Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Carrion zei:Mezelf vorige maandag geforceerd waardoor 'k nu al 2 dagen niet ben kunnen gaan trainen en zal wss nog een dag of 3-4 zijn tot ik volledig hersteld ben.

kay-gell zei:Ik 2-3 maanden dat ik niks deftig kan doen. Prijs u gelukkig![]()
ik weet alleen niet of 't echt m'n onderrug is die ik geforceerd heb of dat het m'n bilspieren zijn en dat dat zo doortrekt naar m'n onderrug... en 'k maakte de laatste weken zo'n goei vorderingen op m'n deadlift
ad:Idem, eerst ziek geweest, dan knie verneukt, en ik voel nu weer iets opkomen van ziej zijn.. FMLkay-gell zei:Ik 2-3 maanden dat ik niks deftig kan doen. Prijs u gelukkig![]()
Stampertje zei:zucht telenet
1,2MB/sec is nu niet echt de moeite om nog te streamen tijdens gaming
How how racismeRETYPE zei:Ik kook van woede na het lezen van dit artikel. Het zijn altijd dezelfde soort die zich aan dergelijke zware feiten bezondigen afgelopen weken altijd problemen met jongeren van vreemde origine ( buiten die domme voetbalrellen). Gaat dit zichzelf nog oplossen? Nee het wordt in mijn ogen enkel maar erger en weeral is niemand is opgepakt, dus nul straf. Een totale opkuis is echt wel nodig om deze totaal nutteloze en tot last zijnde groepen weg te krijgen. Dat begint met noodrem trekken en eindigt met...Er gaan eerst nog eens doden moeten vallen alvorens men wakker wordt. En dan zijn er nog partijen die dit fait divers noemen.Men moet rapper de noodtoestand aanwenden en militairen inzetten om dergelijke zaken tot in de kiem te smoren...
BE94 zei:Als je solliciteert voor een job. Houden ze u weken... Maanden aan het lijntje.
Loop je een verkeersboete op... 2 weken er na. Direct een aangetekende brief in de brievenbus.
Dit is écht frustrerend aan hét worden. Het zelfde bij belastingen en verzekeringen...
Mensen kunnen ze rap kloten. Maar om hun eens een duw in de rug te geven... Het duurt eeuwen.
RETYPE zei:Ik kook van woede na het lezen van dit artikel. Het zijn altijd dezelfde soort die zich aan dergelijke zware feiten bezondigen afgelopen weken altijd problemen met jongeren van vreemde origine ( buiten die domme voetbalrellen). Gaat dit zichzelf nog oplossen? Nee het wordt in mijn ogen enkel maar erger en weeral is niemand is opgepakt, dus nul straf. Een totale opkuis is echt wel nodig om deze totaal nutteloze en tot last zijnde groepen weg te krijgen. Dat begint met noodrem trekken en eindigt met...Er gaan eerst nog eens doden moeten vallen alvorens men wakker wordt. En dan zijn er nog partijen die dit fait divers noemen.Men moet rapper de noodtoestand aanwenden en militairen inzetten om dergelijke zaken tot in de kiem te smoren...
Ik vind dat wel bizar. Dacht dat kraken enkel kon in een leegstaand huis. Maar dit is bewoond volgens het artikel. Dan is dat toch gewoon inbraak?math zei:
TooChé zei:De straffeloosheid & de overbescherming van daders ipv slachtoffers, zijn de rode draad van alle hedendaagse problematiek ...
Guazala zei:Ik vind dat wel bizar. Dacht dat kraken enkel kon in een leegstaand huis. Maar dit is bewoond volgens het artikel. Dan is dat toch gewoon inbraak?
math zei:
Li1quid zei:Waarom gaan de eigenaars daar niet gewoon binnen om die buiten te stampen?
Je gaat me niet wijsmaken dat die Roma iets fysiek gaan terug doen. (want ahja, dan is het wel strafbaar)

zarathustra zei:Die roma wonen er nu dus wordt dat buitenstampen huisvredebreuk.
Sent from my iPhone using Tapatalk
