demon326
Legacy Member
The Patriot zei:Ge zout voor minder in uw broek schijten gvd![]()
idd zou niet inzijn plaats willen gaan

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The Patriot zei:Ge zout voor minder in uw broek schijten gvd![]()

Atrox zei:In Tongeren is er zo'n huis. Naart schijnt heeft iemand zich daar ooit opgehangen. Toen het opnieuw verhuurd was heeft de nieuwe eigenaar zich op dezelfde plek opgehangen, net als de 3de verhuurder ...![]()
Tstaat nogaltijd te huur btw![]()


]HT[Simon zei:hieruit kan ik enkel opmaken dat er dus werkelijk een lijk in de douches ligt.
This being said, I do from time to time go out with friends photographers and spend the day somewhere. But that's pure for the photographic fun, the ghosts stay in their corner those times.
Also a (girl)friend of mine has been a model in several abandoned buildings ... she's somewhere on this site taking a shower !!!

FuLcRuM zei:tuurlijk bestaan die
Ik ken hier in de buurt enkele voorbeelden maar kan er niet direct iets van vinden op google;..

Kzen zo es met een paar maten een oud slachthuis binnengebroken (allee ja, draad overgeklommen), da was wel kicken tussen die kettingen en machines vol spinnewebben
We waren toen wel allemaal 12-16 jaar … nu zou het misschien minder spannend zijn natuurlijk.
exo zei:sniper warrior, ik zie dat je van vosselaar bent?
Als dat vosselaar bij Beerse is dan ken ik er wel enkele (anders natuurlijk ook maar dan gaat dat veel te ver zijn voor je).
Je mag me altijd een pm sturen met je email adres erin.
Mvg


boony zei:die video's op die site
http://www.bartonmansion.com
da kan toch ni fake zijn? die reageren vree echt ze



You really are a fucking pussyVampire zei:Ik heb 2 sec naar die video gekeken en ik weet nu al dat ik straks niet aan mijn gemak zal zijn als ik naar huis rij.
I'm such a pussy op zo'n gebied
Ik durfde op een bepaald moment zelf niet kijken naar the haunted mansion, een disney film met eddy murphy. Stel je voor![]()

komaan zeg das gewoon een kerel die daar staat om het zo te laten lijken.Blair witch was wel kei eng vond ik ... dat gevoel dat je daarvan kreeg was gewoon beklemmend! Zeer goede horror!den Acid Burn zei:omfg no offense ze maar ik heb juist die 2 clipkes van barton mansion geizne.
lol wat een grap is me dat zeg!
ge ziet toch duidelijk dat da gespeeld is, en die geest die daar staat met zijn lantaarnkomaan zeg das gewoon een kerel die daar staat om het zo te laten lijken.
ge ziet toch zelf dat dit ongelooflijk fake is zeker
dan vond ik the blair witch project veel angstaanjagender en minder fake overkomend dan deze zever ze.
en de makers van the blair witch hebben zelf al toegegeven dat het fake is dus....

ja, maar toch oh zo creepyden Acid Burn zei:ja maar zo fake![]()


toen was ik ook wel ff geschrokken ^^