Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Karre

Legacy Member
Tonerider zei:
hey, het is leuk met je te leven. Laten we scheiden :ironic:

Die echtscheiding toont enkel het resultaat aan van hoe het op het einde verliep (en sommigen passen echt wel te snel een echtscheiding toe, om een voorbeeld te nemen, iemand haar man werd ziek en ze kon dat niet aan en ging dus maar bij hem weg, tof! :ironic!), niet hoe het algemeen in de relatie was.

Nu ja, rond poepen en doen wat ik wil, zo veel leuker!! :ironic:

Général Zantas

Legacy Member
Ik snap niet eens waarom een volwassen persoon geld zou geven voor een handtekening, laat staan gratis eentje zou bijhouden. Wat heb je daar nu aan. Moest het nu nog van iemand enorm belangrijk/beroemd zijn, maar 30€ voor een handtekening met de acteur van C3PO, da fuck? Mind = blown.

Morgen komt een poetsvrouw langs in mijn "hotel-appartement" om te poetsen (logisch), op een moment dat ik op het werk zit. Ik heb al alles waardevol in mijn valies gestoken en de valies op slot gedaan, de sleutel neem ik mee naar het werk. Het ergert me dat ik zo wantrouwig ben, maar slechte ervaringen in het verleden hebben daartoe gezorgd helaas.

Sjeezman

Legacy Member
Général Zantas zei:
Ik snap niet eens waarom een volwassen persoon geld zou geven voor een handtekening, laat staan gratis eentje zou bijhouden. Wat heb je daar nu aan. Moest het nu nog van iemand enorm belangrijk/beroemd zijn, maar 30€ voor een handtekening met de acteur van C3PO, da fuck? Mind = blown.

Morgen komt een poetsvrouw langs in mijn "hotel-appartement" om te poetsen (logisch), op een moment dat ik op het werk zit. Ik heb al alles waardevol in mijn valies gestoken en de valies op slot gedaan, de sleutel neem ik mee naar het werk. Het ergert me dat ik zo wantrouwig ben, maar slechte ervaringen in het verleden hebben daartoe gezorgd helaas.

zelfs al was het iemand belangrijk...
het is gewoon stift.
Is gewoon een verschil in mentaliteit en na een dag op facts rondgelopen te hebben, heb ik weer eens beseft dat er immens veel verschillende soorten mensen zijn qua mentaliteit.
Hetzelfde van die mensen die op dat podium in hun kostuum een toneeltje opvoerden. Gow ja toneeltje.. liplezen op een cd die aant spelen is en terwijl iets doen. Vroeg me ook af wat er dan in die mensen hun hoofd om gaat of wat ze denken als het gedaan is en dan langs het podium staan. Zie mezelf dat allemaal nooit doen.

Merk de laatste tijd meer en meer bij mezelf dat ik zo het gevoel heb da ik nergens tussen hoor. Me zo echt nergens thuis voelen. Zelfs als ik wegga met vrienden heb ik dat gevoel. Zo tussen volk zijn, maar je toch alleen voelen. apart voelen.
Weet nog toen ik op de gentse feesten rondliep dat iedereen daar zo zit te zuipen en half zat en ik zat omhoog te staren naar de sterren, me af te vragen wtf we hier eigenlijk doen en wat het nut eigenlijk van alles is.
Ik heb dan ook moeite om dat allemaal van me af te zetten en mee te gaan met the flow, omdat ik het gevoel heb dat alles ( het leven ) toch ergens naartoe moet leiden. Maar dan komt het besef dat je binnen 100 jaar dood en vergeten bent en niemand die ooit weet dat je geleefd hebt. En hoe ouder je wordt hoe depressiever die gedachte wordt, want dan kom je dichter en dichter bij het einde.
Ze zeggen me dan dat je nu moet leven en plezier moet maken, maar heb dan vaak zo'n gevoel van als het toch nergens naartoe leidt, wat maakt het dan uit.

jaja en zo kom ik van beginnend bij fact terecht bij de zin van het leven.

Krikke

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Ik bemerk inderdaad een tikkeltje liefde... Zoals hij zijn hand op m'n broert z'n schouder legt... :unsure:

Hey blaze:) krikke wilt u vriendje zijn (en meer). ^^

BlazeMusic

Legacy Member
Preske zei:
dus zij en haar pa mogen werken voor zijn deel? denk niet dat het eerlijk is :p

Bananarama zei:
Ze zegt zelf dat hij niet zomaar buiten te werken valt, dusja...
Klopt, maar het is niet omdat hij niet buiten te werken valt, dat we hem dan geld moeten toestoppen. Ik woon ook thuis, ik studeer, en ik probeer toch nog bij te verdienen. Ik vind niet dat iemand die dan hetzelfde "statuut" (student, thuiswonend) heeft als ik, gewoon met z'n handjes moet open staan bij mij. Beetje onrespectvol, want dat doe je gewoon niet, vooral als de financiële situatie niet zo goed zit thuis. Het is niet eerlijk dat er 2 mensen de boel overeind proberen te houden terwijl de derde hoopt daarvan te profiteren.


shiche zei:
Sorry ma als ge 30 euro betaald voor een handtekening moet ge ni zeveren dat ge het financieel krap hebt he....
Preske zei:
ze heeft er voor gespaard.

Shiche, ik snap uw opmerking, maar ik gooi het geld niet langs ramen en deuren buiten. Voor dit evenement had ik nu gespaard (al enkele maanden), omdat ik wist dat mijn broer heel graag wilde gaan, maar we daar niet de middelen voor zouden hebben. Ik had ook een extra zakcentje apart gehouden, omdat ik iets voor mijn vriend wilde meebrengen. Die handtekening leek eens iets anders, omdat hij een Star Wars fan is, en het een leuke verrassing kan zijn volgens mij.

+ het is niet omdat ik het financieel krap heb, dat ik me in eenzame opsluiting moet zetten. "Mijn god, ze kan om de paar maanden eens buiten om een activiteit met vrienden te doen, ze moet niet zeuren om geldzaken dan!" :unsure:


JohnnyricoMC zei:
Die acteurs, artiesten en schrijvers reizen vaak uit eigen zak naar zulke evenementen, moeten zelf overnachting regelen en zitten daar uren aan een stuk op een krakkemikkerig stoeltje handtekeningen te zetten. Bij TV-acteurs is het dan te rechtvaardigen dat er wat betaald wordt voor een handtekening, want dat zijn meestal geen overbetaalde hollywoodlui. Op de grote beurzen zoals Comic-Con is dat de normaalste zaak van de wereld.
Klopt, ik had ook niet de indruk dat hij het puur deed om geld te verdienen, anders had ik ook die ene handtekening niet gratis gekregen. Leek me oprecht een vriendelijke man, maar voor niets gaat ze zon op natuurlijk. Kan me voorstellen dat die man ook best wat reiskosten heeft moeten betalen.

Général Zantas zei:
Ik snap niet eens waarom een volwassen persoon geld zou geven voor een handtekening, laat staan gratis eentje zou bijhouden. Wat heb je daar nu aan. Moest het nu nog van iemand enorm belangrijk/beroemd zijn, maar 30€ voor een handtekening met de acteur van C3PO, da fuck? Mind = blown.
De handtekening is voor iemand die er volgens mij wel waarde aan zal hechten.


Sjeezman zei:
zelfs al was het iemand belangrijk...
het is gewoon stift.
Is gewoon een verschil in mentaliteit en na een dag op facts rondgelopen te hebben, heb ik weer eens beseft dat er immens veel verschillende soorten mensen zijn qua mentaliteit.
Het is niet omdat het voor u niks voorsteld, dat iemand anders er niet tevreden mee kan zijn. Mijn kleine broer is volledig starstruck op het moment, en m'n vriend is een enorme Star Wars fan en vindt dit soort zaken wel leuk om in handen te krijgen. Denk niet dat dit persé een verschil in mentaliteit hoeft te betekenen...


Krikke zei:
Hey blaze:) krikke wilt u vriendje zijn (en meer). ^^
Blaze had door dat Krikke een hint gaf, na de vraag welke kleur mijn string had via pm. Subtiliteit, niet uw beste kant, maat...

Sjeezman

Legacy Member
verschil tussen iemand die iets leuks vind en iemand die dit niet leuk vind is toch een verschil in mentaliteit?
verschil in een onderdeel van je gedachtengang is mentaliteit imo.

Preske

Legacy Member
Sjeezman zei:
verschil tussen iemand die iets leuks vind en iemand die dit niet leuk vind is toch een verschil in mentaliteit?
verschil in een onderdeel van je gedachtengang is mentaliteit imo.

Iemand beoordelen omdat die iets leuk vindt wat de ander niet normaal vindt is anders ook maar een negatieve mentaliteit hoor.

Sjeezman

Legacy Member
Preske zei:
Iemand beoordelen omdat die iets leuk vindt wat de ander niet normaal vindt is anders ook maar een negatieve mentaliteit hoor.

een verschil is mentaliteit hoeft dan ook niet persé iets negatiefs te zijn..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan