Archief - Je ergernissen van vandaag - deel 9

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DuffyT

Legacy Member
Het "uitstel is afstel" spreekwoord is de laatste tijd ferm van toepassing op mij, vandaag voor de zoveelste keer werk voor school uitgesteld naar morgenavond, khad meer zin om een namiddag op mijn 360 te vertoeven, sue me:p

CryTeX

Legacy Member
Morgen laatste week school (opleiding) bye bye good life dan terug werken :(

Trolle

Legacy Member
128MB zei:
care to explain? :p

Heb der ook wel problemen me mijen werkgever :')

Heb morgen in men planning staan: filter vervangen in de paal: vorige tech kon niet de paal in wegens weersomstandigheden.

theeft dit weekend nog meer gesneeuwd als ooit tevoren :rofl:
wtf boeken ze zoiets in?

we hebben 1 maand niets van rekeningen gekregen van telenet.
dan hebben we vorige week donderdag een rekening gekregen met een absurd hoog bedrag en een laatste verwittiging.
dus wij bellen direct en ze zeggen ons dat het bedrag op die rekening niet correct is.
ze geven ons een nieuw en volgens hun juist bedrag.
wij laten hun weten dat we het de dag zelf betalen via homebanking(hebben we ook gedaan) en zeggen hun dat het maandag of dinsdag op hun rekening staat.
ze gaan er mee akkoord en zeggen dat het geen probleem is en nu een uur geleden wilk naar tv kijken en het is afgesloten.
de bende mongolen gvd

Lospeed

Legacy Member
Trolle zei:
we hebben 1 maand niets van rekeningen gekregen van telenet.
dan hebben we vorige week donderdag een rekening gekregen met een absurd hoog bedrag en een laatste verwittiging.
dus wij bellen direct en ze zeggen ons dat het bedrag op die rekening niet correct is.
ze geven ons een nieuw en volgens hun juist bedrag.
wij laten hun weten dat we het de dag zelf betalen via homebanking(hebben we ook gedaan) en zeggen hun dat het maandag of dinsdag op hun rekening staat.
ze gaan er mee akkoord en zeggen dat het geen probleem is en nu een uur geleden wilk naar tv kijken en het is afgesloten.
de bende mongolen gvd

onlangs hetzelfde voorgehad met telenet, er was op een of andere manier al een factuur verloren gegaan en wij hadden die dus niet gekregen: jupla tv afgesloten. We bellen naar telenet en krijgen het bedrag enz... en 10dagen terug tv, alles die dag nog overgeschreven

dan na die 10 dagen ons tv weer weg, we hadden het nochtans overgeschreven...
we bellen en krijgen het antwoord dat ze ons geld nog moesten zoeken... :wtf:

ze hebben het uiteindelijk toch gevonden na 3 dagen en sindsdien geen problemen meer :crazy:

Dawg (oi22)

Legacy Member
Telenet was 3 uur offline vandaag hier bij ons.

Bijna heel de straat geen internet 3 uur lang -_- Weet niet of er nog mensen hier last hadden ?

Vorda

Legacy Member
Dacht om even een anime te kijken als ontspanning, meer precies, Ghost in the Shell, 2nd GIG, ep14.

Begint die toch wel met een 5 minuten durend gesprek over individualiteit, groepen en Dawkins..
edit: correctie, 12 minuten..

snowwhitesoils

Legacy Member
Stomme kut ex, die mij nie met rust laat na het uitmaken met haar.. trg wilt afspreken, zo gezegd zo gedaan, en dan toch tot de beslissing komt om mij terug te dumpen. :ironic:

eig ook wel grappig maar wel klote na drie jaar :p

Crashtestdummy

Legacy Member
rocketeer dat ongelooflijk belachelijk doet :sop:

em heeft nu den offtopic thread gesloten op het mobiliteitsforum omdat we geen commentaar mogen geven op zijn gedrag :doh:
en wat fun hebben in threads en een klein beetje offtopic gaan is ook al illegaal, threads worden zonder reden gesloten.... em is eigenhandig de community naar de kloten aant helpen

Muscleduck

Legacy Member
De MAG beta servers die soms connectie verliezen. Voor de rest wel nog een vermakelijk spel!

freakykiller

Legacy Member
Iemand een idee waarom
A- Anne-Marie a aimé la Turquie?
B- Non, elle ne s' ( _____ ) est pas plu.
je hier y moet invullen ?? Y vervangt toch à + chose of voorzetsel + lieu :unsure: ?

midas

Legacy Member
freakykiller zei:
Iemand een idee waarom
A- Anne-Marie a aimé la Turquie?
B- Non, elle ne s' ( _____ ) est pas plu.
je hier y moet invullen ?? Y vervangt toch à + chose of voorzetsel + lieu :unsure: ?


Normaal is het idd y:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan