Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anoniem15

Legacy Member
Marly zei:
Ze hebben ooit facebook geblokkeerd voor een halve dag en gans de werkvloer stond in rep en roer.

De managers hebben dan maar onder druk het terug toegelaten. Er zijn al meerdere waarschuwingen geweest maar niemand trekt er zich iets van aan.

En gaan klagen helpt niks. Want dan zijt ge opeens de 'slechte' persoon op de werkvloer met alle gevolgen vandien. Op de werkvloer lekt alles uit ...

Ik moet binnenkort het beheer van 'BlueCoat' op mij nemen. En ik ga dus moeten beslissen welke sites geblokkeerd moeten worden en welke niet naargelang de trafiek ze opslorpen.

Wetende dat we met zo een kleine 1000 bedienden zitten...waarvan 90% Facebook heeft.

Starrk

Legacy Member
Smallband tot de 14e. Mijn broer heeft de login info en is niet te bereiken...

Proim

Legacy Member
Bl3wkju zei:
Mijn F! ergernis : dat als je op dees forum ietwat communicatie hebt ze je direct als attentionwhore afschilderen, get a life people en stopt met ertefretten !
Ertefretten, lang niet meer gehoord :')

midas

Legacy Member
Carrion zei:
laten we eerlijk zijn, docenten + mail = een hel, ik wacht nog altijd op het antwoord van een vraag die ik 3 weken geleden gestuurd heb :')

ma idd, zomaar gewoon oefeningen sturen doe ik nie ze als het gewoon is om te kopieren

Bwa,had 2 dagen voor het examen van aardrijkskunde nog een mail gestuurd naar de leraar om te vragen over de datumgrens(hate that shit,failed that shit,gelukkig alleen de datumgrens vraag^^) en diezelfde avond had ik toch wel antwoord.

Maja,middelbaar onderwijs zeker?:)


Bl3wkju zei:
Mijn F! ergernis : dat als je op dees forum ietwat communicatie hebt ze je direct als attentionwhore afschilderen, get a life people en stopt met ertefretten !

attentionwhore:unsure:

freakykiller

Legacy Member
Bl3wkju zei:
Mijn F! ergernis : dat als je op dees forum ietwat communicatie hebt ze je direct als attentionwhore afschilderen, get a life people en stopt met ertefretten !

Welja, welcome to 9lives :D
trek je er niet van aan (aka reageer er niet op) en succes is guaranteed !

Bl3wkju

Legacy Member
freakykiller zei:
Welja, welcome to 9lives :D
trek je er niet van aan (aka reageer er niet op) en succes is guaranteed !

en dan geen aandacht meer krijgen ??? :eek: (can u feel the sarcasm here? :D)

BlaDe

Legacy Member
Bl3wkju zei:
en dan geen aandacht meer krijgen ??? :eek: (can u feel the sarcasm here? :D)

da's normaal, veel mannen die het hier wa moeilijk hebben met vrouwen :) tis en blijft een gameforum..

Karre

Legacy Member
Marly zei:
Ze hebben ooit facebook geblokkeerd voor een halve dag en gans de werkvloer stond in rep en roer.

De managers hebben dan maar onder druk het terug toegelaten. Er zijn al meerdere waarschuwingen geweest maar niemand trekt er zich iets van aan.

En gaan klagen helpt niks. Want dan zijt ge opeens de 'slechte' persoon op de werkvloer met alle gevolgen vandien. Op de werkvloer lekt alles uit ...

Zij horen te werken en niet te klagen omdat men niet op het oh zo overrate Facebook kunnen. Soit, buiten gooien en ander volk aannemen, het is toch crisis :unsure:

128MB

Legacy Member
Trolle zei:
telenet= fucking achterlijke mongolen
care to explain? :p

Heb der ook wel problemen me mijen werkgever :')

Heb morgen in men planning staan: filter vervangen in de paal: vorige tech kon niet de paal in wegens weersomstandigheden.

theeft dit weekend nog meer gesneeuwd als ooit tevoren :rofl:
wtf boeken ze zoiets in?

Bl3wkju

Legacy Member
BlaDe zei:
niet wat ik bedoelde :)

weet wel wat je bedoeld, maar dak maar wil zeggen dat ik ook maar just iemand ben die op een gameforum zit e ;) niet om hier beetje rumoer te veroorzaken, gewoon om mee te zeveren just gelijk iedereen ;)

BlaDe

Legacy Member
Bl3wkju zei:
weet wel wat je bedoeld, maar dak maar wil zeggen dat ik ook maar just iemand ben die op een gameforum zit e ;) niet om hier beetje rumoer te veroorzaken, gewoon om mee te zeveren just gelijk iedereen ;)

jama, ge zijt gene vent en da's reden genoeg om van u een doelwit te maken..

Vorda

Legacy Member
Marly zei:
Ze hebben ooit facebook geblokkeerd voor een halve dag en gans de werkvloer stond in rep en roer.

De managers hebben dan maar onder druk het terug toegelaten. Er zijn al meerdere waarschuwingen geweest maar niemand trekt er zich iets van aan.

En gaan klagen helpt niks. Want dan zijt ge opeens de 'slechte' persoon op de werkvloer met alle gevolgen vandien. Op de werkvloer lekt alles uit ...

Best wel slechte managers dan.

Bosvos

Legacy Member
morgen wacht er al een buis op mij.

pluspunt: ik ben wel te weten gekomen in welk lokaal ik moet gaan buizen :lol:

midas

Legacy Member
toets spaans morgen:(

iemand die me et verschil wilt uitleggen tussen tener en haber?:')

GILBOUTOn

Legacy Member
Het "lap-het-is-morgen-weer-school" gevoel op zondag. En proberen te werken voor school maar niet willen lukken...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan