Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gentille

Legacy Member
Sick` zei:
Kan het dat het niet zo'n slim plan is om appelsap met appelsiensap te mengen?

Waarom zou het slecht zijn? Er zijn toch genoeg dranken met een mix van verschillende fruitsoorten.

Bosvos

Legacy Member
Gentille zei:
Waarom zou het slecht zijn? Er zijn toch genoeg dranken met een mix van verschillende fruitsoorten.

Inderdaad, alleen kan de smaak slechter zijn dan verwacht als ge dingen begint te mixen. Zo komt ge af en toe nog wel leuke combinaties tegen :p

Boterkoek

Legacy Member
StanTem zei:
Da's ni op alle DVD's eh dage da kunt.

Ah bon, ma ik had totaal geen benul dat het uberhaupt kon. Ik dacht da er daar ne kwast was die den extra dvd gepikt had, gelukkig heb ik hem omgedraaid, anders had ik het nooit geweten.

ryoudragon

Legacy Member
Ik heb gehoord dat als je voor een vak (of meerdere) er niet door bent in Artevelde, je wel nog altijd je diploma krijgt, maar er dan opstaat: min *insert vak*

los voorbeeld: je studeert na 3 jaar af aan de hogeschool, pak daj der nooit door bent voor een vak, en je wilt het niet meer mee doen, dan krijg je diploma waarop staat "diploma *insert richting* -Frans

Is dat zo?

Sick`

Legacy Member
Gentille zei:
Waarom zou het slecht zijn? Er zijn toch genoeg dranken met een mix van verschillende fruitsoorten.

Ewel, omdak bij de meeste sapjes/smoothie recepten nergens een combo van appelsap en appelsiensap zag staan ;) En ik nu ewa last van krampen heb :p

Gentille

Legacy Member
Sick` zei:
Ewel, omdak bij de meeste sapjes/smoothie recepten nergens een combo van appelsap en appelsiensap zag staan ;) En ik nu ewa last van krampen heb :p

Of het gesmaakt heeft is wat anders maar abnormaal is het niet dat je wat krampen krijgt van fruitsap.

Lorrekvk

Legacy Member
RealRoot zei:
dat zijn echt wolken hoor, en wolken hebben ook nog een schaduw he (die loopt zelfs tot aan de grens van houtkerke dat is de schaduw van de wolk van boven watou zelf.
+ de onderste helft (waar dus geen wolk is) is een andere foto, je ziet duidelijk de lijn. (die loopt zelfs door tot poperinge bv)

Ja, inderdaad, lijkt een oudere foto ofzo. Maar toch is het de eerste keer dat ik wolken zie. Hoe komt het eigenlijk dat dat stuk precies een oudere kaart is en die andere stukken (vooral vanaf Menen (helder) veel duidelijker zijn (en geen wolken bevatten bijvoorbeeld)?

glashelder

Legacy Member
Nas zei:
Komen de repkes nog terug?

Normaal gezien wel. Er werd toch gesproken over het tijdelijk uitschakelen, aangezien dat gescheiden repsysteem niet overeenkwam met de overbelasting via het voetbalforum.

Ik zou dan eerder dat laatste afschaffen, maar wie ben ik :unsure:

a143290

Legacy Member
Ik dacht ook in de richting van final fantasy, het probleem is een beetje dat die al een 13tal games hebben en dus nog veel meer music themes :D

Sick`

Legacy Member
Gentille zei:
Of het gesmaakt heeft is wat anders maar abnormaal is het niet dat je wat krampen krijgt van fruitsap.

Het heeft wel gesmaakt, maar ik drink nu 2 a 3x per week zulke sapjes sinds we een blender gekocht hebben, maat tviel me gewoon op dat niemand appels met sinaalappels mengde en ik dan toevallig krampen kreeg :D Maar de koffie opt werk begint ook elke dag minder te smaken dan ie al smaakte, dus maybe kan dat ook wel iets van doen hebben...

n9ne

Legacy Member
ryoudragon zei:
Ik heb gehoord dat als je voor een vak (of meerdere) er niet door bent in Artevelde, je wel nog altijd je diploma krijgt, maar er dan opstaat: min *insert vak*

los voorbeeld: je studeert na 3 jaar af aan de hogeschool, pak daj der nooit door bent voor een vak, en je wilt het niet meer mee doen, dan krijg je diploma waarop staat "diploma *insert richting* -Frans

Is dat zo?

Als je gedelibereerd bent voor een vak komt er naart schijnt ergens op een bijkomend papier voor welke vakken je gedelibereerd bent :')

Général Zantas

Legacy Member
Iemand een idee hoe ik het best vanuit Eindhoven in Mol geraak, met het openbaar vervoer? NMBS-website leert me dat het 3 uur zou duren met de trein, omdat ik telkens via Antwerpen moet gaan.
Maar er zal toch wel een bus rijden tussen eindhoven en Lommel ofzo?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan