Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

xIO3Y

Legacy Member
PostNL die zich van huisnummer "vergist". Geluk dat de "buren" pakketje komen afgeven, want kreeg al bevestiging dat het geleverd was maar had niks gezien.

Nahrtent

Legacy Member
xIO3Y zei:
PostNL die zich van huisnummer "vergist". Geluk dat de "buren" pakketje komen afgeven, want kreeg al bevestiging dat het geleverd was maar had niks gezien.

Ik krijg met de regelmaat van de klok de post van mijn buren toegestuurd. Hun brievenbus bevindt zich langs de zijkant van hun huis (halfopen bebouwing), wat blijkbaar te ver stappen is voor de postbode, dus steekt hij ze maar bij mij binnen. We hebben dit nochtans al geregeld aangekaart.

De eerste 5 keer ben ik ze nog zelf gaan binnensteken bij de buren, nu smijt ik alle post die niet voor mij is gewoon bij het oud papier. Not my problem.

Waelvis

Legacy Member
Maandagavond begonnen aan een reeks van 7 nachtshift en (22u tot 6u).

En straks mag ik om 18u al beginnen door ziekte collega.

ashuray

Legacy Member
Ik ben ook gefrustreerd dat dit niet in de ergernissen thread staat

StanTem

Legacy Member
Nahrtent zei:
Ik krijg met de regelmaat van de klok de post van mijn buren toegestuurd. Hun brievenbus bevindt zich langs de zijkant van hun huis (halfopen bebouwing), wat blijkbaar te ver stappen is voor de postbode, dus steekt hij ze maar bij mij binnen. We hebben dit nochtans al geregeld aangekaart.

De eerste 5 keer ben ik ze nog zelf gaan binnensteken bij de buren, nu smijt ik alle post die niet voor mij is gewoon bij het oud papier. Not my problem.

Een brievenbus moet ter hoogte van het voetpad staan (grens met de openbare weg). Indien de postbode de oprit op moet, dan moeten ze zelfs de post niet bedelen.

straight_six

Legacy Member
ziek zijn op mijn verjaardag. En vooral dat het nu al van september is dat er altijd iets is.

Keelontsteking, ontsteking knie, nu koorts zonder ergens pijn of iets anders te hebben.

Als bijna 2 maand zit ik aan de brufen.

Dat ze Gvd ook eens thuis blijven als ze ziek zijn. Dan komen ze met hun zieke kop blazen aan mijn buro en weet ik al hoe laat het weer gaat zijn..

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

MikeHunt

Legacy Member
Daarstraks gehoord in het nieuws: "het is spijtig dat er steeds minder kinderen met down geboren worden, want ze zijn een verrijking voor de diversiteit."

En daarna een vader die stond te blinken met zijn gehandicapt kind, alsof het een statussymbool is waarmee hij aan de rest van de wereld wou tonen hoe speciaal hij wel niet is omdat hij voor een kind zorgt dat "anders" is.



:wtf:

Bubba

Legacy Member
Inderdaad heel bizar stuk, net alsof we het moeten stimuleren. Dat je er bewust voor kiest om zo'n kind te houden, ok, veel respect daarvoor. Maar dit was echt heel vreemd.

Apple

Legacy Member
MikeHunt zei:
Daarstraks gehoord in het nieuws: "het is spijtig dat er steeds minder kinderen met down geboren worden, want ze zijn een verrijking voor de diversiteit."

En daarna een vader die stond te blinken met zijn gehandicapt kind, alsof het een statussymbool is waarmee hij aan de rest van de wereld wou tonen hoe speciaal hij wel niet is omdat hij voor een kind zorgt dat "anders" is.



:wtf:

-Ik ken 3 tal mensen die een zeg maar probleem kind hebben/hadden; ze zijn denk ik op 1 na al dood nu en die ouders hebben der alles voor gedaan maar hebben nooit een leven gehad. Ben de leeftijd vergeten maar ik dacht iets van een 16j ofzo, 16 jaar lang van dag 1 tot tot het einde ferme miserie gehad, ze konden bijna nergens naartoe, veel werk, veel stress, veel geld kwijt enz.... en dan na 16j alles kwijt. Tuurlijk is dit zeer erg maar ergens diep van binnen gaan die mensen ook opgelucht zijn, klinkt hard maar ik denk dat het wel zo zal zijn.
-Kinderen zouden nooit geboren mogen worden op zo'n manier, daar is helemaal geen verrijking aan.
-Diene andere gast die ondertussen ook overleden is die kende ik wel een beetje, die ouders zijn uiteindelijk gescheiden door alle miserie die ze hadden en die jongen tja, je zou denken dat volwassen mensen verstandig zijn enzo maar helaas, ze weten dat die zeg maar achtergesteld was en dan zitten ze die jongen nog te kloten ook en stonden ze te lachen, nooit aan meegedaan aan zoiets, ik vond dat zo al erg dat dat kind zo was. Hier op dit forum zitten er ook zo van die r..........n.

Conclusie na wat ik zelf al meermaals heb mogen zien van mensen die we kennen; nee, die kinderen hebben geen leven, echt niet, ik zou alvast zo niet willen zijn en bij mij weten ze het, het maakt niet uit of het nu down of wat anders is, stel morgen accident mee de oto ofzo en ik ben zoals je al op tv hebt gezien een plant, of dat je helemaal niks meer zelfstandigs kan doen, mee een rietje zitten drinken en niet meer normaal kunnen communiceren, spuitje zo snel mogelijk dan maar.

AreVee

Legacy Member
Mijn maag die stevig protesteert omdat ik dat laatste stuk lasagne dan toch ook nog maar heb opgegeten.

Ben hier wel serieus grave muziek aan het maken met mijn maag, dat dan weer wel.

Carrion

Legacy Member
Alle, na een week is m'n rug er amper op vooruit gegaan. Zullen na dit weekend dan maar eens naar de dokter gaan zeker :unsure:

ashuray

Legacy Member
Mensen die zagen over het weer. Hadden ze verwacht dat het nog 30 graden ging zijn? Kvind dat we niet te klagen hebben

Bompaization

Legacy Member
“Good things come to those who wait, but shit pretty much shows up right away, doesn't it?”

― Rich Hall

Trolle

Legacy Member
uitbetalingen die langer duren door die feestdag
en die interims zijn al nie echt stipt gah

Apple

Legacy Member
ashuray zei:
Mensen die zagen over het weer. Hadden ze verwacht dat het nog 30 graden ging zijn? Kvind dat we niet te klagen hebben

Moest ik geld hebben ik zat in Spanje ja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan