Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rhandd zei:Iemand een idee hoe ik het best vanuit Eindhoven in Mol geraak, met het openbaar vervoer? NMBS-website leert me dat het 3 uur zou duren met de trein, omdat ik telkens via Antwerpen moet gaan.
Maar er zal toch wel een bus rijden tussen eindhoven en Lommel ofzo?
Rhandd zei:Iemand een idee hoe ik het best vanuit Eindhoven in Mol geraak, met het openbaar vervoer? NMBS-website leert me dat het 3 uur zou duren met de trein, omdat ik telkens via Antwerpen moet gaan.
Maar er zal toch wel een bus rijden tussen eindhoven en Lommel ofzo?
Nas zei:Wat was er eigenlijk vroeger zo episch aan de zwam? Iemand die de namen van de threads weet ofzo?
MisterX334 zei:Ik heb in excel twee verschillende kolommen met paar cijfers in elke kolom. Welke functie kan ik gebruiken om te controleren of de som van die twee kolommen gelijk is? Ik heb geen held in excel :/
Monoslay zei:Waarom kan ik niemand zijn reputation points zien? Ik zie gewoon groene vakjes...
Karre zei:Of uw schaamtelijke momenten. Ik lag telkens zo strijk met die ene persoon zijn verhalen dat hij vast zat in de lift, dan die ene jongen op de kamer had vastgebonden, etc.
MisterX334 zei:Ik heb in excel twee verschillende kolommen met paar cijfers in elke kolom. Welke functie kan ik gebruiken om te controleren of de som van die twee kolommen gelijk is? Ik heb geen held in excel :/
Gloxke zei:...
Onnozele vraag van vandaag: Iemand een idee hoe ik het regel dat die menus rechts tevoorschijn komen zoals bij de vroegere versies van windows? Ik heb al 3x bij alle opties gaan zien en op google maar ik vind het niet, terwijl ik 100% zeker ben dat het voor de crash wel zo werkte op mijn pc(in dezelfde windows).