Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
xIO3Y zei:PostNL die zich van huisnummer "vergist". Geluk dat de "buren" pakketje komen afgeven, want kreeg al bevestiging dat het geleverd was maar had niks gezien.
Nahrtent zei:Ik krijg met de regelmaat van de klok de post van mijn buren toegestuurd. Hun brievenbus bevindt zich langs de zijkant van hun huis (halfopen bebouwing), wat blijkbaar te ver stappen is voor de postbode, dus steekt hij ze maar bij mij binnen. We hebben dit nochtans al geregeld aangekaart.
De eerste 5 keer ben ik ze nog zelf gaan binnensteken bij de buren, nu smijt ik alle post die niet voor mij is gewoon bij het oud papier. Not my problem.

MikeHunt zei:Daarstraks gehoord in het nieuws: "het is spijtig dat er steeds minder kinderen met down geboren worden, want ze zijn een verrijking voor de diversiteit."
En daarna een vader die stond te blinken met zijn gehandicapt kind, alsof het een statussymbool is waarmee hij aan de rest van de wereld wou tonen hoe speciaal hij wel niet is omdat hij voor een kind zorgt dat "anders" is.
![]()
ashuray zei:Mensen die zagen over het weer. Hadden ze verwacht dat het nog 30 graden ging zijn? Kvind dat we niet te klagen hebben
Apple zei:Moest ik geld hebben ik zat in Spanje ja.
Apple zei:Moest ik geld hebben ik zat in Spanje ja.