Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shellshock

Legacy Member
Brick Top zei:
Een vriendin van mij moet een betoog houden van 15 minuten. Het doelpubliek bestaat uit vrouwen van ongeveer 20 jaar die bezig zijn met hun lerarenopleiding. Tijdens haar betoog moet ze haar doelpubliek overtuigen van 'iets', een persuasief betoog met andere woorden. Alleen zoekt ze nog onderwerpen, ideeën? 'De kleur van de keuken' is het soort antwoord dat ik niet zoek.

Ideeën die we al hadden: de gevaren van de anticonceptie pil, het nut van vrouwenquota,...

De feminisering van het onderwijs en hoe dat een slechte zaak is voor de jongens?

godf@ther

Legacy Member
Waar kunt ge in gent goeikoop kostuums kopen? En rond welk bedrag zou het liggen?
Heb alles nodig, schoenen, broek, vest, hemd, das

MrKend54l

Legacy Member
godf@ther zei:
Waar kunt ge in gent goeikoop kostuums kopen? En rond welk bedrag zou het liggen?
Heb alles nodig, schoenen, broek, vest, hemd, das

Wat noem jij goedkoop? Reken voor een complete set maar 400-600 euro.

Tonerider

Legacy Member
godf@ther zei:
Waar kunt ge in gent goeikoop kostuums kopen? En rond welk bedrag zou het liggen?
Heb alles nodig, schoenen, broek, vest, hemd, das
in de c&a vind je de goedkoopste, maar ook in jbc, e5. Bijna elke kledingszaak heeft wel enkele kostuums.

MrKend54l

Legacy Member
godf@ther zei:
Voor de broek, vest & hemd zou ik maximaal 250 euro willen geven

Bij mexx hebben ze mooie. De prijs ligt ook rond de 250 voor alles nu met de solden.

sluysen

Legacy Member
godf@ther zei:
Voor de broek, vest & hemd zou ik maximaal 250 euro willen geven

ik heb een kostuum van E5-mode (blauw grijs met pinstripes) broek, vest, hemd en dat was nog geen 200€ dacht ik

Shellshock

Legacy Member
Weet er iemand waarom je vaak nachtmerrie krijgt als je op je rug slaapt? Bij mij is dat toch zo; als ik uit een nachtmerrie wakker word, lig ik quasi altijd op mijn rug.

Sqarzz

Legacy Member
Shellshock zei:
Weet er iemand waarom je vaak nachtmerrie krijgt als je op je rug slaapt? Bij mij is dat toch zo; als ik uit een nachtmerrie wakker word, lig ik quasi altijd op mijn rug.

En zou het ni kunnen dat ge altijd op u rug slaapt? OF altijd wakker wordt op u rug?

Général Zantas

Legacy Member
Shellshock zei:
Weet er iemand waarom je vaak nachtmerrie krijgt als je op je rug slaapt? Bij mij is dat toch zo; als ik uit een nachtmerrie wakker word, lig ik quasi altijd op mijn rug.

Geen idee. Maar ik krijg dan ook geen nachtmerries, nachtmerries krijgen mij.

Shellshock

Legacy Member
Sqarzz zei:
En zou het ni kunnen dat ge altijd op u rug slaapt? OF altijd wakker wordt op u rug?

Ik slaap meestal in op mijn rug, maar als ik wakker word is dat meestal op mijn buik.

Gentille

Legacy Member
BuBbA zei:
Vraagske voor de anciens:

Weet er iemand wat er nog gebeurd is met Sweet Emma Rose?

Leeft momenteel in Amerika. Heeft ooit een infraction ontvangen maar dat was zeker geen permban (dacht zelf van mij) en weigerde om het forum nog te bezoeken.


Vrouwen :sop:

eXtreme

Legacy Member
Op Facebook, bij de news feed hebde zo rechts die live balk, is daar iets da ge kunt instellen hoe lang da teruggaat?

Tegenwoordig is da precies enkel per dag, dat ge ni verder terug kunt.. : - /
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan