Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

glashelder

Legacy Member
Hij staat gewoon op het meest zuidelijke puntje van de aarde, neem ik aan. Als je daar een cirkeltje rond maakt (rond het vlaggetje en het bordje), ben je de wereld rondgegaan.

Carrion

Legacy Member
Mja, ma gaat 'm dan nie eerder door alle tijdzones ipv effectief rond de wereld? 't is maar hoe ge 't opvat zekers?

Lorrekvk

Legacy Member
In google maps (satellietbeeld): in het dorp 'Watou'. Waarom zijn bepaalde stukken precies bedekt in die regio? Het lijken precies wolken, maar dat is toch de eerste keer dat ik zoiets tegenkom. Het is ook precies enkel op het donkere stuk.

Tristan

Legacy Member
Carrion zei:
Mja, ma gaat 'm dan nie eerder door alle tijdzones ipv effectief rond de wereld? 't is maar hoe ge 't opvat zekers?

Op die afstand van de poolas, gaat ie effectief rond de wereld ja. En dus doorloopt ie alle tijdszones.

Gentille

Legacy Member
Neem een wereldbol en de man staat op de Noord (of zuidpool) in het middelpunt/top van die wereldbol. De vlag zal geplant zijn op het middelpunt, dus als hij rond die vlag loopt, loopt hij rond de wereld.

eXtreme

Legacy Member
eXtreme zei:
Op Facebook, bij de news feed hebde zo rechts die live balk, is daar iets da ge kunt instellen hoe lang da teruggaat?

Tegenwoordig is da precies enkel per dag, dat ge ni verder terug kunt.. : - /



Iemand? Da's stom, ge kunt maar een uur ofzo naar beneden scrollen.. :p

Tonerider

Legacy Member
eXtreme zei:
Iemand? Da's stom, ge kunt maar een uur ofzo naar beneden scrollen.. :p
wie scrollt er nu een uur aan een stuk naar beneden. Page down-knopke gaat toch sneller?:p

eXtreme

Legacy Member
Ja, maar in die livestream rechts ziet ge wat mensen liken (als ze iets liken bij mensen waarmee je niet bevriend bent :)), da ziet ge nergens anders... :p


:D

u4ea

Legacy Member
sluysen zei:
ik heb een kostuum van E5-mode (blauw grijs met pinstripes) broek, vest, hemd en dat was nog geen 200€ dacht ik

Vo mijn eindwerk te tonen enzo en gelegenheden is één in den C&A ofzo gekocht. ~€70 :unsure:
Ge zou het anders ni zegge daddet zo'n goeikoop is.

Boterkoek

Legacy Member
Wth wisten jullie dat je op een DVD 2 kanten films kunt zetten??
Ik heb nen dvd van friends gehuurd in de videotheek, en op de ene kant staan er 4 episodes en op de andere ook 4. Wist da ni da ge da op twee kanten kunt zetten :p

StanTem

Legacy Member
u4ea zei:
Vo mijn eindwerk te tonen enzo en gelegenheden is één in den C&A ofzo gekocht. ~€70 :unsure:
Ge zou het anders ni zegge daddet zo'n goeikoop is.

Heb voor mijn eindwerk ook 1 uit de C&A gekocht.
Voor mijne trouw binnenkort zalt wel wa anders zijn :p

StanTem

Legacy Member
Boterkoek zei:
Wth wisten jullie dat je op een DVD 2 kanten films kunt zetten??
Ik heb nen dvd van friends gehuurd in de videotheek, en op de ene kant staan er 4 episodes en op de andere ook 4. Wist da ni da ge da op twee kanten kunt zetten :p

Da's ni op alle DVD's eh dage da kunt.

RealFlub

Legacy Member
Lorrekvk zei:
In google maps (satellietbeeld): in het dorp 'Watou'. Waarom zijn bepaalde stukken precies bedekt in die regio? Het lijken precies wolken, maar dat is toch de eerste keer dat ik zoiets tegenkom. Het is ook precies enkel op het donkere stuk.
dat zijn echt wolken hoor, en wolken hebben ook nog een schaduw he (die loopt zelfs tot aan de grens van houtkerke dat is de schaduw van de wolk van boven watou zelf.
+ de onderste helft (waar dus geen wolk is) is een andere foto, je ziet duidelijk de lijn. (die loopt zelfs door tot poperinge bv)

Sick`

Legacy Member
Kan het dat het niet zo'n slim plan is om appelsap met appelsiensap te mengen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan