Archief - "Supervolcano" docudrama - Canvas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dakantochnie

Legacy Member
satanreleased zei:
ej em was de max waneer is deel 2 ????????en over welke docu hebben jullie het dan nog ????????
Die vraag begint al even ergerlijk te worden als de klassieker "Wat is de beste videokaart voor €200?"...

Blader is even terug, het is wel enkele keren gezegd. :)

Time

Legacy Member
Dillyracer zei:
Maar als die nog is uitgebarsten is geweest, hoe komt dan dat toen de wereld niet "verging" ?

het is nen vulkaan die uitbarst, tis ni de aarde da omploft eh:D

metaphore

Legacy Member
kheb die per ongeluk ook gezien
en ik vond hem wel leuk

kdacht dat hij al stopte toen die aftiteling kwam en ik dacht
omg wa een zwak einde

maar blijkbaar gaat hij nog door

volgende week wil ik zeker nie missen zenne :p

Gamerke 1988

Legacy Member
hij was goed! volgende week zeker kijken!

Maar die vulkaan, is die er in het echt ook (en is ze dan werkelijk zo groot als men zegt in deze docudrama?)

of is ie iets groter en spectaculairder gemaakt voor de film?

Gamerke 1988

Legacy Member
dakantochnie zei:
Wow, die laatste simulatie was wel indrukwekkend...
jah 125 kubieke kilometer in de simulatie => pc valt uit
blijkt: zit er nog duizend kubieke kilometer meer onder de grond :eek:

Preske

Legacy Member
Gamerke 1988 zei:
hij was goed! volgende week zeker kijken!

Maar die vulkaan, is die er in het echt ook (en is ze dan werkelijk zo groot als men zegt in deze docudrama?)

of is ie iets groter en spectaculairder gemaakt voor de film?

*geeft aandachtpillekes aan gamerke*

Gamerke 1988

Legacy Member
preske zei:
*geeft aandachtpillekes aan gamerke*
gamerke is nie goe wakker vandaag, gamerke is pas om 2 uur in slaap gevallen en om 4 uur nog is wakker geworden waarna hij nog maar 2 uurkes kon slapen en bijgevolg deze hele dag half aant slapen is.

En ja gamerke weet dat hij in de derde persoon spreekt :cool:

Preske

Legacy Member
dat is gebasseerd op ware feiten (op die zoveel kubieke km na mss), is hier meermaals gezegd geweest.

Gamerke 1988

Legacy Member
preske zei:
dat is gebasseerd op ware feiten (op die zoveel kubieke km na mss), is hier meermaals gezegd geweest.
mja, gamerke is lui vandaag :p

Tis toch eng als ge daar zo over nadenkt ze :help:

Dieleman_F

Legacy Member
BraveHeart zei:
We zijn er bij, we gaan er binnen de komende jaren eraan, hebt ge die docu op Canvas ook gezien ?

<< Ja, de wereld vergaat, dat zijden ze de vorige keer ook al.
Ik kan de tel niet meer bijhouden hoeveel keer de wereld is vergaan, het verbaast mij dat we hier nog rondlopen, herinner je de millenum ramp nog ?

mss al aan gedacht daze duidelijk laten uitschijnen dat het nu kan gebeuren maar ook binnen 10 000, wat juist is
er zijn idd nog rampscenarios hoor die allemaal wel ooit eens gaan gebeuren
mo ze kunnen da nie voorspellen op 10 000 jaar é
gwn wachten :D

Dakantochnie

Legacy Member
@Gamerke 1988: Zwam staat ergens vanonder op het forum he. ;)

Dakantochnie

Legacy Member
Gamerke 1988 zei:
pff gullie zijt veel te seriues en ik ben veel te moe vandaag :sad:
Maar ik niet, en ik zou niet graag deze thread closen omdat er alleen maar in gezwammed wordt.

Dakantochnie

Legacy Member
31337 zei:
move ze dan naar zwammeuh :unsure:
Nee, want dit is best een interessante thread die gewoon hier hoort.

Bovendien mogen we moven naar overal, behalve naar zwam. ;)

hatetn

Legacy Member
heb gekeken vol intresse gisteren
maar wat ik me afvraag
aan hun 125 kubiek hebben ze een superuitbarsting van 8.3
toen die uitbarstingen begon waar volgens hen 1500 kubiek in de bovenste kamer ligt begon zag je op dien da in da vliegtuig gestapt werd 7.1 staan met toch al een enorme ontploffing
dus zou dit nog maar het begin zijn van de uitbarsting
waaruit ik concludeer da wnr het helemaal uitbarst volgende week het gewoon enorm moe zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan