Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Tonerider

Legacy Member
true, ze rijden allemaal maar 90km/h en daarom halen ze elkaar nooit in op de autosnelweg :ironic:

R1TM1X

Legacy Member
Met dank aan steelseries weet ik weer waarom ik console gaming zo een gemak vind :angry:
Ik koop me een toetsenbord met macro keys vind de software die je daar voor nodig hebt dat achterlijke toetsenbord toch wel niet zeker.:doh:

JohnnyricoMC

Legacy Member
R1TM1X zei:
Met dank aan steelseries weet ik weer waarom ik console gaming zo een gemak vind :angry:
Ik koop me een toetsenbord met macro keys vind de software die je daar voor nodig hebt dat achterlijke toetsenbord toch wel niet zeker.:doh:

Troost u, de Steelseries-software suckt als de beesten als het op keys binden en macro's programmeren aan komt.

u4ea

Legacy Member
R1TM1X zei:
Met dank aan steelseries weet ik weer waarom ik console gaming zo een gemak vind :angry:
Ik koop me een toetsenbord met macro keys vind de software die je daar voor nodig hebt dat achterlijke toetsenbord toch wel niet zeker.:doh:

Jah, gelukkig da ge makkelijk macro keys kunt beheren op consoles. Oh wait... :unsure:

Xirtanneke

Legacy Member
Fuck, net een appel aan het eten, breekt mijn tand gewoon in 2. Alles hangt nog net vast, maar het voelt immens raar! En uiteraard is mijn tandarts momenteel niet bereikbaar...

Bananarama

Legacy Member
Xirtanneke zei:
Fuck, net een appel aan het eten, breekt mijn tand gewoon in 2. Alles hangt nog net vast, maar het voelt immens raar! En uiteraard is mijn tandarts momenteel niet bereikbaar...

aaaaaaaaaaaaaaaauw :x

Xirtanneke

Legacy Member
Bananarama zei:
aaaaaaaaaaaaaaaauw :x

Het doet helemaal geen pijn! Ik heb gewoon het gevoel alsof ik ieder moment een stuk tand in mijn mond kan voelen... De voorkant zit dus nog helemaal in elkaar, maar de achterkant van de tand is in 2 gebroken...

Black

Legacy Member
Al dat gejank over Sinterklaas, zelfs de VN komt zich ermee moeien. Zouden die zich niet beter bezighouden met de ongelijkheid in de VS bvb ?

Grappige van het hele verhaal is dat er nog geen enkele Nederlandse ***** of andere kleurling heeft verklaard of gezegd dat hij of zij er aanstoot aan neemt.

?therapy?

Legacy Member
Black zei:
Al dat gejank over Sinterklaas, zelfs de VN komt zich ermee moeien. Zouden die zich niet beter bezighouden met de ongelijkheid in de VS bvb ?

Grappige van het hele verhaal is dat er nog geen enkele Nederlandse ***** of andere kleurling heeft verklaard of gezegd dat hij of zij er aanstoot aan neemt.
Ik zou het werk van de werkgroep wel eens willen lezen. Voorlopig denk ik dat ze er echt niets maar dan ook niets van snappen." Waarom zijn er 2 kerstmannen nodig?" Excuseer? Zegt voor mij meer dan genoeg dat ze het niet begrijpen.

glashelder

Legacy Member
Black zei:
Grappige van het hele verhaal is dat er nog geen enkele Nederlandse ***** of andere kleurling heeft verklaard of gezegd dat hij of zij er aanstoot aan neemt.
Euh. Jawel. Verschillende.

R1TM1X

Legacy Member
u4ea zei:
Jah, gelukkig da ge makkelijk macro keys kunt beheren op consoles. Oh wait... :unsure:

daar hebt ge gewoon zo geen prutsen controller connecten headset op en klaar

SarahBaptie

Legacy Member
Die fucking irritante tv/radio reclame over die krijsende baby's... Zit ge in uw auto hoort ge ineens baby's die blèten tot en met.

Komt ge thuis, op de tv nog eens.

Baby's tegen armoede ofzo? De makers hebben gewoon er voor gezorgd dat iedereen die spot verafschuwt en niet meer weet waar het eigenlijk om draaide.

Anoniem04

Legacy Member
Black zei:
Grappige van het hele verhaal is dat er nog geen enkele Nederlandse ***** of andere kleurling heeft verklaard of gezegd dat hij of zij er aanstoot aan neemt.

Haha, wat.

Black

Legacy Member
glashelder zei:
Euh. Jawel. Verschillende.

serieus ?
Ik lees in de krant nergens een getuigenis of uitspraak van een of andere ***** eigenlijk...
Hoe kunt ge daar nu tegen zijn

GemaneDude

Legacy Member
In dat filmpje van POW!News waren er genoeg zwarte medemensen mee aan het betogen.

Waelvis

Legacy Member
Nog maar eens met mn neus op de feiten gedrukt geweest dat mijn conditie echt beneden alle peil is, en dat ik er dringend iets aan moet beginnen doen..

Deze namiddag 8km gefietst, aan normaal tempo (ik schat 16km/u) met een fietskar en 2 kindjes erin.

Ik kwam thuis, zwetend gelijk een paard, en nu ruim 2 uur later doen mijn benen onmenselijk veel pijn..






O ja, en da gezever over Sinterklaas die racistisch zou zijn... Ik vind het racistisch van die linkse geitewollensokken da ze da racistisch vinden..

STOP er aub mee met alles, maar dan ook ALLES tegenwoordig racistisch te vinden..
Als ik een Turk op straat passeer, en ik negeer die ben ik een racist tegenwoordig, als ik 'hallo' zeg tegen hem ben ik ook racist.

Ik voel mezelf geen racist, integendeel, maar tegenwoordig begin ik te denken dat ik beter met een witte puntmuts op zou gaan lopen..

Lolplayer

Legacy Member
Dat men dan zowel sinterklaas als zwarte piet zwart maakt, dan is heel dat gezever opgelost, dan is zowel de meester als de slaaf zwart en is zwart onderschikt aan zwart.

ludnak

Legacy Member
Black zei:
serieus ?
Ik lees in de krant nergens een getuigenis of uitspraak van een of andere ***** eigenlijk...
Hoe kunt ge daar nu tegen zijn
Het staat niet in jouw krant dus zijn er geen getuigenissen of uitspraken. Ik wou dat ik ook zo goed was in mijn kop in het zand steken, de wereld zou roze zijn.

R1TM1X

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Troost u, de Steelseries-software suckt als de beesten als het op keys binden en macro's programmeren aan komt.

Niet echt een troost, sta hier nu met een toetsenbord met 12 extra toetsen die niets doen.

Verstuurd van mijn Nexus 4 met Tapatalk
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan