Gentille
Legacy Member
Sick` zei:Kan het dat het niet zo'n slim plan is om appelsap met appelsiensap te mengen?
Waarom zou het slecht zijn? Er zijn toch genoeg dranken met een mix van verschillende fruitsoorten.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sick` zei:Kan het dat het niet zo'n slim plan is om appelsap met appelsiensap te mengen?
Gentille zei:Waarom zou het slecht zijn? Er zijn toch genoeg dranken met een mix van verschillende fruitsoorten.

StanTem zei:Da's ni op alle DVD's eh dage da kunt.
Gentille zei:Waarom zou het slecht zijn? Er zijn toch genoeg dranken met een mix van verschillende fruitsoorten.
En ik nu ewa last van krampen heb 
Sick` zei:Ewel, omdak bij de meeste sapjes/smoothie recepten nergens een combo van appelsap en appelsiensap zag staanEn ik nu ewa last van krampen heb
![]()
RealRoot zei:dat zijn echt wolken hoor, en wolken hebben ook nog een schaduw he (die loopt zelfs tot aan de grens van houtkerke dat is de schaduw van de wolk van boven watou zelf.
+ de onderste helft (waar dus geen wolk is) is een andere foto, je ziet duidelijk de lijn. (die loopt zelfs door tot poperinge bv)
dat is wel degelijk een onnozele vraag.gumball4000 zei:
Nas zei:Komen de repkes nog terug?

Mijn ge-youtube is ook zonder successa143290 zei:Heeft er iemand enig idee van welk spel dit fragmentje is? Het klinkt super bekend, maar ik kom er maar niet opMijn ge-youtube is ook zonder success
http://dl.dropbox.com/u/16133920/seq01.mp3
Gentille zei:Of het gesmaakt heeft is wat anders maar abnormaal is het niet dat je wat krampen krijgt van fruitsap.
Maar de koffie opt werk begint ook elke dag minder te smaken dan ie al smaakte, dus maybe kan dat ook wel iets van doen hebben...ryoudragon zei:Ik heb gehoord dat als je voor een vak (of meerdere) er niet door bent in Artevelde, je wel nog altijd je diploma krijgt, maar er dan opstaat: min *insert vak*
los voorbeeld: je studeert na 3 jaar af aan de hogeschool, pak daj der nooit door bent voor een vak, en je wilt het niet meer mee doen, dan krijg je diploma waarop staat "diploma *insert richting* -Frans
Is dat zo?
a143290 zei:Heeft er iemand enig idee van welk spel dit fragmentje is? Het klinkt super bekend, maar ik kom er maar niet opMijn ge-youtube is ook zonder success
http://dl.dropbox.com/u/16133920/seq01.mp3
kil911ler zei:
