" terug kan krijgen?
8a29a3e3-d1be-4f06-9459-11e84b07b215.jpg

zie bij layout eens waar de spacing-waarden (before/after) op staan.
of klik op dat peiltje bij spacing om de tab opties te zien. En in die popup zie je 'don't add space between paragraps of the same style'. Dat moet uit staan

https://support.office.com/en-us/ar...-in-word-1970e24a-441c-473d-918f-c6805237fbf4

Carrion

Legacy Member
Tonerider zei:
8a29a3e3-d1be-4f06-9459-11e84b07b215.jpg

zie bij layout eens waar de spacing-waarden (before/after) op staan.
of klik op dat peiltje bij spacing om de tab opties te zien. En in die popup zie je 'don't add space between paragraps of the same style'. Dat moet uit staan

https://support.office.com/en-us/ar...-in-word-1970e24a-441c-473d-918f-c6805237fbf4

Ik heb het wat slecht uitgelegd denk ik. Ik bedoel niet de insprong van de tekst maar de pagina's zelf.

https://cdn1.tekrevue.com/wp-content/uploads/2015/02/word-search-with-bing.jpg

In die afbeelding zie je dat er tussen de twee pagina's wat grijze ruimte te zien is om duidelijk te maken dat het twee verschillende pagina's zijn. Zo was het bij mij ook, maar door ergens op te drukken ziet het er bij mij nu zo uit:

https://i.postimg.cc/pddw14sd/Image-2.png

Dus bij mij zit er maar een lijn van 1-2 px tussen de pagina's, maar ik zou het terug willen zoals in de andere afbeelding maar ik krijg het niet geregeld :p

Tonerider

Legacy Member
Carrion zei:
Ik heb het wat slecht uitgelegd denk ik. Ik bedoel niet de insprong van de tekst maar de pagina's zelf.

https://cdn1.tekrevue.com/wp-content/uploads/2015/02/word-search-with-bing.jpg

In die afbeelding zie je dat er tussen de twee pagina's wat grijze ruimte te zien is om duidelijk te maken dat het twee verschillende pagina's zijn. Zo was het bij mij ook, maar door ergens op te drukken ziet het er bij mij nu zo uit:

https://i.postimg.cc/pddw14sd/Image-2.png

Dus bij mij zit er maar een lijn van 1-2 px tussen de pagina's, maar ik zou het terug willen zoals in de andere afbeelding maar ik krijg het niet geregeld :p

hover met uw muis over dat tussenlijntje en dubbelklik

ashuray

Legacy Member
Wij zijn momenteel op huizenjacht. Nu zagen we dit : https://immo.vlan.be/nl/detail/huis...dium=cpc&utm_source=facebook&utm_content=sell


En we vroegen ons af waarom die epc zo hoog staat omdat er bij staat dat het in 1999 gerenoveerd is. Een huis met een hoge epc kan je beter mijden niet? Er staat ook niets bij of het enkele beglazing is ofzo..


En dan is er dit : https://vastengoed.be/vastgoed/immo-aanbod/te-koop/vgg2789

Maar mijn schoonvader raadt dat af omdat het een plat dak heeft. Is een plat dak zon ramp? Er staat bij dat het geïsoleerd is

AreVee

Legacy Member
Plat dak lijkt mij iig niet per definitie problematisch, woon de laatste 15 jaar van mijn leven in een huis met een plat dak en ik zou niet weten waarom dat minder is dan een ander soort dak (wel geen zolder ofzo uiteraard), is zelfs nog behoorlijk handig, ladder ergens stevig tegen een muur zetten en je bent zonder veel problemen zelf op je dak en je kan keer of twee per jaar alle bladeren eraf doen, alle regenpijpen/goten proper maken, ... .

kay-gell

Legacy Member
ashuray zei:
Wij zijn momenteel op huizenjacht. Nu zagen we dit : https://immo.vlan.be/nl/detail/huis...dium=cpc&utm_source=facebook&utm_content=sell


En we vroegen ons af waarom die epc zo hoog staat omdat er bij staat dat het in 1999 gerenoveerd is. Een huis met een hoge epc kan je beter mijden niet? Er staat ook niets bij of het enkele beglazing is ofzo..


En dan is er dit : https://vastengoed.be/vastgoed/immo-aanbod/te-koop/vgg2789

Maar mijn schoonvader raadt dat af omdat het een plat dak heeft. Is een plat dak zon ramp? Er staat bij dat het geïsoleerd is

Staat wel bij dat het dubbel glas is he :p
Kunt wel es vragen of het dak in 99 gerenoveerd is en es laten nakijken. Niet dat er zoveel problemen zijn met platte daken, maar als een dak 45 jaar oud is kan dat toch wel sowieso es nagekeken worden.

ashuray

Legacy Member
kay-gell zei:
Staat wel bij dat het dubbel glas is he :p
Kunt wel es vragen of het dak in 99 gerenoveerd is en es laten nakijken. Niet dat er zoveel problemen zijn met platte daken, maar als een dak 45 jaar oud is kan dat toch wel sowieso es nagekeken worden.

Ja maar bij dat eerste staat niets bij over het glas. Heb hen een mailtje gestuurd om te vragen waarom die epc zo hoog ligt. Het eerste is in 99 gerenoveerd. Het zijn 2 verschillende huizen he :D

En dat met het platte dak zei mijn schoonvader dat geen goed idee is omdat je meer kans op lekkage hebt. Maar andere mensen zeggen van niet..het is ruim genoeg zo een zolder hebben we niet nodig en ik heb liever alles beneden tbh omdat dat makkelijker poetst en moest ik nog is in een rolstoel zitten of als je wat ouder word ist ook makkelijker..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan