Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

sneax

Legacy Member
Moe zijn is één van de vele redenen van hysterisch worden. Toch moet er op dat éne zinnetje van die mens gefocussed worden om toch maar te kunnen sturen naar "jij hebt geen kinderen zeker". Zijn hele post gaat over iets anders. Toch dat sturen zodat je het uiteindelijk zal kunnen zeggen, en verder met 95% van die mens zijn post geen rekening houden.

Het is het klassieke patroon hoor, ik zie het elke keer. Het heeft daarom weinig zin er verder op in te gaan.

Sarcastr0

Legacy Member
sneax zei:
Moe zijn is één van de vele redenen van hysterisch worden. Toch moet er op dat éne zinnetje van die mens gefocussed worden om toch maar te kunnen sturen naar "jij hebt geen kinderen zeker". Zijn hele post gaat over iets anders. Toch dat sturen zodat je het uiteindelijk zal kunnen zeggen, en verder met 95% van die mens zijn post geen rekening houden.

Het is het klassieke patroon hoor, ik zie het elke keer. Het heeft daarom weinig zin er verder op in te gaan.
Kzou eens ne cursus begrijpend lezen volgen.

Verstuurd vanaf mijn MotoG3 met Tapatalk

Bompaization

Legacy Member
ashuray zei:
Ik ben er tbh nooit geweest ik ging altijd naar Antwerpen maar nu ik in Geel woon is Hasselt dichter. Dus mijn verwachtingen zijn niet echt hoog :D kan je daar met de trein heen?

Ben er ene keer geweest en vond het echt de moeite niet. Voor een teleurstellende kerstmarkt kunt ge gewoon naar die van Geel gaan, is ook makkelijker om te parkeren :p

pardal

Legacy Member
mr.purple zei:
Oh jawel :p
En zo een crisis in een winkel(of waar dan ook) is 1x gebeurd.
Welke dan heel kordaat is opgelost. (zonder verbale of fysieke agressie van onze kant)

Een kind mag van mij vragen en zeggen wat hij/zij wil.
Maar nee is nee. Genoeg is genoeg.

Ik denk ook dat veel afhangt hoe de ouder zich voelt op het moment van zo een "crisis". Als ik zelf moe ben, merk ik dat ik sneller toegeef of juist harder optreedt aan de kinderen om de rust terug te krijgen. Wanneer ik zelf mij goed voel lukt mij het ook om gepaster te reageren.

En bijkomend is elk kind anders, wat bij de ene helpt, werkt soms niet bij de ander enz...

voor de volledigheid mijn kinderen zijn 3,5 en 1,5 en mijn partner is momenteel zwanger van ons 3de

Soeplepel

Legacy Member
Terug in Antwerpen gaan werken sinds deze week (HQ is in Antwerpen) en direct weer massa's file, elke dag een ongeval... 6 maand in Aalst gewerkt bij de klant en da was luxe, geen file en op 20 minuten thuis. Na drie ben ik al kapot van al da aanschuiven.

Klein lichtje aan eind van de tunnel: morgen gesprek in Gent, als dat in orde is, kan ik daar beginnen werken

ashuray

Legacy Member
Bompaization zei:
Ben er ene keer geweest en vond het echt de moeite niet. Voor een teleurstellende kerstmarkt kunt ge gewoon naar die van Geel gaan, is ook makkelijker om te parkeren :p

Ja ik woon daar lijk 2 min af maar die is nu echt de moeite ni. Maar dan passeren we de Primark wel is

Bibiciwan

Legacy Member
Onze oudste was een droom van een kind, nooit ook maar een traan gelaten buitenshuis. De jongste is een stuk actiever maar rustig als hij er bij betrokken wordt (iets vasthouden of kinderkar of de groenten kiezen etc). Wij hebben dus echt flinke gasten op dat vlak (want als ouders is hij te streng en ik te zacht).

Carrion

Legacy Member
Bompaization zei:
Ben er ene keer geweest en vond het echt de moeite niet. Voor een teleurstellende kerstmarkt kunt ge gewoon naar die van Geel gaan, is ook makkelijker om te parkeren :p

Winterland is toch echt pak beter dan de kerstmarkt in Geel hoor. 't is alleen jammer dat door die brand van enkele wekend geleden 't dit jaar maar half zo groot is als normaal. Het is best leuk en gezellig om daar rond te wandelen en iets te eten of drinken.

ashuray

Legacy Member
Carrion zei:
Winterland is toch echt pak beter dan de kerstmarkt in Geel hoor. 't is alleen jammer dat door die brand van enkele wekend geleden 't dit jaar maar half zo groot is als normaal. Het is best leuk en gezellig om daar rond te wandelen en iets te eten of drinken.

We gaan volgende week is zien alst ope ga. Enige probleem is dat de laatste trein terug naar Geel en Herentals (vriendin gaat ook mee) al om 8 uur is. Wth? In Antwerpen is dat 12 uur..er is er een om 10 uur ook maar dan kom je om 5 uur smorgens aan lol. Dus we gaan al om 3 uur vertrekken. Minder gezellig wel omdat ik het liever donker heb dan maar ja dat begint toch rond 4 uur..dan gaan we eerst wel langs de Primark als ik daar buiten kom ist donker :D zouden we alles gezien krijgen op die tijd?

ashuray

Legacy Member
Booka Shade zei:
Ik ga ieder jaar naar Winterland, ik vind het wel de moeite :)

Ja het enige dat mij tegensteekt zijn die trein uren.. ik dacht dat Hasselt-Geel een veel betere verbinding was maar om 20:00 de laatste trein terug? Dat vind ik echt super raar..maar dan gaan we maar wat vroeger naar huis als ik maar glühwein kan drinken :D dat hebben ze daar toch hè?!

Die van Geel steekt mij ook tegen omdat mijn vriend daar gaat "helpen" en ik daar dan alleen over moet :D

pie-jie

Legacy Member
aux armes !!! zei:
Veranderen van bank. In den tijd ook bij Belfius... beheerskosten van 3euro per maand terwijl er niets te beheren viel... Nu zit ik bij AXA en niets van kosten meer, olalala, het kan!

Niet dat ik vind dat je 3€ per maand moet betalen voor je zichtrekening maar 'terwijl er niets te beheren viel' is toch ook kort door de bocht, niet?
Wel verlangen dat er overal geld uit de muur komt, je betalingen kan doen waar en wanneer je wil, liefst nog via de smartphone of laptop of toch aan de automaat, service verwachten, ... maar betalen hiervoor? HO MAAR! :D

'Beheer' eens een website voor mij, wil je? Daar is toch ook geen 'beheren' aan?

zarathustra

Legacy Member
pie-jie zei:
Niet dat ik vind dat je 3€ per maand moet betalen voor je zichtrekening maar 'terwijl er niets te beheren viel' is toch ook kort door de bocht, niet?
Wel verlangen dat er overal geld uit de muur komt, je betalingen kan doen waar en wanneer je wil, liefst nog via de smartphone of laptop of toch aan de automaat, service verwachten, ... maar betalen hiervoor? HO MAAR! :D

'Beheer' eens een website voor mij, wil je? Daar is toch ook geen 'beheren' aan?

Je betaalt daar voor door hen uw geld te geven zodat ze daarmee al hun investering en weet ik veel wat kunnen doen eh. In ruil geven ze u een klein percentage van die winst.

Carrion

Legacy Member
ashuray zei:
Ja het enige dat mij tegensteekt zijn die trein uren.. ik dacht dat Hasselt-Geel een veel betere verbinding was maar om 20:00 de laatste trein terug? Dat vind ik echt super raar..maar dan gaan we maar wat vroeger naar huis als ik maar glühwein kan drinken :D dat hebben ze daar toch hè?!

Die van Geel steekt mij ook tegen omdat mijn vriend daar gaat "helpen" en ik daar dan alleen over moet :D

Denk dat ze dat daar aan zowat elk brakske hebben dat drank verkoopt :unsure:

ashuray

Legacy Member
Juist een brief voor mijn eindejaarspremie gehad. Normaal rond de 800 maar na de rsz etc nog 530 en dan krijg ik nog 105 van rva. Is dat nu niet weinig? Mijn zus etc krijgt 2000..:angry:

Proto

Legacy Member
TooChé zei:
Het ergste van al vind ik nog dat diene dader daar amper voor gestraft gaat worden :(

Kan de advocaten al voorspellen: "ja maar, hij heeft zichzelf komen aangeven wat getuigt van grote spijt".
Rechter:" allez, tis goed, twas den eerste keer, maar niemeer doen eh ! "

En slachtoffers weer volledig buiten kwestie gelaten


edit: voor alle forumjuristen: ja deze uitspraak is gebaseerd op buikgevoel

Ja hij heeft ondertussen toch een jaar vastgezeten, maar het zal niet lang meer duren waarschijnlijk. Die man was ook geen onbekende bij het gerecht.

Beroep houdt dader fatale steekpartij L’Estrade in de cel (Mol) - Gazet van Antwerpen

Soeplepel

Legacy Member
15.20 en 't is al donker buiten.. 'k Haat dit seizoen


Tenzij ik verlof heb en thuis aan de openhaard zit :applause:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan