Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Remi

Legacy Member
Vader Bontinck:
“Ik ben een ware volksheld want ik heb mijn zoon teruggehaald. En mijn zoon is een martelaar. Hij wordt zeer slecht behandeld in de gevangenis van Hasselt.” :wtf:

Wat een ***,*****,****,*** *****, ****** ,***********, ******* en ****** figuur. :puke:

Gunslinger_

Legacy Member
dat ze nu al op het nieuws afkomen met een bericht over facebook dat tijdelijk malfunctioneert... dan is het wel ver gekomen.

Sjeezman

Legacy Member
volgens hen was die zoon toch paar maand opgesloten in een dondere bunker door het leger daar.
Gevangenis van hasselt is dan toch een paradijs.

hopelijk blijft hij in het gevang.

Vector

Legacy Member
Dillyracer zei:
https://www.beyondgaming.be/archive/politiek-actualiteit.118/straffeloosheid-isral.655983

Zeggen dat relschoppers mogen afgeknalt worden, dat is direct buiten liggen, maar die smakeloze zever mag dan perfect gepost worden!

Geweldige moderatie!

Verschrikkelijk ik las ook zoiets in dat forum onderdeel waarvan dacht het kan niet zijn. Maar reageren kon blijkbaar niet. Dus als een van de moderators pro extremistische en islamitische nest is zal dat er ook op blijven verschijnen.

Tipzi

Legacy Member
Iemand nog problemen met proximus ? Heb de hele tijd geen netwekverbinding, ontvang geen smsn aleen als ik zelf een sms verzend !! Ontvang ik ze allemaal !! Ergerlijk ....

Verzonden vanaf mijn C6603 met behulp van Tapatalk

ludnak

Legacy Member
Vector zei:
Verschrikkelijk ik las ook zoiets in dat forum onderdeel waarvan dacht het kan niet zijn. Maar reageren kon blijkbaar niet. Dus als een van de moderators pro extremistische en islamitische nest is zal dat er ook op blijven verschijnen.
De moderators zijn al een beetje vanalles geweest. Het hangt er gewoon van af wie klaagt.

Algorithm

Legacy Member
ergernis en tegelijk een glimlach,

vandaag om 05u00 op werk aangekomen, en ben 10 minuten geleden kunnen stoppen.. :x

maar zo het gevoel van compleet leeg te zijn op het einde van een dag is toch :love:

Tipzi

Legacy Member
Algorithm zei:
ergernis en tegelijk een glimlach,

vandaag om 05u00 op werk aangekomen, en ben 10 minuten geleden kunnen stoppen.. :x

maar zo het gevoel van compleet leeg te zijn op het einde van een dag is toch :love:

Jaman das ook nie zo gezond :p

Verzonden vanaf mijn C6603 met behulp van Tapatalk

Algorithm

Legacy Member
Tipzi zei:
Jaman das ook nie zo gezond :p

Verzonden vanaf mijn C6603 met behulp van Tapatalk

als ge een hoge functie hebt met veel verantwoordelijkheid en een dikke pré moet ge daar soms is iets voor over hebben héé ^^

AntiChrist7

Legacy Member
Mijn kat eeft een kap aan want hij heeft ergens op een plek teveel gebeten, ma hij doet ze meestal uit/kan er toch nog aan. en hij smakt enorm luid als hij eraan zit. Ni zozeer ergernis, mja tis ni goe voor de beestje

wartaal

Legacy Member
Doet er mij aan denken. Ik was daarnet gaan lopen, maar was mijn laptop vergeten dicht te klappen. Mijn kat was er gaan op liggen. Dat ding helemaal oververhit :sop:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan