Archief - Spookhuizen in Vlaanderen?!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cool_boy_ke

Legacy Member
Atrox zei:
In Tongeren is er zo'n huis. Naart schijnt heeft iemand zich daar ooit opgehangen. Toen het opnieuw verhuurd was heeft de nieuwe eigenaar zich op dezelfde plek opgehangen, net als de 3de verhuurder ... :wtf:

Tstaat nogaltijd te huur btw :p

Ja ik woon daar dicht bij :)
Er zijn er zo 2 : ene aan de Bakkershoeven da straatje in en dan naar rechts, het huis valt direct op en eentje +- aan de grote baan (eerste links als je naar het ziekenhuis zou rijden als ik me niet vergis)

.Sinister.

Legacy Member
De chirolokalen in een dorp hier in de buurt zijn gebouwd op een kerkhof. Daar hebk toch ook al verhalen over gehoord.

Zo is der is ne leider die op de wc zat, gwn naar huis gelopen zonder tijd te nemen om zijn gat af te kuisen. Die zat daar nog alleen, en plots waait het daarbinnen, en beginnen lege fleskes in nen bak zo te rammelen enz...
Sindsdien bljift daar niemand nimeer alleen :p

Necrolite

Legacy Member
]HT[Simon zei:
hieruit kan ik enkel opmaken dat er dus werkelijk een lijk in de douches ligt.

This being said, I do from time to time go out with friends photographers and spend the day somewhere. But that's pure for the photographic fun, the ghosts stay in their corner those times.
Also a (girl)friend of mine has been a model in several abandoned buildings ... she's somewhere on this site taking a shower !!!

geen lijk dus kerel ;)

FuLcRuM zei:
tuurlijk bestaan die :)

Ik ken hier in de buurt enkele voorbeelden maar kan er niet direct iets van vinden op google;..

ow ja, waar? i feel like exploring ;)

exo

Legacy Member
sniper warrior, ik zie dat je van vosselaar bent?
Als dat vosselaar bij Beerse is dan ken ik er wel enkele (anders natuurlijk ook maar dan gaat dat veel te ver zijn voor je).
Je mag me altijd een pm sturen met je email adres erin.

Mvg

EvilTwin

Legacy Member
Ge moet eens met een paar vrienden snachts een verlaten fabriek of zo bezoeken. Rillingen verzekerd :) Kzen zo es met een paar maten een oud slachthuis binnengebroken (allee ja, draad overgeklommen), da was wel kicken tussen die kettingen en machines vol spinnewebben :) We waren toen wel allemaal 12-16 jaar … nu zou het misschien minder spannend zijn natuurlijk.

Niet dak hiermee wil zeggen dat ge inbraken moet gaan plegen eh :unsure:

chief_tequila

Legacy Member
exo zei:
sniper warrior, ik zie dat je van vosselaar bent?
Als dat vosselaar bij Beerse is dan ken ik er wel enkele (anders natuurlijk ook maar dan gaat dat veel te ver zijn voor je).
Je mag me altijd een pm sturen met je email adres erin.

Mvg

Thanx ... pm! :)

warthie

Legacy Member
Ik geloof totaal ni in zo'n zaken, maar dat neemt ni weg dat ik toch wel schrik heb op sommige plaatsen. Als ik soms zo verhalen hoor van mensen die voor de rest altijd vrij serieus zijn, dan begin ik soms te twijfelen. Maar van die filmkes of foto's kan ik ni zeggen dat ik er al 1 gezien heb die ik geloofwaardig vond.
Hier in de buurt is trouwens een verlaten brouwerij die volgens mij nogal spooky is. Ge moogt dat nog ni geloven in geesten ed, maar ik denk ni dat er daar veel 's nachts zouden durven ingaan op hun alleen met enkel een zaklampje...ik weet dat ik serieus wa schrik zou hebben :D

Vampire

Legacy Member
boony zei:
die video's op die site

http://www.bartonmansion.com

da kan toch ni fake zijn? die reageren vree echt ze

Ik heb 2 sec naar die video gekeken en ik weet nu al dat ik straks niet aan mijn gemak zal zijn als ik naar huis rij.

I'm such a pussy op zo'n gebied :)

Ik durfde op een bepaald moment zelf niet kijken naar the haunted mansion, een disney film met eddy murphy. Stel je voor :)

Edit: Ik ben waarschijnlijk 1 van de enige die "A scary movie" ook effectief scary vind :)

chief_tequila

Legacy Member
Vampire zei:
Ik heb 2 sec naar die video gekeken en ik weet nu al dat ik straks niet aan mijn gemak zal zijn als ik naar huis rij.

I'm such a pussy op zo'n gebied :)

Ik durfde op een bepaald moment zelf niet kijken naar the haunted mansion, een disney film met eddy murphy. Stel je voor :)
You really are a fucking pussy :p

Ik voel me bij zo'n dingen ok wel niet op men gemak hoor, maar da gevoel vind ik wel zalig ...
No offence but ... haunted mansion ... dude :naughty: :p

EDIT: ik lees nu ook van scary movie, zeg me dat je ermee aant lachen bent ... please

den Acid Burn

Legacy Member
omfg no offense ze maar ik heb juist die 2 clipkes van barton mansion geizne.
lol wat een grap is me dat zeg!

ge ziet toch duidelijk dat da gespeeld is, en die geest die daar staat met zijn lantaarn :rofl: komaan zeg das gewoon een kerel die daar staat om het zo te laten lijken.
ge ziet toch zelf dat dit ongelooflijk fake is zeker

dan vond ik the blair witch project veel angstaanjagender en minder fake overkomend dan deze zever ze.
en de makers van the blair witch hebben zelf al toegegeven dat het fake is dus....

chief_tequila

Legacy Member
den Acid Burn zei:
omfg no offense ze maar ik heb juist die 2 clipkes van barton mansion geizne.
lol wat een grap is me dat zeg!

ge ziet toch duidelijk dat da gespeeld is, en die geest die daar staat met zijn lantaarn :rofl: komaan zeg das gewoon een kerel die daar staat om het zo te laten lijken.
ge ziet toch zelf dat dit ongelooflijk fake is zeker

dan vond ik the blair witch project veel angstaanjagender en minder fake overkomend dan deze zever ze.
en de makers van the blair witch hebben zelf al toegegeven dat het fake is dus....
Blair witch was wel kei eng vond ik ... dat gevoel dat je daarvan kreeg was gewoon beklemmend! Zeer goede horror!
Vooral wnn je zo die stemmetjes hoort van die kinderen en wanneer ze in kei grote paniek weglopen in dat bos, en dan nog in dat huis :)
Hell ... heel de film is gewoon creepy!

chief_tequila

Legacy Member
den Acid Burn zei:
ja maar zo fake :)
ja, maar toch oh zo creepy :p :D

Moet je toch maar kunnen ... al zou wss iedereen het wel wat kunnen doen, maar dat maakt ni uit :p

EazY

Legacy Member
is gewoon omdat het zo vanuit de vrije hand gefilmt is... wat maakt de openingsscène uit Saving Private Ryan zo realistisch? Ook de hantering van de camera...

wel grappig, heb 't gisteren ook nog verteld tegen een vriendin; Blair Witch was eens op televisie en 'k had ernaar gekeken in volledige duisternis en erna direct gaan slapen, dus ik 2 trappen omhoog ook in den donker, bovengekomen steek ik zo mijn licht aan en die lamp springt zo keihard :D toen was ik ook wel ff geschrokken ^^

$!t_n_DucK

Legacy Member
na al mijn nachtelijke wandelingen door het bos en op het kerkhof of waar dan ook (heb al wa afgewandelt) nog nooit iets tegengekomen, wel een zalig gevoel van adrenaline als er wa beweegt en ge begint hersenspinsels te maken, ma ja daarvoor moete met een groepke gaan en elkaar beginnen bang maken , vele toffer :D

Nuja, begin der wa oud voor te worden voor da laatste

EazY

Legacy Member
ik woon tegenover een kerkhof, nog nooit iets of iemand gezien :x

behalve paar grafschenners of johnny's die met hun brommertje komen crossen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan