Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
u4ea zei:Kga er inderdaad vanuit dat ze het bedrijf gezet hebben na ze de foto's genomen hebben. Zal vandaag toch maar als is rijden voor de zekerheid.
kil911ler zei:Man man... kanker is toch een smerige bedoening...
ad:Timmeke zei:? Vandaag al gaan zien? Is het zoiets obscuur? GE hebt toch een adres? Dan vindt ge dat toch wel?

Dennoman zei:Moet echt stoppen met door Facebookprofielen van voormalige vrienden/kennissen te skimmen. Iedereen is een fucking wereldreiziger, is getrouwd, heeft kinderen, een prachtige job, ...
En ja, ik weet dat men niet gaat uitpakken met gebrek aan succes, maar toch.

Hoe zwartgalliger, hoe beteru4ea zei:En gij zijt een komiek.
Ik zit thuis, zonder job, zonder vriendin, ....
De slechtste comedians zijn degene waarvan de vrienden zeggen "owjoh, gij zijt keigrappig, ge zou comedy moeten doen".
)Dennoman zei:Hoe zwartgalliger, hoe beterDe slechtste comedians zijn degene waarvan de vrienden zeggen "owjoh, gij zijt keigrappig, ge zou comedy moeten doen".

Ik ga dit even bevestigen, want het is voor mij soms ook een ergernis. Bijna iedereen is al naar NY of ergens anders in de VS geweest precies.Dennoman zei:Moet echt stoppen met door Facebookprofielen van voormalige vrienden/kennissen te skimmen. Iedereen is een fucking wereldreiziger, is getrouwd, heeft kinderen, een prachtige job, ...
En ja, ik weet dat men niet gaat uitpakken met gebrek aan succes, maar toch.
Baats zei:Stage vinden die mij ligt, nooit gedacht dat het zo moeilijk ging zijn...
Bij verschillende bedrijven pas na lange tijd antwoord. Dan wel een positief traject afgelegd (verschillende interviews, positieve feedback etc.)
"We contacturen u eerstdaags." "We contacteren u zsm."
Dikke week later, nog steeds geen nieuws. Ik vraag nog eens vriendelijk uitleg (wel moeilijk om dan goed over te komen)
'We zijn er mee bezig, we houden u op de hoogte" "We nemen contact met u op.." etc.
Allemaal goed en wel, maar die deadline komt toch wel dichter...
het antwoord:coldplayke zei:Toch erg he, bedelaars die niks hebben en dan een pita gaan halen met het geld waar ze een hele dag voor hebben moeten bedelen. Nee hoor, ik zou echt wel het goedkoopste brood in de aldi gaan halen waar amper voedingswaarden inzitten en dat u totaal niet troost.
Ik geef regelmatig tot vaak geld aan bedelaars en als die daar iets mee willen kopen waar zij blij mee zijn (zolang het legaal blijft) heb ik daar geen enkel probleem mee. Wat voor houding is het nu om te zeggen: ik mag kopen wat ik wil want ik heb het geld, maar anderen iets geven doe ik niet want zij kopen er mee wat zij willen.
Dennoman zei:Organisaties voor armoedebestrijding (Poverello en dergelijke) zijn de eersten om te zeggen dat je bedelaars geen geld mag geven. Komt inderdaad niks goeds van, enkel drank en drugs.
Ik zal als ik iets bij heb voor te eten het ook aan iemand geven, maar als ze het dan weigeren lossen ze het maar op. Als ge te goed zijt voor droog brood te eten, kunt ge ook voor uw eten gaan werken. Volgens "toonaangevend onderzoek" (sic) bestaat ruim een derde van de jobs in de horeca niet officieel. Om in 't zwart te werken hebt ge geen identiteitsbewijs of vaste verblijfplaats nodig.
ik ben een paar jaar in A'pen naar school geweest (op de Rooseveldplaats). Een goede plaats voor wat te leren ivm bedelaars.Mathelas zei:Redelijk wat bedelaars die worden gebruikt door bendes. Hier in Gent bijvoorbeeld. Mijn pa heeft vanuit zijn kantoor uitzicht op een 'werkplek'. Ze worden afgezet en terug opgehaald. Zo een twee keer per dag komt er een mooie auto langs, zie je de bedelaar naar die auto stappen, geven ze iets af en werken ze verder.
Ik geef niets aan bedelaars.
waarschijnlijk zijn zij jaloers op jouw status van vrijgezel.Dennoman zei:Moet echt stoppen met door Facebookprofielen van voormalige vrienden/kennissen te skimmen. Iedereen is een fucking wereldreiziger, is getrouwd, heeft kinderen, een prachtige job, ...
En ja, ik weet dat men niet gaat uitpakken met gebrek aan succes, maar toch.

Ben een vrouw, maar danku!?therapy? zei:Behalve dan dat uw broer een ontzettende klootzak is wat iedereen hier dus al duidelijk maakt wil ik ook wel eens de positieve noot hieruit halen. Dat jij een ontzettend goeie kerel bent voor je jongere broer!![]()
![]()

Preske zei:Vind dat erg dat zelfs uw eigen portefeuille ni veilig is... Ge zou er aangifte van moeten doen bij de politie, maarja, het is nog altijd uw broer hé...
Dit zijn momenten dat ge zou willen dat ge in de US woont, moest ge dat daar vertellen zou er waarschijnlijk een ganse stormtrooper delegatie u komen afhalen bij u thuis![]()

BlazeMusic zei:Ben een vrouw, maar danku!
Heb mijn oudste broer zelfs nog niet gezien vandaag... Zat ook te denken aan aangifte bij de politie, maar iedereen kan dat geld uit mijn portefeuille gepakt hebben bij wijze van spreken hé... 't Is afwachten. Zal hem er hoe dan ook mee confronteren vanaf hij weer opdaagt.
Gisteren had ik wel eventjes een dipje, maar heb er niets van laten merken tegen mijn kleine broer en we hebben ons prima geamuseerd vandaag. Had binnen de 10 min. al een Storm Trooper in mijn vizier... Mijn broer heeft heel de dag zitten glunderen nadien! Toffe foto's gemaakt, jammer van de kwaliteit (shitty camera...), maar hij leek er tevreden mee
http://imageshack.us/a/img22/6136/k1th.jpg
http://imageshack.us/a/img18/9955/ia84.jpg
http://imageshack.us/a/img824/5141/4vq2.jpg
Oldskooler zei:Zelfs Freddy Krueger zou een betere grote broer zijn.

BlazeMusic zei:Ben een vrouw, maar danku!
Heb mijn oudste broer zelfs nog niet gezien vandaag... Zat ook te denken aan aangifte bij de politie, maar iedereen kan dat geld uit mijn portefeuille gepakt hebben bij wijze van spreken hé... 't Is afwachten. Zal hem er hoe dan ook mee confronteren vanaf hij weer opdaagt.
Gisteren had ik wel eventjes een dipje, maar heb er niets van laten merken tegen mijn kleine broer en we hebben ons prima geamuseerd vandaag. Had binnen de 10 min. al een Storm Trooper in mijn vizier... Mijn broer heeft heel de dag zitten glunderen nadien! Toffe foto's gemaakt, jammer van de kwaliteit (shitty camera...), maar hij leek er tevreden mee
http://imageshack.us/a/img22/6136/k1th.jpg
http://imageshack.us/a/img18/9955/ia84.jpg
http://imageshack.us/a/img824/5141/4vq2.jpg
. Hij heeft geluk met zo'n zus als jij. Wel sneu dat je andere broer zich zo gedraagt. Kan je niet eventueel met een maatschappelijk werker praten, want het is niet evident om een gezinslid buiten te gooien.