Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GaMe®

Legacy Member
Mijn god, ik moest gisteren naar de prinsenviering in borgloon, omdat familie van mij prins carnaval wordt..

Wat een belachelijk gedoe was dat zeg. Nooit van mijn leven dat ik nog eens naar zo'n viering ga!

Vorda

Legacy Member
De naam alleen al zegt het toch.. "prins carnaval". Kan alleen maar faal zijn.

a143290

Legacy Member
Meh... Mijn gsm is na amper 4 dagen (100u) plat en dat terwijl:

Mijn 5 jaar oude gsm het gemakkelijk 5 dagen uithoudt...
De specificaties mij een stand-by tijd van 300u (12 dagen) beloven...
Ik hem net terug heb gekregen na "reparaties" van dit probleem...
Ik dat ding amper gebruik: niet bellen, geen muziek op luisteren, geen bluetooth, geen internet,... enkel een 20-30 tal berichtjes per dag...

Joeshoe

Legacy Member
a143290 zei:
Aah nog beter. Nu verwachten ze nog dat ik mijn werk efkes doorstuur :) Meestal doe ik dat wel, maar als ze daar echt niks van moeite in steken kunnen ze daar achter fluiten ze -_-

Hah.
Vlak voor den blok begon had ik ook zo iets voor. Ik en een paar anderen hadden notities bijgehouden tijdens de lessen filosofie. Nu bleek dat er op de slides die op internet staan bepaalde informatie verwijderd is (die er dus wel stond tijdens de les).
Direct was heel de klas beste vrienden met mij, maar ze konden er achter fluite ze :')
Dat ge u medestudenten helpt vind ik niet meer aan normaal. Ik vraag ook geregeld zaken aan mensen op msn en als iemand iets aan mij vraagt dan help ik maar al te graag. Maar even notities van een heel semester vragen omdat ge het zelf belangrijker vindt spellekes te spele op uwe laptop tijdens de les?

PersonalJesus

Legacy Member
BumbleBee zei:
Ja dat is wel een beetje de definitie van 'kwijt zijn'... niet weten waar het is.

Hij bedoelt dat hij niet weet waar hij hem ongeveer is kwijtgespeeld. Nuance. :)

Marly

Legacy Member
Dat het morgen alweer maandag is en dat ik weer 5 dagen aan een stuk moet overeenkomen met mijn zeer luie collega.

Vorige week was de spanning te snijden & ben bijna 'ontploft' op het werk. Dit terwijl ik de laatste 2 jaar nooit met iemand problemen heb gehad op het werk.

Dom wijf heeft ook totaal geen kennis van Excel en ik moet maar alles blijven oplossen voor haar in Excel om de boel draaiende te houden. Zelfs de simpele dingetjes als '=SUM(A1:A22)' kan ze niet. Ook wil ze het niet leren, wat mijn frustratie is. Maar facebook aan de andere kant is geen enkel probleem. :doh:

Ik begin langzaam uitgeblust te raken na nog maar 3 maanden met haar 'samen te werken' :sad:

Ik hoop dat ik snel een andere job vind. Ben ze echt kotsbeu. Hopelijk één waar facebook/Youtube geblokkeerd is.

truifel

Legacy Member
Marly zei:
Dat het morgen alweer maandag is en dat ik weer 5 dagen aan een stuk moet overeenkomen met mijn zeer luie collega.

Vorige week was de spanning te snijden & ben bijna 'ontploft' op het werk. Dit terwijl ik de laatste 2 jaar nooit met iemand problemen heb gehad op het werk.

Dom wijf heeft ook totaal geen kennis van Excel en ik moet maar alles blijven oplossen voor haar in Excel om de boel draaiende te houden. Zelfs de simpele dingetjes als '=SUM(A1:A22)' kan ze niet. Ook wil ze het niet leren, wat mijn frustratie is. Maar facebook aan de andere kant is geen enkel probleem. :doh:

Ik begin langzaam uitgeblust te raken na nog maar 3 maanden met haar 'samen te werken' :sad:

Ik hoop dat ik snel een andere job vind. Ben ze echt kotsbeu. Hopelijk één waar facebook/Youtube geblokkeerd is.

"Dag mijnheer den baas, wilt ge Youtube en Facebook es blokkeren op het werk? Ik merk dat er misbruik van gemaakt wordt!"
"Bedankt baas"

Carrion

Legacy Member
a143290 zei:
Al een GODGANSE dag gezaag en gepanikeer: "Wat moeten wij doen? Tegen wanneer is da? Die opdracht is kei onduidelijk! Blablabla"

Ofwel let ge een keer op in de les, dan WEET ge wat we moeten doen. En als iets niet duidelijk is stuurt ge een mail naar de docent of trekt ge uw plan (echt iets dat weinigen nog kunnen tegenwoordig precies...)

laten we eerlijk zijn, docenten + mail = een hel, ik wacht nog altijd op het antwoord van een vraag die ik 3 weken geleden gestuurd heb :')

ma idd, zomaar gewoon oefeningen sturen doe ik nie ze als het gewoon is om te kopieren

Carrion

Legacy Member
truifel zei:
"Dag mijnheer den baas, wilt ge Youtube en Facebook es blokkeren op het werk? Ik merk dat er misbruik van gemaakt wordt!"
"Bedankt baas"

en dan zijt ge meteen de meest geliefde persoon op de werkvloer :niceone:

^MystiQ

Legacy Member
Op mijn stage zat ik op den bureau bij iemand die het IT management deed van het bedrijf, op het einde van de maand somde hij eens de meest bezochte sites op van de maand.

Op nummer1 stond dan hln.be, op 2 stond vacature.com (lmao) en ge kon zo blijven doorgaan en dat ging toen niet over 100 hits hoor .. En zoveel personeel werkte er niet op de volledige bureau, een stuk of 15 ^^ Internet en werken, het blijft een vervelende kwestie en het is nu eenmaal niet eenvoudig waar je de grens moet trekken.

Anoniem15

Legacy Member
Ik loop al enkele dagen enorm dwaas, lastig en opgesmeten. Nochtans heb ik niet meteen zorgen ofzo. Denk dat het door het weer komt.

Marly

Legacy Member
truifel zei:
"Dag mijnheer den baas, wilt ge Youtube en Facebook es blokkeren op het werk? Ik merk dat er misbruik van gemaakt wordt!"
"Bedankt baas"

Ze hebben ooit facebook geblokkeerd voor een halve dag en gans de werkvloer stond in rep en roer.

De managers hebben dan maar onder druk het terug toegelaten. Er zijn al meerdere waarschuwingen geweest maar niemand trekt er zich iets van aan.

En gaan klagen helpt niks. Want dan zijt ge opeens de 'slechte' persoon op de werkvloer met alle gevolgen vandien. Op de werkvloer lekt alles uit ...

Bl3wkju

Legacy Member
Mijn F! ergernis : dat als je op dees forum ietwat communicatie hebt ze je direct als attentionwhore afschilderen, get a life people en stopt met ertefretten !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan