Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Put_met_keren

Legacy Member
Karre zei:
Nu niet om de ongevoelige zak uit te hangen maar al dat nieuws omtrent dat vermoord koppel begint tegen te steken.

Dat zei ik gisteren al. Als dat van mij een ongevoelige zak maakt, dan is dat maar zo.

Karre

Legacy Member
Put_met_keren zei:
Dat zei ik gisteren al. Als dat van mij een ongevoelige zak maakt, dan is dat maar zo.

Als je naar de datum van dat bericht kijkt dan zie je dat ik dat gisteren ook gezegd heb :p.

Burntfaceman zei:
Geloofsbelijdenis. Minimum 4 pagina's lang zeveren over waarin je gelooft. Wat een bs vak is godsdienst eigenlijk wel niet.

ns boy zei:
"Ik ben atheïst"

:unsure:?

Doet me denken aan al die bullshit opdrachten die we moesten schrijven voor godsdienst :sop:. En het erge is, iemand die wat zever op zijn blad schrijft maar gelovig is kreeg meer punten dan een opdracht die anti-geloof is maar waar werk in gestoken was en met wetenschappelijke bewijzen af kwam dat bepaalde mirakels ontkrachtte. Stomste subjectieve vak ook.

Mijn ergernis: Het leren dat hier niet vooruit gaat. Alé, ik ken alles maar heb het gevoel dat ik het niet goed genoeg ken ook al zou ik alles kunnen aframmelen :(. Rot elektronica, waarom krijg je dat nu ook in een informatica richting.

a143290

Legacy Member
Al een GODGANSE dag gezaag en gepanikeer: "Wat moeten wij doen? Tegen wanneer is da? Die opdracht is kei onduidelijk! Blablabla"

Ofwel let ge een keer op in de les, dan WEET ge wat we moeten doen. En als iets niet duidelijk is stuurt ge een mail naar de docent of trekt ge uw plan (echt iets dat weinigen nog kunnen tegenwoordig precies...)

Vorda

Legacy Member
Door al dat geween op mobiliteit worden er geen babes meer gepost..

Bende kindjes daar toch soms :(

(brandweerpak aan, flame on)

a143290

Legacy Member
Aah nog beter. Nu verwachten ze nog dat ik mijn werk efkes doorstuur :) Meestal doe ik dat wel, maar als ze daar echt niks van moeite in steken kunnen ze daar achter fluiten ze -_-

n9ne

Legacy Member
a143290 zei:
Aah nog beter. Nu verwachten ze nog dat ik mijn werk efkes doorstuur :) Meestal doe ik dat wel, maar als ze daar echt niks van moeite in steken kunnen ze daar achter fluiten ze -_-

En wie zijn dat? Gewone klasgenoten? Fuck hen^^ Der zijn er een paar in de klas naar wie ik mijn werk soms doorstuur maar dat is dan om te zien hoe ge aan een vraag begint ofzo, en die sturen dan op hun beurt ook hun werk door. Dat zijn ook enkel de mensen waar ik mee overeenkom, de rest kan de pot op.

Proim

Legacy Member
Burntfaceman zei:
Geloofsbelijdenis. Minimum 4 pagina's lang zeveren over waarin je gelooft. Wat een bs vak is godsdienst eigenlijk wel niet.
Liever gij dan ik :')
Bij ons valt godsdienst erg goed mee omdat we gewoon een zalige leerkracht hebben.

Ergernis: warm op mijn kamer en de chauffage luistert niet maar mij :angry:

Foezjie

Legacy Member
Proim zei:
Liever gij dan ik :')
Bij ons valt godsdienst erg goed mee omdat we gewoon een zalige leerkracht hebben.

Ergernis: warm op mijn kamer en de chauffage luistert niet maar mij :angry:

Alst warm is moej een raam openzetten eh, nab :p

a143290

Legacy Member
forn9 zei:
En wie zijn dat? Gewone klasgenoten? Fuck hen^^ Der zijn er een paar in de klas naar wie ik mijn werk soms doorstuur maar dat is dan om te zien hoe ge aan een vraag begint ofzo, en die sturen dan op hun beurt ook hun werk door. Dat zijn ook enkel de mensen waar ik mee overeenkom, de rest kan de pot op.

Gewone klasgenoten, ja. En inderdaad "Ik doe vak X als gij vak Y doet" werkt, maar gewoon "kunt gij da is doorsturen?"... :wtf: NEEN

n9ne

Legacy Member
a143290 zei:
Gewone klasgenoten, ja. En inderdaad "Ik doe vak X als gij vak Y doet" werkt, maar gewoon "kunt gij da is doorsturen?"... :wtf: NEEN

Zelfs dat "Ik doe vak X als gij vak Y doet" doe ik enkel aan mee met mensen waarvan ik weet dat ze ook werken. Da doorsturen, die mannen kopiëren da wschl toch gwn dus no go :p

a143290

Legacy Member
forn9 zei:
Zelfs dat "Ik doe vak X als gij vak Y doet" doe ik enkel aan mee met mensen waarvan ik weet dat ze ook werken. Da doorsturen, die mannen kopiëren da wschl toch gwn dus no go :p

ofc :p

n9ne

Legacy Member
Nja, zelfs hier op de hogeschool : "ik sta echt nog nergens, kmoet nog zoveel blz leren BLABLABLA"

1. I don't give a shit
2. Das zo'n wijf da uiteindelijk 18/20 haalt.

Brecht

Legacy Member
draai gewoon die knop van uwe radiator toe... kzal al die mensen op mijn werk die zagen dat koud is naar u sturen anders!

ng

Legacy Member
forn9 zei:
Nja, zelfs hier op de hogeschool : "ik sta echt nog nergens, kmoet nog zoveel blz leren BLABLABLA"

1. I don't give a shit
2. Das zo'n wijf da uiteindelijk 18/20 haalt.

3. Just do it and stop whining?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan