Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bibiciwan zei:Ik vergeet al drie dagen vuilniszakken 'van 't stad' te kopen. Vandaag in de buurtwinkel schiet het mij te binnen dus ik vraag er. Mevrouw verkoopt ze niet per verpakking van €15 voor 10 stuks, ze verkoopt ze aan €2.5 per stuk. Ik weet als ik iets vergeten ben dat ik bij dit soort winkels duurder af ben maar bij dingen zoals sigaretten en vuilniszakken dacht ik dat prijzen vaststonden.
ResX zei:Mensen die de gierigaard uithangen.
FFS 2,5 euro ipv 1,5 euro en tis éénmalig. Vandaar dus de 250 miljard euro op de spaarrekening....
Bibiciwan zei:Ik vergeet al drie dagen vuilniszakken 'van 't stad' te kopen. .
Nen watte?Carrion zei:Dat ik ne echte koukleum geworden ben tegenover vroeger![]()
Ohm zei:Nen watte?
Ohm zei:Oh, ok.
Dacht dat het een West-Vlaams dialect was.
Nog nooit gehoord lol

Bibiciwan zei:Gaat niet om gierig zijn, was gewoon verbaasd. Ik weet dat ze bijvoorbeeld €3.90 vraagt voor 1 flesje Duvel (niet dat ik er daar ooit gekocht heb) en €12 voor een driepak babydoekjes van de Colruyt (wel al eens moeten kopen). Ik zou niet anders zijn mocht ik een eigen zondagswinkel hebben, je profiteert van vergetelheden en goestinkskes. Maar dat vond ik er nu over.

Svartálfar zei:Hoe kunt ge nu in uw heel volwassen leven het woord koukleum nog nooit gehoord hebben.

Shadowfox zei:Heel uw volwassen leven limburg mijden?![]()

Dus ik mag mij niet ergeren aan domiciliefraude omdat dit huis gekraakt is? wtf.Dr. Zoidberg zei:Het is heel simpel, van andermans eigendom blijf je af!
Je hoeft er daarom geen zaken als domiciliefraude bij te sleuren. Als dat het geval is, is het aan de overheid om te onderzoeken en daar tegen op te treden. Daarom valt het kraken van een pand nog niet goed te praten.
Als je het moeilijk hebt, poep je toch niet meer zo onverantwoord en probeer je toch eerst je leven op de rails te zetten. Ik snap niets van zulke mensen... Maar onze overheid zal er wel voor zorgen dat ze in de watten worden gelegd.
Voila, een deel van de mensen plant zich beter niet voort. Dat werkt enkel armoede in de hand en geeft nog meer onnodige druk op ons sz-systeem.