Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Shadowfox zei:Ik maak mij dan eerder kwaad op die 'slachtoffers' die telkens jaaaaaaaaren wachten om dan toch nog naar buiten te komen met hun verhaal.
Zeker in dit geval, er was over een paar jaar een hoop te doen over die Vangheluwe, die slachtoffers voelden zich toen niet geroepen misschien??
Niet te geloven dat die man nog niet in de cel zit.Volgens het slachtoffer maakten de twee geestelijken zelfs beelden van het misbruik met een polaroidtoestel.
Vorige maand diende Kris Verduyn, een ander slachtoffer, al een klacht in tegen Vangheluwe.
Joris Van Cauter, de advocaat van Vangheluwe, doet de nieuwe klacht af als “laster en eerroof”. “Vangheluwe heeft bekend wat hij gedaan heeft en daar blijft het bij. Deze lasterlijke aangiftes moeten stoppen. We nemen principieel stelling in en zullen klachten neerleggen wegens laster en eerroof en lasterlijke aangiften.”
In totaal dienden nu al zes mensen een klacht in tegen Vangheluwe.
, maar ergens vertoeft in Frankrijk. (genietend van wijn en het mooie weer wss)Etersil zei:Het is maar na de eerdere recente ontmoeting die het slachtoffer had met Vangehluwe , dat hij tot die beslissing is gekomen.
Omdat Vangheluwe het ontkent en de persoon niet lijkt te kennen.
Echter is de persoon nu klacht gaan indienen EN foto's die moeten bewijzen hoe Vangehluwe en andere priesters jonge mannen misbruiken.
Niet te geloven dat die man nog niet in de cel zit., maar ergens vertoeft in Frankrijk. (genietend van wijn en het mooie weer wss)
Saphira zei:De Kerk is een maffia en beschermt Vangheluwe nog altijd.
Shadowfox zei:Kwestie dat ik die vergelijking gemaakt heb hé
Tis simpel hé, dat ge daar niet direct voor uitkomt, kan ik inkomen. Zelf na 10 jaar. Maar als er 30 jaar na de feiten opgeroepen wordt je aan te melden en je weigert (voor wat voor reden dan ook), moet je 40 jaar na de feiten niet meer komen janken.
Saphira zei:De Kerk is een maffia en beschermt Vangheluwe nog altijd.
Sonny Crockett zei:Ministers die het continue hebben over zogenaamde oplossingen om iets te doen aan het fileleed; maar intussen zelf vrolijk gebruik maken van een escorte.
Doorgaans zijn dat twee zwaantjes, met in hun zog de typische grote zwarte wagen van niet zelden het merk Mercedes, BMW of Audi.
Mij geeft dat dan de boodschap, dat ministers belangrijk zijn; en dat wij (wij die moeten zoeken naar alternatieven; zo niet ze opgelegd dreigen te krijgen) het 'gewone' volk zijn.
Zolang ministers gebruik maken van escortes om de file te omzeilen, weiger ik elk voorstel/alternatief te aanvaarden, en zal ik mijn wagen blijven gebruiken.
Sonny Crockett zei:Ministers die het continue hebben over zogenaamde oplossingen om iets te doen aan het fileleed; maar intussen zelf vrolijk gebruik maken van een escorte.
Doorgaans zijn dat twee zwaantjes, met in hun zog de typische grote zwarte wagen van niet zelden het merk Mercedes, BMW of Audi.
Mij geeft dat dan de boodschap, dat ministers belangrijk zijn; en dat wij (wij die moeten zoeken naar alternatieven; zo niet ze opgelegd dreigen te krijgen) het 'gewone' volk zijn.
Zolang ministers gebruik maken van escortes om de file te omzeilen, weiger ik elk voorstel/alternatief te aanvaarden, en zal ik mijn wagen blijven gebruiken.
Regenneger zei:Dat zijn vaker buitenlandse regeringsleiders of diplomaten dan dat het federale ministers zijn.
Maar toch, laat ons wel wezen, ministers zijn nogal belangrijk ja.
Ja, wij zijn het gewone volk terwijl ministers een pak belangrijker zijn. Logisch toch? Of beslis jij dagelijks over het leven van 11.000.000 burgers?
Wat doet het merk van de wagen er overigens toe?
Regenneger zei:Dat zijn vaker buitenlandse regeringsleiders of diplomaten dan dat het federale ministers zijn.
Maar toch, laat ons wel wezen, ministers zijn nogal belangrijk ja.
Ja, wij zijn het gewone volk terwijl ministers een pak belangrijker zijn. Logisch toch? Of beslis jij dagelijks over het leven van 11.000.000 burgers?
Wat doet het merk van de wagen er overigens toe?

Regenneger zei:Dat zijn vaker buitenlandse regeringsleiders of diplomaten dan dat het federale ministers zijn.
Maar toch, laat ons wel wezen, ministers zijn nogal belangrijk ja.
Ja, wij zijn het gewone volk terwijl ministers een pak belangrijker zijn. Logisch toch? Of beslis jij dagelijks over het leven van 11.000.000 burgers?
Wat doet het merk van de wagen er overigens toe?
Ach ja, kindermisbruik ... doet me aan iets denken ... en aan de uitvinder van die andere godsdienst. Is allemaal fout natuurlijk, maar de perceptie verschilt al eens. Geef ze voor mijn part allemaal de doodstraf.Sonny Crockett zei:De kerk beschermt alles wat direct en indirect in verband staat met kindermisbruik.
Van Gheluwe is niet de eerste en zal niet de laatste zijn. Zo kon ook madame dutroux kon ook naar een klooster.
Regenneger zei:Fijn, probeer maar eens te werken op de achterbank van een nissan micra. Dat zijn door de band genomen vijftigers die dag in dag uit 3/4/5uur in hun wagen zitten en een iets drukker leven hebben dan jij en ik. Voor hetzelfde geldt is dat de wagen die zij uit uit hun privé hebben meegepakt, daar hebben jullie totaal het raden naar.
Hoe dit een klassenmaatschappij is ontgaat me. Ambulances, brandweerwagens en combi's hebben net zoals ministers een belangrijke functie, die geven we toch ook voorrang? WIJ geven hen die macht om dat te doen. Jullie kunnen gerust minister worden.
Als het je zoveel kan schelen, er is een politicus die daar ook niet mee akkoord gaat. Hij heet Bert Anciaux, stemmen maar.
Gemiddeld worden er zo'n 33.000 manuren per jaar besteed aan het escorteren van hoogwaardigheidsbekleders. Dat is dus voor alle buitenlandse regeringsleiders of diplomaten, Eurocraten, leden van de 7verschillende regeringen in dit land. In die 33.000 zitten ook de uren die gaan naar het escorteren van spelersbussen of popsterren en dergelijke. Het aantel keren dat ge ze dus ziet uitrijden voor ne minister is dus peanuts. Enkel blijft dat allicht uit afgunst in uw hoofd zitten.
Een minister draagt dezelfde consequenties als de WC madam. Namelijk ontslag. Met dat verschil dat jij als werknemer van de Kinepolis niets te zeggen hebt over de WC madam, als kiezer daarentegen heb je wel de macht om deze of gene minister af te straffen.
Minister heeft verschillende etymologische oorsprongen. Dienaar van het volk is er geen van, dienaar van de koning is allicht de meest accurate. Je geeft ze een mandaat en zij pogen dat uit te voeren. Niet tevreden? Anders stemmen over 5jaar.
Regenneger zei:Dat zijn vaker buitenlandse regeringsleiders of diplomaten dan dat het federale ministers zijn.
Maar toch, laat ons wel wezen, ministers zijn nogal belangrijk ja.
Ja, wij zijn het gewone volk terwijl ministers een pak belangrijker zijn. Logisch toch? Of beslis jij dagelijks over het leven van 11.000.000 burgers?
Wat doet het merk van de wagen er overigens toe?
Regenneger zei:Fijn, probeer maar eens te werken op de achterbank van een nissan micra. Dat zijn door de band genomen vijftigers die dag in dag uit 3/4/5uur in hun wagen zitten en een iets drukker leven hebben dan jij en ik. Voor hetzelfde geldt is dat de wagen die zij uit uit hun privé hebben meegepakt, daar hebben jullie totaal het raden naar.
Hoe dit een klassenmaatschappij is ontgaat me.
Ambulances, brandweerwagens en combi's hebben net zoals ministers een belangrijke functie, die geven we toch ook voorrang? WIJ geven hen die macht om dat te doen. Jullie kunnen gerust minister worden.
Als het je zoveel kan schelen, er is een politicus die daar ook niet mee akkoord gaat. Hij heet Bert Anciaux, stemmen maar.
Gemiddeld worden er zo'n 33.000 manuren per jaar besteed aan het escorteren van hoogwaardigheidsbekleders. Dat is dus voor alle buitenlandse regeringsleiders of diplomaten, Eurocraten, leden van de 7verschillende regeringen in dit land. In die 33.000 zitten ook de uren die gaan naar het escorteren van spelersbussen of popsterren en dergelijke. Het aantel keren dat ge ze dus ziet uitrijden voor ne minister is dus peanuts. Enkel blijft dat allicht uit afgunst in uw hoofd zitten.
Een minister draagt dezelfde consequenties als de WC madam. Namelijk ontslag. Met dat verschil dat jij als werknemer van de Kinepolis niets te zeggen hebt over de WC madam, als kiezer daarentegen heb je wel de macht om deze of gene minister af te straffen.
Minister heeft verschillende etymologische oorsprongen. Dienaar van het volk is er geen van, dienaar van de koning is allicht de meest accurate. Je geeft ze een mandaat en zij pogen dat uit te voeren. Niet tevreden? Anders stemmen over 5jaar.
zarathustra zei:Alleen geven we ministers geen mandaat. Partijen geven ministers een mandaat. Je kan trouwens ook niet stemmen op ministers.