Archief - De onnozele vraagjes topic - deel 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Boterkoek

Legacy Member
Rhandd zei:
Iemand een idee hoe ik het best vanuit Eindhoven in Mol geraak, met het openbaar vervoer? NMBS-website leert me dat het 3 uur zou duren met de trein, omdat ik telkens via Antwerpen moet gaan.
Maar er zal toch wel een bus rijden tussen eindhoven en Lommel ofzo?

Via Holland is het inderdaad via Antwerpen. Maar veel verschil gaat ge niet hebben hoor. Als ik van jou was zou ik den trein nemen.

e.House

Legacy Member
Rhandd zei:
Iemand een idee hoe ik het best vanuit Eindhoven in Mol geraak, met het openbaar vervoer? NMBS-website leert me dat het 3 uur zou duren met de trein, omdat ik telkens via Antwerpen moet gaan.
Maar er zal toch wel een bus rijden tussen eindhoven en Lommel ofzo?

Van waar in Eindhoven? Als vanaf de luchthaven is Snelbusvervoer tussen de luchthavens van Charleroi en Eindhoven - AIRPORTBUS.eu

of http://www.xs4all.be/~rvdborgt/bus/be/lijn480.html of via Lommel http://www.xs4all.be/~rvdborgt/bus/nl/bba272.html

Nas

Legacy Member
Wat was er eigenlijk vroeger zo episch aan de zwam? Iemand die de namen van de threads weet ofzo?

De SkeEvN

Legacy Member
vroeger was het beter geween ieder jaar terug is enigste dat er was PUNT

kil911ler

Legacy Member
Zwam was oorspronkelijk heel anders qua vorm en mentaliteit dan nu. Vroeger was dat eigenlijk puur gezever dat eigenlijk serieus over kan komen. Soms zieje zulke zaken verschijnen als kleine off-topic gezever in Algemene threads. Maar die pure vorm in het zwam-forum ziede eigenlijk niet meer. Tis heel wat geëvolueerd door elk jaar een nieuwe generatie van zwammers die een eigen gedachtegang/mentaliteit hebben en ook andere invloeden hadden die impact hebben op hun gezwam. Ik zie nu bv dat 4chan/9gag, meme-toestanden, trolling en pipi-kaka humor heel wat invloed gehad heeft.

Zwam nu is gewoon niet meer als zwam van vroeger en dat zal het ook nooit meer worden. Tijden en trends veranderen nu eenmaal ^^

Creeping Death

Legacy Member
Nas zei:
Wat was er eigenlijk vroeger zo episch aan de zwam? Iemand die de namen van de threads weet ofzo?

Hmm, geen idee of die topics nog online staan; maar de eerste twee die in m'n gedachten opkomen zijn "hoe trekken..." en "kaas".

Karre

Legacy Member
Of uw schaamtelijke momenten. Ik lag telkens zo strijk met die ene persoon zijn verhalen dat hij vast zat in de lift, dan die ene jongen op de kamer had vastgebonden, etc.

Gloxke

Legacy Member
PC heeft gisteren wat zitten crashen, heb maar ineens geformatteerd en windows 7 opnieuw geinstalleerd. Ergernis van vandaag: als ge in de startmenu bezig zijt en ge klikt op ne nieuwe menu, dan verschijnt die nieuwe menu bovenop het vorige. Als ge bv op start klikt krijgt ge de startmenu, als ge dan op programmas klikt, dan neemt de nieuwe programmas menu de plaats in van de start menu.
Onnozele vraag van vandaag: Iemand een idee hoe ik het regel dat die menus rechts tevoorschijn komen zoals bij de vroegere versies van windows? Ik heb al 3x bij alle opties gaan zien en op google maar ik vind het niet, terwijl ik 100% zeker ben dat het voor de crash wel zo werkte op mijn pc(in dezelfde windows).

MisterX334

Legacy Member
Ik heb in excel twee verschillende kolommen met paar cijfers in elke kolom. Welke functie kan ik gebruiken om te controleren of de som van die twee kolommen gelijk is? Ik heb geen held in excel :/

MrKend54l

Legacy Member
MisterX334 zei:
Ik heb in excel twee verschillende kolommen met paar cijfers in elke kolom. Welke functie kan ik gebruiken om te controleren of de som van die twee kolommen gelijk is? Ik heb geen held in excel :/

Ik heb ook geen held in excell.
Wat bedoel je juist met de som van beide kolommen?

Monoslay

Legacy Member
Tel gewoon die 2 kolommen op. zijn ze hetzelfde -> profit. (met de SUM functie dus)

Waarom kan ik niemand zijn reputation points zien? Ik zie gewoon groene vakjes...

sluysen

Legacy Member
Hoe hoog moet een hekken voor een labrador ongeveer zijn? Ik dacht aan iets van 1.5 meter?

u4ea

Legacy Member
Monoslay zei:
Waarom kan ik niemand zijn reputation points zien? Ik zie gewoon groene vakjes...

Ze zijn der aan aan het werken door de problemen da ze hebben bij 'belangrijke' voetbalmatchen.

u4ea

Legacy Member
Karre zei:
Of uw schaamtelijke momenten. Ik lag telkens zo strijk met die ene persoon zijn verhalen dat hij vast zat in de lift, dan die ene jongen op de kamer had vastgebonden, etc.

*Krijgt flashback*

En dan was der ook een raadsel me een rood knopje/blokje ofzo, ma da zit al heel ver.

puni

Legacy Member
MisterX334 zei:
Ik heb in excel twee verschillende kolommen met paar cijfers in elke kolom. Welke functie kan ik gebruiken om te controleren of de som van die twee kolommen gelijk is? Ik heb geen held in excel :/

Dus ge wilt een functie die controleert of som van de getallen in kolom A gelijk is aan de som van de getallen in kolom B?

EDIT: Indien zo: =IF(SUM(A1:A5)=SUM(B1:B5);"GELIJK";"ONGELIJK"), waarbij ge uw bereik zelf instelt op de plaats van de sommen.

MisterX334

Legacy Member
@ Puni.
Bedankt dat is wat ik wou, ik moest gewoon die if en sum nog vertalen naar het nederlands :D .
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan