brandon_
Legacy Member
MrSoeplepel zei:15.20 en 't is al donker buiten.. 'k Haat dit seizoen
Tenzij ik verlof heb en thuis aan de openhaard zit :applause:
De herfst?
In de winter is het nog erger!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
MrSoeplepel zei:15.20 en 't is al donker buiten.. 'k Haat dit seizoen
Tenzij ik verlof heb en thuis aan de openhaard zit :applause:
MrSoeplepel zei:15.20 en 't is al donker buiten.. 'k Haat dit seizoen
Tenzij ik verlof heb en thuis aan de openhaard zit :applause:

zarathustra zei:Je betaalt daar voor door hen uw geld te geven zodat ze daarmee al hun investering en weet ik veel wat kunnen doen eh. In ruil geven ze u een klein percentage van die winst.
Bibiciwan zei:Mijn iphone 7 plus loopt op twee uur leeg. De kleinen kijkt een film in ziekbedje en graakt zelfs niet aan het einde. Ik heb alles wat ik maar kon bedenken afgezet, geen updates of background refreshes en toch... Steekt tegen. Morgen factory reset.
ashuray zei:Al is helemaal laten plat gaan en dan opgeladen?
Superdad zei:Batterij laten leeglopen is zowat het slechtste wat ge kunt doen... Solid advice...
Gisteren nog wat opgezocht over dat type batterij zodat ik zelf - ook - geen onzin vertel. Het enige waarvoor dat goed is om het batterij percentage te ijken en dient uitzonderlijk te gebeuren als uw gsm uitvalt terwijl hij nog op bvb 33% stond. Maar uw batterij gaat daardoor niet langer meegaan. Grootste zever ooit. Tegelijk ook mijn ergernis: mensen die iets beweren zonder te weten waarover ze het hebben en mensen die dat zomaar aannemen...Musk zei:Normaalgezien loopt je batterij niet volledig leeg, er blijft altijd wat achter om beschadiging van de cellen te voorkomen.
Als hij leeg is en je laat hem weken/maanden leeg kan je de cellen inderdaad beschadigen.
Dat is toch de uitleg wat ik eens kreeg in de lokale drukkerij.
Superdad zei:Gisteren nog wat opgezocht over dat type batterij zodat ik zelf - ook - geen onzin vertel. Het enige waarvoor dat goed is om het batterij percentage te ijken en dient uitzonderlijk te gebeuren als uw gsm uitvalt terwijl hij nog op bvb 33% stond. Maar uw batterij gaat daardoor niet langer meegaan. Grootste zever ooit. Tegelijk ook mijn ergernis: mensen die iets beweren zonder te weten waarover ze het hebben en mensen die dat zomaar aannemen...
“Als ze de huur willen opzeggen, kan dat met een simpel telefoontje naar de klantendienst.” Wie dat doet, mag het oude toestel doorgaans houden, omdat het volgens het bedrijf intussen waardeloos is én de klant al een veelvoud van de prijs betaald heeft. “Maar het is toch niet onze taak om mensen daarop te wijzen?”, zegt Margot. Of het niet sympathieker zou zijn als Proximus dat wél zou doen? “Wij zijn geen bedrijf dat sympathiek wil zijn.”
Superdad zei:Gisteren nog wat opgezocht over dat type batterij zodat ik zelf - ook - geen onzin vertel. Het enige waarvoor dat goed is om het batterij percentage te ijken en dient uitzonderlijk te gebeuren als uw gsm uitvalt terwijl hij nog op bvb 33% stond. Maar uw batterij gaat daardoor niet langer meegaan. Grootste zever ooit. Tegelijk ook mijn ergernis: mensen die iets beweren zonder te weten waarover ze het hebben en mensen die dat zomaar aannemen...
Shadowfox zei:Stel; Ik weiger, het koppel is er niet verhuisd tegen 1 december, je krijgt dat niet zomaar buiten hé!
En zoals het immokantoor ook zei, als ik toestem en binnen 2 maand is het weer hetzelfde liedje ... ?
Als je dan hoort dat ze al weten van vorige maand dat hun nieuwe woonst niet voor hun is, waarom nog wachten tot 3 weken voor einde contract om daar iets van te laten weten. Het is vooral het gemakzucht waarmee die mensen handelen die mij stoort en ben dus ook niet geneigd om iets 'uit mijn gedacht' te gaan doen voor die mensen.
glashelder zei:Echt? Ik heb ook angst dat dat mijn partner iets zou overkomen, maar of er daar dan een dader is en welke straf die al dan niet krijgt, dat maakt precies toch geen deel uit van mijn maandelijkse "oh god straks gaat mijn lief dood"-dagdromen. Alleen al het feit dat haar iets kan overkomen is al genoeg om mij mentaal te doen flippen, die daders zover denk ik niet eens (en ik gok dat dat ook het laatste van mijn zorgen is als mijn lief dood is).
frisenfruitig zei:Dat is dan een overheidsbedrijf zeg, greedy fucks.