Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 36

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Preske

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Ben een vrouw, maar danku! :lol:




Heb mijn oudste broer zelfs nog niet gezien vandaag... Zat ook te denken aan aangifte bij de politie, maar iedereen kan dat geld uit mijn portefeuille gepakt hebben bij wijze van spreken hé... 't Is afwachten. Zal hem er hoe dan ook mee confronteren vanaf hij weer opdaagt.

Gisteren had ik wel eventjes een dipje, maar heb er niets van laten merken tegen mijn kleine broer en we hebben ons prima geamuseerd vandaag. Had binnen de 10 min. al een Storm Trooper in mijn vizier... Mijn broer heeft heel de dag zitten glunderen nadien! Toffe foto's gemaakt, jammer van de kwaliteit (shitty camera...), maar hij leek er tevreden mee ;)

http://imageshack.us/a/img22/6136/k1th.jpg

http://imageshack.us/a/img18/9955/ia84.jpg

http://imageshack.us/a/img824/5141/4vq2.jpg

ge zijt een goede zus :)

Myllan

Legacy Member
Het is idd een heel lief gebaar van je, Blaze. De blik in je broertje zijn ogen en zijn glimlach zijn goud waard.

BlazeMusic

Legacy Member
Khylaris zei:
Dit is wel een mooie geste. Hij ziet er echt blij uit :). Hij heeft geluk met zo'n zus als jij. Wel sneu dat je andere broer zich zo gedraagt. Kan je niet eventueel met een maatschappelijk werker praten, want het is niet evident om een gezinslid buiten te gooien.
Had je je broertje btw nog iets gekocht @ F.A.C.T.S.?
Zal het eens bespreken met mijn pa, maar als er al stappen ondernomen worden dan zal het waarschijnlijk langs mijn kant komen, want als het erop aankomt dan is mijn pa er nog te soft mee. Oudste broer net thuis gekomen btw, begint van z'n oren te maken, want ik had voor mij en de kleinste gekookt, en we hadden niks voor hem overgelaten (duh, precies of ik verwacht dat hij na 20u nog gaat komen opdagen voor het avondeten...). Ontkent mijn verdwenen geld, begint dan nog een beetje te brullen tegen mij, en zegt dat hij zo druk is door zijn "verplichtingen in de Chiro als leider".

Bon, heb voor m'n kleine broer vandaag een Naruto action figure gekocht (vroeg hij toch al een tijdje achter). Daarna ben ik voor mijn lief een handtekening gaan vragen aan Anthony Daniels (C3PO-Star Wars), waar mijn broertje vanzelfsprekend dus bij stond. Meneer Daniels vroeg aan Wan: "are you a fan as well?". Hij meteen in zijn beste videogames-engels: "yes, sir, yes! A big fan!". Hij nam een extra foto, vroeg hoe "Wannes" geschreven werd en gaf dit aan mijn broer. Ik haalde direct mijn portefeuille boven (het was 30 euro per handtekening, had 2 min daarvoor al betaald voor die van mijn lief), maar hij wilde het niet aanpakken. "A little present for my little fan" zei hij.

Mijn broer compleet van zijn melk natuurlijk... :lol:

Bij deze: http://imageshack.us/a/img594/2486/vgul.jpg



Preske zei:
ge zijt een goede zus :)
Merci Preske :lol:

Bananarama

Legacy Member
BlazeMusic zei:
Zal het eens bespreken met mijn pa, maar als er al stappen ondernomen worden dan zal het waarschijnlijk langs mijn kant komen, want als het erop aankomt dan is mijn pa er nog te soft mee. Oudste broer net thuis gekomen btw, begint van z'n oren te maken, want ik had voor mij en de kleinste gekookt, en we hadden niks voor hem overgelaten (duh, precies of ik verwacht dat hij na 20u nog gaat komen opdagen voor het avondeten...). Ontkent mijn verdwenen geld, begint dan nog een beetje te brullen tegen mij, en zegt dat hij zo druk is door zijn "verplichtingen in de Chiro als leider".


Al eens gedacht aan een "ieder voor zich"-systeem? Het geld dat er is/binnenkomt, verdeel je gewoon onder jullie 4 en hij ziet dan maar wat hij er mee doet. Voor de rest verstop je je eigen geld en spreek je af dat hij ook maar voor zichzelf moet koken, zijn eigen was doet etc. :naughty: Zo zou ik het toch doen.

Preske

Legacy Member
M'n ma had voor zondags dessert 2 appelkoeken en 2 crème-koeken meegebracht. M'ne pa heeft ze alle 4 op zijn eentje opgegeten en nu zit hij nog een ijsje op te eten....

BlazeMusic zei:
Bon, heb voor m'n kleine broer vandaag een Naruto action figure gekocht (vroeg hij toch al een tijdje achter). Daarna ben ik voor mijn lief een handtekening gaan vragen aan Anthony Daniels (C3PO-Star Wars), waar mijn broertje vanzelfsprekend dus bij stond. Meneer Daniels vroeg aan Wan: "are you a fan as well?". Hij meteen in zijn beste videogames-engels: "yes, sir, yes! A big fan!". Hij nam een extra foto, vroeg hoe "Wannes" geschreven werd en gaf dit aan mijn broer. Ik haalde direct mijn portefeuille boven (het was 30 euro per handtekening, had 2 min daarvoor al betaald voor die van mijn lief), maar hij wilde het niet aanpakken. "A little present for my little fan" zei hij.

amzi, schone geste van die pé

fordjah

Legacy Member
3 de keer verkoudheid op nog geen 2 maand tijd. Zakdoeken vol weeral.
Weerstand 0,0 als de temperatuur wa zakt. Fucking bs :cry:

Preske

Legacy Member
Bananarama zei:
Al eens gedacht aan een "ieder voor zich"-systeem? Het geld dat er is/binnenkomt, verdeel je gewoon onder jullie 4 en hij ziet dan maar wat hij er mee doet. Voor de rest verstop je je eigen geld en spreek je af dat hij ook maar voor zichzelf moet koken, zijn eigen was doet etc. :naughty: Zo zou ik het toch doen.

dus zij en haar pa mogen werken voor zijn deel? denk niet dat het eerlijk is :p

SwagYolo

Legacy Member
Sorry ma als ge 30 euro betaald voor een handtekening moet ge ni zeveren dat ge het financieel krap hebt he....

Karre

Legacy Member
Tonerider zei:
...
waarschijnlijk zijn zij jaloers op jouw status van vrijgezel.

Wat voor onzin is dat nu? Alsof het hebben van een relatie/ gezin een last is.

In before een cynische uitspraak van Oldskooler trouwens.

En ik vind hetgeen BlazeMusic gedaan heeft wel fantastisch :)

Tonerider

Legacy Member
Karre zei:
Wat voor onzin is dat nu? Alsof het hebben van een relatie/ gezin een last is.

In before een cynische uitspraak van Oldskooler trouwens.


Meer dan 1 op 2 huwelijken eindigt op een echtscheiding. Zegt genoeg zekers?

En het aantal mensen dat zijn (puber)kinderen eigenlijk liever niet in huis zou hebben zegt ook genoeg. Moet je maar even lezen in de ergernissenkrant. Heb er al genoeg weten zeggen dat als ze het over konden doen dat ze geen kinderen meer zouden moeten hebben.

Karre

Legacy Member
Tonerider zei:
Meer dan 1 op 2 huwelijken eindigt op een echtscheiding. Zegt genoeg zekers?

En het aantal mensen dat zijn (puber)kinderen eigenlijk liever niet in huis zou hebben zegt ook genoeg. Moet je maar even lezen in de ergernissenkrant. Heb er al genoeg weten zeggen dat als ze het over konden doen dat ze geen kinderen meer zouden moeten hebben.

Wat voor cynisch gezwets is dat nu? Helaas zijn er veel echtscheidingen maar dat wilt toch niet noodzakelijk zeggen dat er daarom geen leuke periode was en een relatie op zich een last is? Ze zijn in de eerste plaatst met een reden tezamen gekomen en getrouwd.

Nu ja, misschien kunnen we nog egocentrischer worden zodat zelfs een relatie al niet meer lukt :woohoo:

JohnnyricoMC

Legacy Member
Timmeke zei:
vind het toch maar raar dat je nog moet betalen voor handtekeningen ook.

Die acteurs, artiesten en schrijvers reizen vaak uit eigen zak naar zulke evenementen, moeten zelf overnachting regelen en zitten daar uren aan een stuk op een krakkemikkerig stoeltje handtekeningen te zetten. Bij TV-acteurs is het dan te rechtvaardigen dat er wat betaald wordt voor een handtekening, want dat zijn meestal geen overbetaalde hollywoodlui. Op de grote beurzen zoals Comic-Con is dat de normaalste zaak van de wereld.

Preske

Legacy Member
Timmeke zei:
vind het toch maar raar dat je nog moet betalen voor handtekeningen ook.

das normaal. Vroeger werden ze gratis weggegeven, en dan smeten de mensen die soms al op de parking weg. Sinds er geld wordt voor gevraagd komen alleen de fans nog achter een handtekening.

plus, het is een (gedeeltelijke) vervanging voor hun fee dat ze vragen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan