Sqarzz
Legacy Member
Sdc zei:Wat is een gepaste tijd om een verkoop af te sluiten op Buy en Sell?
22u30 is heel gepast
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sdc zei:Wat is een gepaste tijd om een verkoop af te sluiten op Buy en Sell?
Sdc zei:Wat is een gepaste tijd om een verkoop af te sluiten op Buy en Sell?
maar dan lig ik al in m'n bedje.Sqarzz zei:22u30 is heel gepast

bedankt.Selderijstok zei:Een zondagavond tussen 21u en 23u
Cephalus zei:Bestaat er een prog of webapp (preferred), of desnoods een Android app waar ge zo wat doelen kunt stellen in uw leven en dan een opsplitsing maken van welke dag je welke taak zal doen om uw doel stapsgewijs te bereiken?
Vb doel is "sneller leren zwemmen"
en dan per week de taak 2 keer te gaan zwemmen, met toch een streefdoel van welke tijd ge wilt halen (ie hoeveel seconden er van de 200m afmoeten per week)
doel "regelmatig blijven lopen"
heel simpel gewoon elke week een of 2 keer lopen, hier geen specifiek goal van snelheid of tijd, gewoon zien dat ik geen gewicht bijkrijg ofzo
doel "eens leren in het jaar ipv te beginnen in den blok"
per vak een opsplitsing maken per hoofdstuk en voor uzelf een planning maken tegen wanneer ge dat hoofdstuk gestudeerd wil hebben
enfin iets als dit dus maar in een overzichtelijke app gegoten zodat ge kunt zien hoe goed of slecht ge bezig zijt en wat prioritair is en wat niet. Ge kunt dees in principe ook wel op papier doen maar dat wordt toch rap onoverzichtelijk vind ik.
iets als dit zoek ik al lang eigenlijk; moet niet gratis zijn als het tegen redelijke prijs is
iemand een idee?
Of moet ik echt z'n aangetekende brief schrijven.n9ne zei:Als je gedelibereerd bent voor een vak komt er naart schijnt ergens op een bijkomend papier voor welke vakken je gedelibereerd bent :')
Sloth zei:Ik wil mijn mobiel abonnement bij telenet opzeggen "Walk en Talk 0" en overstappen naar Mobile Vikings. Nu moet ik gewoon bellen naar telenet en zeggen ik moet het niet meer hebben?Of moet ik echt z'n aangetekende brief schrijven.
Zou ik dit het beste doen nadat ik overgeschakeld ben of ervoor? Ik zou ook m'n huidige nummer willen behouden.
JohnnyricoMC zei:Voor een abonnement? best aangetekende brief, dan is er geen enkele twist mogelijk en hebt ge een zwart op wit bewijs dat ze uw melding van opzegging ontvangen hebben.
Edit: stantem was me voor, blijkbaar doet MV dat voor u.

StanTem zei:2 jaar geleden toch.
Het beste is wel om een aangetekende brief te sturen, aangezien er altijd een opzeg is van 1 maand. Zegt ge het op via MV, dan moet ge uw maand opzeg nog betalen bij uw provider.
Ik was gewoon te lui om een brief te schrijven, en aangetekende verzending kost ook al een 6 euro, dus deed maar 9 euro verlies ofzo![]()
e.House zei:Van waar in Eindhoven? Als vanaf de luchthaven is Snelbusvervoer tussen de luchthavens van Charleroi en Eindhoven - AIRPORTBUS.eu
of Reusel - Turnhout of via Lommel Weebosch - Luyksgestel - Lommel

Brick Top zei:Hoeveel geld kan je maximaal van je rekening halen in een bankkantoor? Ik zou vandaag €1000 cash moeten hebben maar ga ik dat zo maar meekrijgen?
Sqarzz zei:Ja, dat is normaal geen probleem. Je moet wel echt langs een lokket. Bij welke bank zit je?
Brick Top zei:
Sqarzz zei:Ja het is iets van 600 € max via automaat,
en in principe kunt ge aan het kantoor zelf zoveel afhalen als ge wilt.
VOor grote bedragen (>5000 €) raad ik u wel aan om een aanvraag in te dienen.
Dan ben je zeker dat ze het geld hebben..