Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Général Zantas

Legacy Member
BlazeMusic zei:
De handtekening is voor iemand die er volgens mij wel waarde aan zal hechten.

Lijkt me logisch, dat had ik ook al door uit uw eerdere post. Daarom dat ik ook zei dat ik niet begrijp wat er zo speciaal aan is voor een volwassene om zoiets te bezitten. Voor ne kleine kan ik dat ergens nog begrijpen, al zou het me niet verbazen dat over een paar weken die foto met handtekening ergens onderin een schuif op de kamer ligt.

Put_met_keren

Legacy Member
Mijn trein die vertraging heeft. Ik was speciaal wat vroeger vertrokken omdat ik te voet ipv met de fiets moest gaan. Had ik dat geweten :-\
En ik zit al zo krap qua tijd..

Verstuurd van mijn JY-G3 met Tapatalk

Marginal0

Legacy Member
Buitenwipper aangehouden na dood van man

K'zal maar beginnen met te zeggen dat ik het jammer vind dat er zo'n megolen zijn die veiligheidspersoneel aanvallen. Hoewel: je weet nooit dat hij onterecht is buitengezet en van zijn mama nooit heeft geleerd om dit op een deftige manier "aan te vechten". Maar toch: t'is wel schrijnend om te lezen dat ze het slachtoffer gewoon "tegen de grond hielden" om dan opeens te "merken dat hij dood was". Als je zo'n verklaring leest als agent moet je je lach toch kunnen inhouden. Er ontbreekt volgens mij een zinnetje waar ze die persoon iets fysieker hebben aangepakt, maar soit.

coldplayke

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Mijn trein die vertraging heeft. Ik was speciaal wat vroeger vertrokken omdat ik te voet ipv met de fiets moest gaan. Had ik dat geweten :-\
En ik zit al zo krap qua tijd..

Herkenbaar. Als ik op mijn gemak naar het station kan gaan omdat ik genoeg tijd heb, heeft de trein (bijna) altijd vertraging. Als ik me dan moet haasten dan vertrekt hij natuurlijk wel op tijd :p

Preske

Legacy Member
Sjeezman zei:
een verschil is mentaliteit hoeft dan ook niet persé iets negatiefs te zijn..

Nee, maar als ge mensen gaat bekritiseren over hun keuzes, dat wel.

Blaze haar rekening werd hier verdorie gemaakt door anderen (iets waar die geen zaken mee hebben), en dan kreeg ze ook nog es te horen dat het niet normaal was dat ze een handtekening ging vragen voor mensen die ze graat ziet want "het is maar stift".

Sorry hoor, maar dat is pas een zieke mentaliteit.

Timmeke

Legacy Member
JohnnyricoMC zei:
Die acteurs, artiesten en schrijvers reizen vaak uit eigen zak naar zulke evenementen, moeten zelf overnachting regelen en zitten daar uren aan een stuk op een krakkemikkerig stoeltje handtekeningen te zetten. Bij TV-acteurs is het dan te rechtvaardigen dat er wat betaald wordt voor een handtekening, want dat zijn meestal geen overbetaalde hollywoodlui. Op de grote beurzen zoals Comic-Con is dat de normaalste zaak van de wereld.

Preske zei:
das normaal. Vroeger werden ze gratis weggegeven, en dan smeten de mensen die soms al op de parking weg. Sinds er geld wordt voor gevraagd komen alleen de fans nog achter een handtekening.

plus, het is een (gedeeltelijke) vervanging voor hun fee dat ze vragen.

Ahzo.
Wist ik niet. Ik dacht dat die allemaal betaald werden voor hun verschijning. Vandaar dat ik het zo bizar vond dat ze er nog geld voor vragen.
Dan kan ik inderdaad begrijpen dat ze er geld voor vragen.

u4ea

Legacy Member
Retard vrachtwagen bestuurder. :sop:

Zat in de file en moest er binnen 500m af. Zet mijn pinkers aan, kzie da de bestuurder dat gezien heeft want hij kijkt naar mijn auto, ik versnel en begin af te draaien.
Ineens versneld em zodat ik nog maar juistekes kan invoegen en begint em te tuuten alsof het mijn fout is.

2min later rijden we tegen de 100km/u en begint em mij voorbij te steken, halfweg begint em expres naar rechts uit te wijken zodat ik tegen 100 per uur op de pechstrook moet uitwijken.

Holy shit, staan ze stom da der ongelukken gebeuren.

Preske

Legacy Member
Timmeke zei:
Ahzo.
Wist ik niet. Ik dacht dat die allemaal betaald werden voor hun verschijning. Vandaar dat ik het zo bizar vond dat ze er nog geld voor vragen.
Dan kan ik inderdaad begrijpen dat ze er geld voor vragen.

Die worden volgens mij wel betaald sowieso. Maar of het een vette is weet ik niet.

Sjeezman

Legacy Member
Preske zei:
Nee, maar als ge mensen gaat bekritiseren over hun keuzes, dat wel.

Blaze haar rekening werd hier verdorie gemaakt door anderen (iets waar die geen zaken mee hebben), en dan kreeg ze ook nog es te horen dat het niet normaal was dat ze een handtekening ging vragen voor mensen die ze graat ziet want "het is maar stift".

Sorry hoor, maar dat is pas een zieke mentaliteit.

ik herhaal.
een verschil is mentaliteit hoeft dan ook niet persé iets negatiefs te zijn.
Voor mij is het maar stift, voor iemand anders is het belangrijk.
Zoals ik al zei,is dat een verschil in mentaliteit en imo is een andere mening omtrent iets hebben ook een onderdeel van een verschil in mentaliteit.
Het is een forum waar ieder zijn eigen mening heeft en geeft. Als dat voor jou een zieke mentaliteit is als iemand zijn mening ( in jouw ogen kritiek ) geeft, dan vraag ik me af waarom jij admin bent.

Preske

Legacy Member
Sjeezman zei:
ik herhaal.
een verschil is mentaliteit hoeft dan ook niet persé iets negatiefs te zijn.
Voor mij is het maar stift, voor iemand anders is het belangrijk.
Zoals ik al zei,is dat een verschil in mentaliteit en imo is een andere mening omtrent iets hebben ook een onderdeel van een verschil in mentaliteit.
Het is een forum waar ieder zijn eigen mening heeft en geeft. Als dat voor jou een zieke mentaliteit is als iemand zijn mening ( in jouw ogen kritiek ) geeft, dan vraag ik me af waarom jij admin bent.

Alez, het heeft lang geduurd eer mijn status er werd bijgehaald. :ironic: (En dan nog eens verkeerd, ik ben mod). Lekker persoonlijk doen.

Ik mag dan wel mod zijn, ik heb ook recht op een eigen mening. Ik mag net als iedereen vinden dat iets te groot, te klein, te lelijk, te duur is. Of dat kritiek terecht is of niet. Mijn mod zijn doet niets af aan mijn mening, en het voegt ook niets toe. Mijn mening is niet heiliger dan dat van een ander.

Maar blijkbaar mag dat niet van jou. Ik moet mij volgens jou dus maar ergens in een holletje verstoppen, zwijgen en alleen buitenkomen als er iemand bestraft moet worden. Al ware ik een melaatse die alleen gezien mag worden als het moet.

Sjeezman

Legacy Member
Preske zei:
Alez, het heeft lang geduurd eer mijn status er werd bijgehaald. :ironic: (En dan nog eens verkeerd, ik ben mod). Lekker persoonlijk doen.

Ik mag dan wel mod zijn, ik heb ook recht op een eigen mening. Ik mag net als iedereen vinden dat iets te groot, te klein, te lelijk, te duur is. Of dat kritiek terecht is of niet. Mijn mod zijn doet niets af aan mijn mening, en het voegt ook niets toe. Mijn mening is niet heiliger dan dat van een ander.

Maar blijkbaar mag dat niet van jou. Ik moet mij volgens jou dus maar ergens in een holletje verstoppen, zwijgen en alleen buitenkomen als er iemand bestraft moet worden. Al ware ik een melaatse die alleen gezien mag worden als het moet.

Tja.
Ik blijf bij mijn vorige post.

Bananarama

Legacy Member
Pf seg, dat gezever over Blaze... En dan vinden ze mij een zaag :p

Alsof niet iedereen iets heeft waar hij/zij veel waarde aan hecht of veel geld voor wil geven (en daar dus voor spaart), terwijl een ander dat in de verste verte niet begrijpt. Leven en laten leven (zeker als een kind daar blijkbaar heel gelukkig van wordt :) )

denkimi

Legacy Member
u4ea zei:
Retard vrachtwagen bestuurder. :sop:

Zat in de file en moest er binnen 500m af. Zet mijn pinkers aan, kzie da de bestuurder dat gezien heeft want hij kijkt naar mijn auto, ik versnel en begin af te draaien.
Ineens versneld em zodat ik nog maar juistekes kan invoegen en begint em te tuuten alsof het mijn fout is.

2min later rijden we tegen de 100km/u en begint em mij voorbij te steken, halfweg begint em expres naar rechts uit te wijken zodat ik tegen 100 per uur op de pechstrook moet uitwijken.

Holy shit, staan ze stom da der ongelukken gebeuren.
man man, en dan te bedenken dat vrachtwagens niet sneller kunnen dan 90km/u.

Bosvos

Legacy Member
Nog steeds op zoek naar een nieuw huurappartement/huis voor mezelf, ma en zus. Niet dat er haast bij is, maar m'n moeder wordt nu écht wel te kieskeurig (zeker als je ziet in wat voor een krot we nu zitten :p).

De meest gebruikte uitvlucht: "da's te ver van het werk van uw zus". Nu werkt ze op 5 minuten fietsen van huis. De gemiddelde reistijd van de interessante huizen: 20/30 minuten.

Er zijn hopen mensen die zouden moorden voor zo'n korte pendeltijd.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan