Général Zantas
Legacy Member
BlazeMusic zei:De handtekening is voor iemand die er volgens mij wel waarde aan zal hechten.
Lijkt me logisch, dat had ik ook al door uit uw eerdere post. Daarom dat ik ook zei dat ik niet begrijp wat er zo speciaal aan is voor een volwassene om zoiets te bezitten. Voor ne kleine kan ik dat ergens nog begrijpen, al zou het me niet verbazen dat over een paar weken die foto met handtekening ergens onderin een schuif op de kamer ligt.




)