KBE
Legacy Member
Carrion zei:Mensen hier die ervaring hebben met het overstappen van azert naar qwerty? Ging de aanpassing vlot ivm blind typen? Gebruiken jullie us of nl qwerty? Ik veronderstel dat jullie de meeste hardware dan in het buitenland kopen?
Us qwerty hier, heel handig als je programmeer werk doet. Ben 3 jaar geleden overgestapt en nooit meer terug gekeken. Gamen is ook zalig, nooit ne knop moete verzetten. Blind type was bij mij na 2 weken geen probleem meer. Zelf men vriendin kan er mee overweg en typt niet vaak. Gewoon doen zou ik zeggen.
Mijn komt van coolblue.
Wel een gaming toetsenbord.

Het lijkt mij zo, maar ik kan dat precies nergens zwart op wit vinden
)