Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hangt ervan af, app met ventilatiesysteem kan de was ophangen net eens nuttig zijn om vochtpeil op te krikken.paradijsappel zei:Omwille van vochtigheid die dan schimmel kan veroorzaken. Je raam open doen en het probleem is opgelost.
paradijsappel zei:Omwille van vochtigheid die dan schimmel kan veroorzaken. Je raam open doen en het probleem is opgelost.
Als goed heb kan u vriend de platen op zijn naam laten zetten. Mijn broer heeft dat ook gedaan met men pa zijn platen. Dan moest je dacht ik ook niet naar keuring of inschrijving betalen.ashuray zei:Wij rijden al een paar maand met de auto van mijn vriend zijn pa. Die heeft een nieuwe auto gekocht en wij mochten hem hebben. Nu staat die verzekering nog op naam van zen pa. Kunnen wij dat gewoon veranderen naar mijn vriend zijn naam of moeten wij dan door de keuring en nieuwe nummerplaten aanvragen?
Also kan ik gewoon bij een ford garage of dergelijke binnengaan om mijn auto te verkopen zonder daar een nieuwe te nemen?

TitaTovenaartje zei:mijn dochtertje moet geopereerd worden.
Op werk nagevraagd als dit familiaal verlof was... Niet dus, dat is enkel als je plotseling verlof nodig hebt voor zulke zaken
Klein verlet is het ook niet...
Moest gewoon verlof inzetten
Klopt dat wel?
Waarom dient klein verlet?
Klopt inderdaad. Volgens de letter van de wet is het dus onverwachtse omstandigheden. En met een beetje goodwill van uw werkgever willen ze daar soms familiaal verlof voor geven. Mijn werkgever neemt de wet volgens de letter en die wil er dus geen familiaal verlof voor geven. Bij de eerste operatie van zoontje nog zo eerlijk geweest om het te gaan zeggen en ik was nog niet uitgepraat of hij zei al: dat is verlof aanvragen he. Zelfs al kon ik op die moment nog niet zeggen wanneer die operatie zou volgen, want zoontje was nog ziek waardoor verdoving op die moment niet kon. Bij mijn vrouw maakt de werkgever er geen enkel probleem van als ze zegt: volgende week wordt mijn kleine geopereerd. Krijgt zij als antwoord: Dat is goed: dan hou ik er rekening mee in de planning en boek da in als familiaal verlof.TitaTovenaartje zei:mijn dochtertje moet geopereerd worden.
Op werk nagevraagd als dit familiaal verlof was... Niet dus, dat is enkel als je plotseling verlof nodig hebt voor zulke zaken
Klein verlet is het ook niet...
Moest gewoon verlof inzetten
Klopt dat wel?
Waarom dient klein verlet?
Die lijst hebben ze ook al eeuwen niet aangepast...paradijsappel zei:Klein verlet - Federale Overheidsdienst Werkgelegenheid, Arbeid en Sociaal Overleg bevat een lijst met al de gebeurtenissen waarvoor je klein verlet kan krijgen.
Mefke zei:Klopt inderdaad. Volgens de letter van de wet is het dus onverwachtse omstandigheden. En met een beetje goodwill van uw werkgever willen ze daar soms familiaal verlof voor geven. Mijn werkgever neemt de wet volgens de letter en die wil er dus geen familiaal verlof voor geven. Bij de eerste operatie van zoontje nog zo eerlijk geweest om het te gaan zeggen en ik was nog niet uitgepraat of hij zei al: dat is verlof aanvragen he. Zelfs al kon ik op die moment nog niet zeggen wanneer die operatie zou volgen, want zoontje was nog ziek waardoor verdoving op die moment niet kon. Bij mijn vrouw maakt de werkgever er geen enkel probleem van als ze zegt: volgende week wordt mijn kleine geopereerd. Krijgt zij als antwoord: Dat is goed: dan hou ik er rekening mee in de planning en boek da in als familiaal verlof.
Uiteindelijk is er bij ons van de collega's geen enkele meer die verwittigd en de morgen zelf belt: ja ik sta in de kliniek mijn kleine/man/vrouw/... moet dringend geopereerd worden.
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Klein verlet is voor huwelijk, overlijden,...TitaTovenaartje zei:mijn dochtertje moet geopereerd worden.
Op werk nagevraagd als dit familiaal verlof was... Niet dus, dat is enkel als je plotseling verlof nodig hebt voor zulke zaken
Klein verlet is het ook niet...
Moest gewoon verlof inzetten
Klopt dat wel?
Waarom dient klein verlet?
JPV zei:Klein verlet is voor huwelijk, overlijden,...
Familiaal verlof is verlof om dwingende redenen.
Check eens medische bijstand, voor een minderjarig gehospitaliseerd kind kan dit voor 1 of 2 weken
JPV zei:Klein verlet is voor huwelijk, overlijden,...
Familiaal verlof is verlof om dwingende redenen.
Check eens medische bijstand, voor een minderjarig gehospitaliseerd kind kan dit voor 1 of 2 weken
Asateo zei:Ik maak me tegenwoordig meer zorgen over privacy en de grote internetbedrijven. Ik probeer er dus wat op te letten.
Vandaar mijn vraag: als je op sites 'via fb' of 'via google' inlogt, mag je er vanuitgaan dzt alles wat je doet geregistreerd/opgeslagen wordt?
Japser zei:Chrome plugins ghostery en disconnect me... Ge hebt er nog in die trend.
Waelvis zei:Wat is de goedkoopste optie voor een herlaadkaart?
Bellen, sms is niet echt nodig. Enkel data, pakweg 500mb per maand. Vroeger had ge data only simkaarten, maar dat bestaat precies niet meer.
Het goedkoopste dat ik op het eerste zicht zie is jimmobile, die geven geen pakket data, maar da kost 1c per megabyte. Zou dus op 5€ komen voor 500mb.
Iemand hier ervaring mee? Is dat ook gewoon herladen, en ge kunt da geld gebruiken tot het op is, of moet ge echt elke maand herladen?

