Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 46

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

brandon_

Legacy Member
MrSoeplepel zei:
15.20 en 't is al donker buiten.. 'k Haat dit seizoen


Tenzij ik verlof heb en thuis aan de openhaard zit :applause:

De herfst?
In de winter is het nog erger!

Carrion

Legacy Member
MrSoeplepel zei:
15.20 en 't is al donker buiten.. 'k Haat dit seizoen


Tenzij ik verlof heb en thuis aan de openhaard zit :applause:

Hello darkness, my old friend :love:

pie-jie

Legacy Member
zarathustra zei:
Je betaalt daar voor door hen uw geld te geven zodat ze daarmee al hun investering en weet ik veel wat kunnen doen eh. In ruil geven ze u een klein percentage van die winst.

Wat?

Bibiciwan

Legacy Member
Mijn iphone 7 plus loopt op twee uur leeg. De kleinen kijkt een film in ziekbedje en graakt zelfs niet aan het einde. Ik heb alles wat ik maar kon bedenken afgezet, geen updates of background refreshes en toch... Steekt tegen. Morgen factory reset.

ashuray

Legacy Member
Bibiciwan zei:
Mijn iphone 7 plus loopt op twee uur leeg. De kleinen kijkt een film in ziekbedje en graakt zelfs niet aan het einde. Ik heb alles wat ik maar kon bedenken afgezet, geen updates of background refreshes en toch... Steekt tegen. Morgen factory reset.

Al is helemaal laten plat gaan en dan opgeladen?

Bibiciwan

Legacy Member
ashuray zei:
Al is helemaal laten plat gaan en dan opgeladen?

Vandaag al 3 keer, ik heb ook twee verschillende kabels erbij gehaald. Bij gewoon gebruik (gewoon telefoon) liep het wat trager maar batterij toch half leeg op 45 minuten gesprekken.

Carrion

Legacy Member
Uw batterij is gewoon kapot, moet ge niet veel meer achter zoeken. Is normaal zelfs gewoon onder garantie te vervangen want het is niet normaal dat een batterij na 1 jaar (ik veronderstel even dat ge de 7 sinds de release hebt) reeds versleten is.

TooChé

Legacy Member
De toiletten op 't werk. Staan in een niet verwarmde ruimte. Gaan zitten op ne koude bril is echt de hel :angry:

Superdad

Legacy Member
Batterij laten leeglopen is zowat het slechtste wat ge kunt doen... Solid advice...

?therapy?

Legacy Member
Hoofdtelefoon op 02/11 besteld via amazon en zou vandaag of morgen aan moeten komen maar is nu blijkbaar veranderd naar 20/11 :sop:
Dat is toch wel iets te lang om iets vanuit het VK naar Ierland te krijgen...

Musk

Legacy Member
Superdad zei:
Batterij laten leeglopen is zowat het slechtste wat ge kunt doen... Solid advice...

Normaalgezien loopt je batterij niet volledig leeg, er blijft altijd wat achter om beschadiging van de cellen te voorkomen.

Als hij leeg is en je laat hem weken/maanden leeg kan je de cellen inderdaad beschadigen.

Dat is toch de uitleg wat ik eens kreeg in de lokale drukkerij.

Superdad

Legacy Member
Musk zei:
Normaalgezien loopt je batterij niet volledig leeg, er blijft altijd wat achter om beschadiging van de cellen te voorkomen.

Als hij leeg is en je laat hem weken/maanden leeg kan je de cellen inderdaad beschadigen.

Dat is toch de uitleg wat ik eens kreeg in de lokale drukkerij.
Gisteren nog wat opgezocht over dat type batterij zodat ik zelf - ook - geen onzin vertel. Het enige waarvoor dat goed is om het batterij percentage te ijken en dient uitzonderlijk te gebeuren als uw gsm uitvalt terwijl hij nog op bvb 33% stond. Maar uw batterij gaat daardoor niet langer meegaan. Grootste zever ooit. Tegelijk ook mijn ergernis: mensen die iets beweren zonder te weten waarover ze het hebben en mensen die dat zomaar aannemen...

pie-jie

Legacy Member
Superdad zei:
Gisteren nog wat opgezocht over dat type batterij zodat ik zelf - ook - geen onzin vertel. Het enige waarvoor dat goed is om het batterij percentage te ijken en dient uitzonderlijk te gebeuren als uw gsm uitvalt terwijl hij nog op bvb 33% stond. Maar uw batterij gaat daardoor niet langer meegaan. Grootste zever ooit. Tegelijk ook mijn ergernis: mensen die iets beweren zonder te weten waarover ze het hebben en mensen die dat zomaar aannemen...

Jij neemt toch ook maar gewoon aan wat je zelf 'opgezocht' hebt (op internet dan nog waarschijnlijk)?

frisenfruitig

Legacy Member
“Als ze de huur willen opzeggen, kan dat met een simpel telefoontje naar de klantendienst.” Wie dat doet, mag het oude toestel doorgaans houden, omdat het volgens het bedrijf intussen waardeloos is én de klant al een veelvoud van de prijs betaald heeft. “Maar het is toch niet onze taak om mensen daarop te wijzen?”, zegt Margot. Of het niet sympathieker zou zijn als Proximus dat wél zou doen? “Wij zijn geen bedrijf dat sympathiek wil zijn.”

Dat is dan een overheidsbedrijf zeg, greedy fucks.

Musk

Legacy Member
Superdad zei:
Gisteren nog wat opgezocht over dat type batterij zodat ik zelf - ook - geen onzin vertel. Het enige waarvoor dat goed is om het batterij percentage te ijken en dient uitzonderlijk te gebeuren als uw gsm uitvalt terwijl hij nog op bvb 33% stond. Maar uw batterij gaat daardoor niet langer meegaan. Grootste zever ooit. Tegelijk ook mijn ergernis: mensen die iets beweren zonder te weten waarover ze het hebben en mensen die dat zomaar aannemen...

Dus ge beledigd mij hier nu even of zie ik dat verkeerd?

nixie

Legacy Member
Shadowfox zei:
Stel; Ik weiger, het koppel is er niet verhuisd tegen 1 december, je krijgt dat niet zomaar buiten hé!
En zoals het immokantoor ook zei, als ik toestem en binnen 2 maand is het weer hetzelfde liedje ... ?

Als je dan hoort dat ze al weten van vorige maand dat hun nieuwe woonst niet voor hun is, waarom nog wachten tot 3 weken voor einde contract om daar iets van te laten weten. Het is vooral het gemakzucht waarmee die mensen handelen die mij stoort en ben dus ook niet geneigd om iets 'uit mijn gedacht' te gaan doen voor die mensen.

Ze hadden mss nog een andere optie die uiteindelijk ook niet mogelijk blijkt?
Waardoor ze nu de vraag stellen aan jou?

nixie

Legacy Member
glashelder zei:
Echt? Ik heb ook angst dat dat mijn partner iets zou overkomen, maar of er daar dan een dader is en welke straf die al dan niet krijgt, dat maakt precies toch geen deel uit van mijn maandelijkse "oh god straks gaat mijn lief dood"-dagdromen. Alleen al het feit dat haar iets kan overkomen is al genoeg om mij mentaal te doen flippen, die daders zover denk ik niet eens (en ik gok dat dat ook het laatste van mijn zorgen is als mijn lief dood is).

Maar als men voor zo een dingen zwaardere straffen zou uitspreken dan zal het mss minder voorvallen?
Waardoor dat gevoel van onveiligheid minder is?

Shadowfox

Legacy Member
frisenfruitig zei:
Dat is dan een overheidsbedrijf zeg, greedy fucks.

Neen, dat is het niet. De overheid bezit volgens mij wel 50% + 1 van de aandelen, maar dat maakt het nog geen overheidsbedrijf.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan