Foezjie
Legacy Member
Proim zei:Dan vermoord mijn pa mij![]()
Ahzo, das natuurlijk wel uiterst onhandig eh

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Proim zei:Dan vermoord mijn pa mij![]()

night ghost 128 zei:3. Just do it and stop whining?
a143290 zei:Aah nog beter. Nu verwachten ze nog dat ik mijn werk efkes doorstuurMeestal doe ik dat wel, maar als ze daar echt niks van moeite in steken kunnen ze daar achter fluiten ze -_-
BumbleBee zei:Ja dat is wel een beetje de definitie van 'kwijt zijn'... niet weten waar het is.

ad:Marly zei:Dat het morgen alweer maandag is en dat ik weer 5 dagen aan een stuk moet overeenkomen met mijn zeer luie collega.
Vorige week was de spanning te snijden & ben bijna 'ontploft' op het werk. Dit terwijl ik de laatste 2 jaar nooit met iemand problemen heb gehad op het werk.
Dom wijf heeft ook totaal geen kennis van Excel en ik moet maar alles blijven oplossen voor haar in Excel om de boel draaiende te houden. Zelfs de simpele dingetjes als '=SUM(A1:A22)' kan ze niet. Ook wil ze het niet leren, wat mijn frustratie is. Maar facebook aan de andere kant is geen enkel probleem. :doh:
Ik begin langzaam uitgeblust te raken na nog maar 3 maanden met haar 'samen te werken'ad:
Ik hoop dat ik snel een andere job vind. Ben ze echt kotsbeu. Hopelijk één waar facebook/Youtube geblokkeerd is.
a143290 zei:Al een GODGANSE dag gezaag en gepanikeer: "Wat moeten wij doen? Tegen wanneer is da? Die opdracht is kei onduidelijk! Blablabla"
Ofwel let ge een keer op in de les, dan WEET ge wat we moeten doen. En als iets niet duidelijk is stuurt ge een mail naar de docent of trekt ge uw plan (echt iets dat weinigen nog kunnen tegenwoordig precies...)
truifel zei:"Dag mijnheer den baas, wilt ge Youtube en Facebook es blokkeren op het werk? Ik merk dat er misbruik van gemaakt wordt!"
"Bedankt baas"
truifel zei:"Dag mijnheer den baas, wilt ge Youtube en Facebook es blokkeren op het werk? Ik merk dat er misbruik van gemaakt wordt!"
"Bedankt baas"