BraveHeart
Legacy Member
Remi zei:Omdat de wereld rond de VS draait hé :ironic: Hoe kunde zoiets nu ni weten :ironic:
![]()
![]()
So true

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Remi zei:Omdat de wereld rond de VS draait hé :ironic: Hoe kunde zoiets nu ni weten :ironic:
![]()
![]()

/edit twas blijkbaar op zondag, nuja ook juist gemist dan, in plaats naar halve film zitten kijken tot ik den trein moest halen, haddek da gewetenbartreligion zei:nu lees ik dit![]()

stoffer zei:Boeiend maar verontrustwekkend![]()
we weten allemaal wa em wil bedoelen e :ironic:Trip zei:sorry , kan het niet laten
"verontrustend" of "onrustwekkend" lijken mij betere alternatieven
Trip zei:sorry , kan het niet laten
"verontrustend" of "onrustwekkend" lijken mij betere alternatieven

neen, donderdag documentaire, gisteren en zondag deel 1 en 2 van de fictionele docudrama.Inspecteur Jan zei:mijn moeder zei dat het nog herhaald ging worden den donderdag, klopt dit?
Woverke zei:neen, donderdag documentaire, gisteren en zondag deel 1 en 2 van de fictionele docudrama.
Time^- zei:btw, op die simulatie zag ge da et stof maar tot new york kwam (1cm), waarom klappen ze dan constant van "end of the world"?![]()
PS: spijtig dat ze dat in 2x keer moeten doen...hebben ze zoveel schrik dat mensen hun attentionspan geen 2h aankan ofzo?)preske zei:omdat ze daar maar rekenden met 125 kubieke Km, terwijl er 1500 kubieke km onderzat.
Ik kan me trouwens ook inbeelden dat, aangezien de US een grote economische macht is, de gevolgen ook voor ons zouden gelden.
En die as zal wel verder dan NY gaan
de wereld 'vergaat' neit echt, het is zoals shade al zei er ontstaat een soort (tijdelijke) eeuwige winter die voor veel problemen zorgt ivm natuur dieren,ectDillyracer zei:Maar als die nog is uitgebarsten is geweest, hoe komt dan dat toen de wereld niet "verging" ?
misschien dat er toen een kleinere magmazak was, waardoor niet heel de wereld, maar slechts (een stuk van) Amerika bedolven werd.Dillyracer zei:Maar als die nog is uitgebarsten is geweest, hoe komt dan dat toen de wereld niet "verging" ?
(dankzij de spanjaarden die plots niet meer met de inheemse volkeren konden leven en dan maar alle geschiedkundige "boeken" verbrandde)
?