Archief - "Supervolcano" docudrama - Canvas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Archeoloogke

Legacy Member
net ook gekeken...jawadde :eek:


volgende week kijk k zeker terug (+ die documentaire wrs ook donderdag?)

mauron

Legacy Member
Was best goed, ik zie al uit naar volgende week.

Het valt precies op dat BBC altijd voor kwaliteit zorgt.

Mr Syphon

Legacy Member
hopelijk word ik eraan herinnerd dat het volgende week nog is want ik ga da vergeten.

Wover

Legacy Member
mauron zei:
Was best goed, ik zie al uit naar volgende week.

Het valt precies op dat BBC altijd voor kwaliteit zorgt.
tvalt ook op dat bijna de helft van canvas programma's rechtstreeks van de bbc komen :p

dakantochnie zei:
hoe haddet dan liever gezien

mee echte beelden tjien :p

Dakantochnie

Legacy Member
kvsk_united zei:
mja kweenie, kvond dat het er toch wel iets TE fake uitzag.
Ik had de docu liefst iets minder sensationeel gezien, en met meer cijfermateriaal.

Maar toch, zeer boeiend.

Time

Legacy Member
Woverke zei:
tvalt ook op dat bijna de helft van canvas programma's rechtstreeks van de bbc komen :p
kwaliteit = kwaliteit, of da nu gemaakt is door eva pauwels of den bbc:p

EagleEye

Legacy Member
ik vond het goed :)

en AUB mensen zeikt is niet over de special effects die niet perfect zijn, dit is geen superhigh budget hollywood film he :ironic:

can't wait 'till next week

EagleEye

Legacy Member
Phil zei:
Vraagje, weet iemand of de getallen waarmee ze smijten (zoals een magma zak van 1500 kubieke kilometer) echt zijn. Ofdat deze getallen gewoon een worst case scenario zijn?

:unsure:

worst case

nee, ik denk dat het zoals ze zeiden in de film, dat ze er gewoon geen idee van hebben omdat het nogal moeilijk is een beeld te krijgen van iets dat onder de grond zit en dat je niet mag uit graven :unsure:

TheOrdreMan

Legacy Member
Phil zei:
Vraagje, weet iemand of de getallen waarmee ze smijten (zoals een magma zak van 1500 kubieke kilometer) echt zijn. Ofdat deze getallen gewoon een worst case scenario zijn?

:unsure:

Het gaat over wat er kan gebeuren. De toestand vandaag wordt niet besproken.

Preske

Legacy Member
Time^- zei:
jup, ze gaan nen put boren in een massa lava van meer dan 1000 kubieke kilometer, allemaal laten weglopen en alles is in orde :wtf:

als er een vulkaan uitbarst, en die bedreigt een dorp/stad, proberen ze meestal een gracht te graven om die rond te leiden

Woverke zei:
tvalt ook op dat bijna de helft van canvas programma's rechtstreeks van de bbc komen :p



mee echte beelden tjien :p

Het engiste waar wij vlamingen goed in zijn, is debiele voyeuristische programma's maken, en liefst nog waar ge kunt stemmen wie er uit moet

joyraider

Legacy Member
preske zei:
Het engiste waar wij vlamingen goed in zijn, is debiele voyeuristische programma's maken, en liefst nog waar ge kunt stemmen wie er uit moet

amen.

BraveHeart

Legacy Member
Time^- zei:
jup, ze gaan nen put boren in een massa lava van meer dan 1000 kubieke kilometer, allemaal laten weglopen en alles is in orde :wtf:

Als dit echt zo wordt zouden ze wel iets moeten gaan doen.

Een uitbarsting die de hele aarde tot stof en as omtovert of ingrijpen voordat het gebeurt.

Ik vond het sensatie gedeelte niet echt nodig voor zo'n docu.
Meer feiten, dit komt mij meer over als Armagaddon II of The day after tomorrow II afkooksel.
NGC had beter dit in beeld gebracht.
Oorlogen, wererldrampen iets wat ik kan missen is sensatie om de boel op te blazen en u een vals beeld te geven of het nu dat is of niet wat er al dan niet komen gaat.
Daarom dat ik deze docu ook meer zo'n geval vond voor de zoveelste dramafilm in een dozijn.
Deel 2 ga ik wiezo volgen.
Mijn broer vond het ook maar zever in pakskes...

We zijn er bij, we gaan er binnen de komende jaren eraan, hebt ge die docu op Canvas ook gezien ?

<< Ja, de wereld vergaat, dat zijden ze de vorige keer ook al.
Ik kan de tel niet meer bijhouden hoeveel keer de wereld is vergaan, het verbaast mij dat we hier nog rondlopen, herinner je de millenum ramp nog ?
Of de aarde die opwarmt, ja hier binnen achter de verarming daar kunnen ze gelijk in hebben. :rofl: >>

:unsure:

Time

Legacy Member
preske zei:
als er een vulkaan uitbarst, en die bedreigt een dorp/stad, proberen ze meestal een gracht te graven om die rond te leiden

men eerste post dat ik die telefoonboodschap grappig vond was in functie van de yellowstone-eruptie, niet in functie van vulkaaruitbarstingen int algemeen:p

die vent zei et zelf, alles in een straal van 100 km is praktisch instant death

btw, op die simulatie zag ge da et stof maar tot new york kwam (1cm), waarom klappen ze dan constant van "end of the world"?:p

Preske

Legacy Member
Time^- zei:
men eerste post dat ik die telefoonboodschap grappig vond was in functie van de yellowstone-eruptie, niet in functie van vulkaaruitbarstingen int algemeen:p

die vent zei et zelf, alles in een straal van 100 km is praktisch instant death

btw, op die simulatie zag ge da et stof maar tot new york kwam (1cm), waarom klappen ze dan constant van "end of the world"?:p

omdat ze daar maar rekenden met 125 kubieke Km, terwijl er 1500 kubieke km onderzat.

Ik kan me trouwens ook inbeelden dat, aangezien de US een grote economische macht is, de gevolgen ook voor ons zouden gelden.
En die as zal wel verder dan NY gaan

Remi

Legacy Member
Time^- zei:
btw, op die simulatie zag ge da et stof maar tot new york kwam (1cm), waarom klappen ze dan constant van "end of the world"?:p

Omdat de wereld rond de VS draait hé :ironic: Hoe kunde zoiets nu ni weten :ironic:

:D :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan