Put_met_keren
Legacy Member
Karre zei:Nu niet om de ongevoelige zak uit te hangen maar al dat nieuws omtrent dat vermoord koppel begint tegen te steken.
Dat zei ik gisteren al. Als dat van mij een ongevoelige zak maakt, dan is dat maar zo.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Karre zei:Nu niet om de ongevoelige zak uit te hangen maar al dat nieuws omtrent dat vermoord koppel begint tegen te steken.
Put_met_keren zei:Dat zei ik gisteren al. Als dat van mij een ongevoelige zak maakt, dan is dat maar zo.
.Burntfaceman zei:Geloofsbelijdenis. Minimum 4 pagina's lang zeveren over waarin je gelooft. Wat een bs vak is godsdienst eigenlijk wel niet.
ns boy zei:"Ik ben atheïst"
?
. En het erge is, iemand die wat zever op zijn blad schrijft maar gelovig is kreeg meer punten dan een opdracht die anti-geloof is maar waar werk in gestoken was en met wetenschappelijke bewijzen af kwam dat bepaalde mirakels ontkrachtte. Stomste subjectieve vak ook.
. Rot elektronica, waarom krijg je dat nu ook in een informatica richting.Karre zei:Als je naar de datum van dat bericht kijkt dan zie je dat ik dat gisteren ook gezegd heb.
ad:a143290 zei:Aah nog beter. Nu verwachten ze nog dat ik mijn werk efkes doorstuurMeestal doe ik dat wel, maar als ze daar echt niks van moeite in steken kunnen ze daar achter fluiten ze -_-
² kdurf nog niks meer te posten of het wordt toch gedelete.[LRRP];12729986 zei:Het mobiliteitsgedeelte is aan het stervenad:
128MB zei:² kdurf nog niks meer te posten of het wordt toch gedelete.
Liever gij dan ik :')Burntfaceman zei:Geloofsbelijdenis. Minimum 4 pagina's lang zeveren over waarin je gelooft. Wat een bs vak is godsdienst eigenlijk wel niet.

Proim zei:Liever gij dan ik :')
Bij ons valt godsdienst erg goed mee omdat we gewoon een zalige leerkracht hebben.
Ergernis: warm op mijn kamer en de chauffage luistert niet maar mij![]()

forn9 zei:En wie zijn dat? Gewone klasgenoten? Fuck hen^^ Der zijn er een paar in de klas naar wie ik mijn werk soms doorstuur maar dat is dan om te zien hoe ge aan een vraag begint ofzo, en die sturen dan op hun beurt ook hun werk door. Dat zijn ook enkel de mensen waar ik mee overeenkom, de rest kan de pot op.
NEENa143290 zei:Gewone klasgenoten, ja. En inderdaad "Ik doe vak X als gij vak Y doet" werkt, maar gewoon "kunt gij da is doorsturen?"...NEEN

forn9 zei:Zelfs dat "Ik doe vak X als gij vak Y doet" doe ik enkel aan mee met mensen waarvan ik weet dat ze ook werken. Da doorsturen, die mannen kopiëren da wschl toch gwn dus no go![]()

Dan vermoord mijn pa mijFoezjie zei:Alst warm is moej een raam openzetten eh, nab![]()

forn9 zei:Nja, zelfs hier op de hogeschool : "ik sta echt nog nergens, kmoet nog zoveel blz leren BLABLABLA"
1. I don't give a shit
2. Das zo'n wijf da uiteindelijk 18/20 haalt.