Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Carrion

Legacy Member
Mezelf vorige maandag geforceerd waardoor 'k nu al 2 dagen niet ben kunnen gaan trainen en zal wss nog een dag of 3-4 zijn tot ik volledig hersteld ben.

kay-gell

Legacy Member
Carrion zei:
Mezelf vorige maandag geforceerd waardoor 'k nu al 2 dagen niet ben kunnen gaan trainen en zal wss nog een dag of 3-4 zijn tot ik volledig hersteld ben.

Ik 2-3 maanden dat ik niks deftig kan doen. Prijs u gelukkig :D

Carrion

Legacy Member
kay-gell zei:
Ik 2-3 maanden dat ik niks deftig kan doen. Prijs u gelukkig :D

Dan zou 'k helemaal zot worden :unsure: ik weet alleen niet of 't echt m'n onderrug is die ik geforceerd heb of dat het m'n bilspieren zijn en dat dat zo doortrekt naar m'n onderrug... en 'k maakte de laatste weken zo'n goei vorderingen op m'n deadlift :sad:

straight_six

Legacy Member
kay-gell zei:
Ik 2-3 maanden dat ik niks deftig kan doen. Prijs u gelukkig :D
Idem, eerst ziek geweest, dan knie verneukt, en ik voel nu weer iets opkomen van ziej zijn.. FML

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk

vertex13

Legacy Member
Stampertje zei:
zucht telenet :(



1,2MB/sec is nu niet echt de moeite om nog te streamen tijdens gaming

Enkele maanden geleden gecontacteerd geweest door iemand van Telenet om mijn internet abonnement te "herzien"

Die wou mij een aansmeren die goedkoper bleek te zijn, en ook sneller kwa data in/out. Tot ik vroeg wat de limiet was.... 750gb meneer... neen dank u mevrouw. Ik kijk alle dagen Netflix, mijn dochter kijkt er ook veel naar, alsmede online games downloaden en spelen, om nog niet te spreken van de uren YouTube uploads die ik doe. Toen ze de activiteit van mijn laatste 3 maand bekeek kwam ze aan een gemiddelde van 900gb en meer...

Heb hartelijk bedankt en gezegd dat ik liever op mijn ongelimiteerd abonnement blijf die ik al meer dan 15 jaar heb
emoji23.png

Sarcastr0

Legacy Member
RETYPE zei:
Ik kook van woede na het lezen van dit artikel. Het zijn altijd dezelfde soort die zich aan dergelijke zware feiten bezondigen afgelopen weken altijd problemen met jongeren van vreemde origine ( buiten die domme voetbalrellen). Gaat dit zichzelf nog oplossen? Nee het wordt in mijn ogen enkel maar erger en weeral is niemand is opgepakt, dus nul straf. Een totale opkuis is echt wel nodig om deze totaal nutteloze en tot last zijnde groepen weg te krijgen. Dat begint met noodrem trekken en eindigt met...Er gaan eerst nog eens doden moeten vallen alvorens men wakker wordt. En dan zijn er nog partijen die dit fait divers noemen.Men moet rapper de noodtoestand aanwenden en militairen inzetten om dergelijke zaken tot in de kiem te smoren...
How how racisme

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

BE94

Legacy Member
Als je solliciteert voor een job. Houden ze u weken... Maanden aan het lijntje.

Loop je een verkeersboete op... 2 weken er na. Direct een aangetekende brief in de brievenbus.
Dit is écht frustrerend aan hét worden. Het zelfde bij belastingen en verzekeringen.
Mensen kunnen ze rap kloten. Maar om hun eens een duw in de rug te geven..Het duurt eeuwen.

Ben dat wachten echt kotsbeu aan het worden...
Je solliciteert voor een functie binnen een bedrijf, de zelfde zever...

Diverse sollicitaties lopen. Ik wacht geduldig af op een mail of telefoontje. Ik krijg dan telefoon... Maar van de VDAB... Fuck man. Ik wil telefoon van mijn toekomstige werkgever... Géén VDAB.
Voor mensen te kloten zijn ze er direct en op tijd.

Apple

Legacy Member
BE94 zei:
Als je solliciteert voor een job. Houden ze u weken... Maanden aan het lijntje.

Loop je een verkeersboete op... 2 weken er na. Direct een aangetekende brief in de brievenbus.
Dit is écht frustrerend aan hét worden. Het zelfde bij belastingen en verzekeringen...

Mensen kunnen ze rap kloten. Maar om hun eens een duw in de rug te geven... Het duurt eeuwen.

Hetzelfde mogen meemaken tijd geleden.
Omdenduur heb je er geen zin meer in.

Ik ging bv 60 km (heen en terug) naar interims bv oudenaarde; overal na 5 min buiten zonder iet en altijd met dezelfde uitleg.
En als ze dan eens bellen hebben ze totaal niet naar je geluisterd.

Weet je wat het is; per inschrijving krijgen ze geld extra ofzo of een bonus die dat er werken in de interims, dat is voor hen het belangrijkste, nadien maakt het hen minder uit.

Sylverscythe

Legacy Member
En kon je dan niet onder een van je 5 andere ...94 accounts posten, of snap je niet hoe een forum werkt? En dan klagen dat andere mensen jou niet mooi behandelen.

Frustrerend hoor.

math

Legacy Member
RETYPE zei:
Ik kook van woede na het lezen van dit artikel. Het zijn altijd dezelfde soort die zich aan dergelijke zware feiten bezondigen afgelopen weken altijd problemen met jongeren van vreemde origine ( buiten die domme voetbalrellen). Gaat dit zichzelf nog oplossen? Nee het wordt in mijn ogen enkel maar erger en weeral is niemand is opgepakt, dus nul straf. Een totale opkuis is echt wel nodig om deze totaal nutteloze en tot last zijnde groepen weg te krijgen. Dat begint met noodrem trekken en eindigt met...Er gaan eerst nog eens doden moeten vallen alvorens men wakker wordt. En dan zijn er nog partijen die dit fait divers noemen.Men moet rapper de noodtoestand aanwenden en militairen inzetten om dergelijke zaken tot in de kiem te smoren...

Deze is ook erg: https://www.hln.be/regio/gent/koppel-keert-terug-van-weekendje-aan-zee-en-vindt-13-krakers-in-living~a318896f/

TooChé

Legacy Member
De straffeloosheid & de overbescherming van daders ipv slachtoffers, zijn de rode draad van alle hedendaagse problematiek ...

Anoniem15

Legacy Member
TooChé zei:
De straffeloosheid & de overbescherming van daders ipv slachtoffers, zijn de rode draad van alle hedendaagse problematiek ...

En het ergste is dan nog dat bepaalde mensen of organisaties steeds op de eerste rij staan om deze daders te verdedigen.

TooChé

Legacy Member
Guazala zei:
Ik vind dat wel bizar. Dacht dat kraken enkel kon in een leegstaand huis. Maar dit is bewoond volgens het artikel. Dan is dat toch gewoon inbraak?

Vraag eens aan JPV.
Als er een andere Roma (los van dat gezin) die deur heeft geforceerd. En dat Roma gezin (= de effectieve krakers) gebaart van krommen aas, is het geen 'inbraak'

zarathustra

Legacy Member
Li1quid zei:
Waarom gaan de eigenaars daar niet gewoon binnen om die buiten te stampen?
Je gaat me niet wijsmaken dat die Roma iets fysiek gaan terug doen. (want ahja, dan is het wel strafbaar)

Die roma wonen er nu dus wordt dat buitenstampen huisvredebreuk.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Shadowfox

Legacy Member
Ik zie toch ook het probleem niet echt, ge raapt al u maten bijeen en gaat die hardhandig buiten schotten, als de flikken komen den kunt gij bewijzen dat ge daar woont en zij niet. Dat zij beweren dat ze het gekraakt hebben dat maakt dan toch niet meer uit ... de politie gaat u niet komen uitzetten uit eigen huis om er die Roma's weer in te laten hoor ... :unsure:

TooChé

Legacy Member
Ik zou toch nen hoop man verzamelen en die Roma zonder excessief geweld gewoon opt straat zetten met hun inboedel (als ze dat al hebben)
Laat ze maar een advocaat betalen en mij voor de rechtbank slepen. Kben zelfs oprecht benieuwd of die rechter mij wel ga veroordelen (of tzal mss zo zijn aan een straf van een symbolische euro)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan