Archief - De kleine vraagjes topic - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rsc

Legacy Member
Heeft er al iemand iets gekocht bij een 3rd party seller van Alibaba? Ervaringen? Alle ja gewoon weten of het toekomt of niet :p

Destel

Legacy Member
rsc zei:
Heeft er al iemand iets gekocht bij een 3rd party seller van Alibaba? Ervaringen? Alle ja gewoon weten of het toekomt of niet :p

Dat hangt af van die specifieke seller hé :cool:

DogFacedGod

Legacy Member
Hoe lang duurt het tegen dat gewone kledij (jeans, hemden, shirts,..) droog is in een droogkast van een wassalon?

Ik moet nog een eigen droogkast bestellen. :p

kay-gell

Legacy Member
DogFacedGod zei:
Hoe lang duurt het tegen dat gewone kledij (jeans, hemden, shirts,..) droog is in een droogkast van een wassalon?

Ik moet nog een eigen droogkast bestellen. :p

Hang dat toch gewoon te drogen, nee? :)

Asateo

Legacy Member
DogFacedGod zei:
Hoe lang duurt het tegen dat gewone kledij (jeans, hemden, shirts,..) droog is in een droogkast van een wassalon?

Ik moet nog een eigen droogkast bestellen. :p

30 minuten = droog

20 kan ook, beetje klamigheid dan nog

Anoniem13

Legacy Member
Omwille van vochtigheid die dan schimmel kan veroorzaken. Je raam open doen en het probleem is opgelost.

kay-gell

Legacy Member
Asateo zei:
Maar strijken jullie dan? Voor mij is de droogkast ook een strijkplank...

Strijken bijna nooit eigenlijk, als ge iets goed ophangt ziet ge dat niet. Buiten hemden enzo natuurlijk.

Philharmoniker

Legacy Member
Hoe vaak trek je een budget uit voor iets en blijk je toch ferm de bal mis geslagen te hebben uit onwetendheid?
of andere reden..

Aprella

Legacy Member
Ik reken ook bijna altijd te veel. Ik rond dan ook steeds ruim naar boven af om goed voorbereid te zijn.

Remake

Legacy Member
Hier van 't zelfde, budget altijd hoger berekend dan uiteindelijk nodig, en als er eens iets onverwacht zou bijkomen ben ik ingedekt.

Mulan

Legacy Member
Voor mijn renovaties: tienduizenden te weinig gerekend (maar dat komt omdat ik uiteindelijk meer heb gedaan dan voorzien dus ook meer waar voor mijn geld).

Voor de rest ook weinig fouten in budget.. Vooral correct informeren en onderzoek doen vooraleer je uitgeeft en dan kom je zelden voor verrassingen te staan.

Muscleduck

Legacy Member
Mulan zei:
Voor mijn renovaties: tienduizenden te weinig gerekend (maar dat komt omdat ik uiteindelijk meer heb gedaan dan voorzien dus ook meer waar voor mijn geld).

Voor de rest ook weinig fouten in budget.. Vooral correct informeren en onderzoek doen vooraleer je uitgeeft en dan kom je zelden voor verrassingen te staan.

Zelfde hier, mij wat laten beïnvloeden en daarom is het duurder geworden dan eerst voorzien.

Tailball

Legacy Member
Bij een penisverlenging heb ik die toch zwaar onderschat. Kwam daar ineens een begrafenis bij...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan