Archief - "Supervolcano" docudrama - Canvas

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

GhO$T

Legacy Member
bartreligion zei:
nu lees ik dit :(
/edit twas blijkbaar op zondag, nuja ook juist gemist dan, in plaats naar halve film zitten kijken tot ik den trein moest halen, haddek da geweten :(

mss es kijken naar docu en 2de deel oppakken alsek het onthou tot volgend weekend (kans nihil)

Preske

Legacy Member
echt veel gemist hebt ge in deel 1 niet

het ging meer over "what if" , "komt er nu een , ja of nee" en "dit kan er gebeuren"
Op het einde kwam dan de uiteindelijke uitbarsting.

Inspecteur Jan

Legacy Member
mijn moeder zei dat het nog herhaald ging worden den donderdag, klopt dit?

Wover

Legacy Member
Inspecteur Jan zei:
mijn moeder zei dat het nog herhaald ging worden den donderdag, klopt dit?
neen, donderdag documentaire, gisteren en zondag deel 1 en 2 van de fictionele docudrama.

Dakantochnie

Legacy Member
Mag ik vragen om alleen te reply'en als je iets zinnigs te zeggen hebt?

Dank u.

Het kan dan wel dat iemand al eens een spellingsfoutje maakt, of dat je de aflevering gemist hebt, maar daar zijn we nu toevallig eens niet in geïnteresseerd.

Blijf dus ontopic aub.

Shade

Legacy Member
Time^- zei:
btw, op die simulatie zag ge da et stof maar tot new york kwam (1cm), waarom klappen ze dan constant van "end of the world"?:p

omdat ze bvb eveneens hebben gezegd dat je maar "1mm" stof nodig hebt om een luchthaven dicht te laten gaan...was daarom spijtig dat ze daarvoor geen projectie hadden(zou wss wel tot europa kunnen reiken hebben)

Het "end of the world drama" is niet zozeer het stof dat neerkomt maar eerder het stof dat bijft hangen(soort nuclaire winter) en zon verduistert, groen geeft het op, alles wat groen eet geeft het an vervolgend op etc.


Iedereen maar bezig over de flashy kant van de simulatie, wat ik er zot aan vond was de snelheid...iets zegt me dat dat alles behalve realistisch is :s

Shade
( :sop: PS: spijtig dat ze dat in 2x keer moeten doen...hebben ze zoveel schrik dat mensen hun attentionspan geen 2h aankan ofzo?)

Muttley

Legacy Member
preske zei:
omdat ze daar maar rekenden met 125 kubieke Km, terwijl er 1500 kubieke km onderzat.

Ik kan me trouwens ook inbeelden dat, aangezien de US een grote economische macht is, de gevolgen ook voor ons zouden gelden.
En die as zal wel verder dan NY gaan


Ik dacht dat ze daar rekening houden me de vorige superuitbarsting.

Anoniem04

Legacy Member
Maar als die nog is uitgebarsten is geweest, hoe komt dan dat toen de wereld niet "verging" ?

Reptiel

Legacy Member
Dillyracer zei:
Maar als die nog is uitgebarsten is geweest, hoe komt dan dat toen de wereld niet "verging" ?
de wereld 'vergaat' neit echt, het is zoals shade al zei er ontstaat een soort (tijdelijke) eeuwige winter die voor veel problemen zorgt ivm natuur dieren,ect
Nu na een tijd zal (denk ik) die stof wolk wel gaan afnemen maar dat gebeurt natuurlijk niet in 1,2,3
get it?

Wover

Legacy Member
Dillyracer zei:
Maar als die nog is uitgebarsten is geweest, hoe komt dan dat toen de wereld niet "verging" ?
misschien dat er toen een kleinere magmazak was, waardoor niet heel de wereld, maar slechts (een stuk van) Amerika bedolven werd.

Ge moet er ook aan denken dat we totaal niet weten wat er in Amerika gebeurt is voor 1492 e :p (dankzij de spanjaarden die plots niet meer met de inheemse volkeren konden leven en dan maar alle geschiedkundige "boeken" verbrandde)

maar dan nog, de mens bestaat nog maar een aantal 100 000en jaren zeker :p?

Yo-Han

Legacy Member
Och ja,kent ge die gaston en Leo film "de paniekzaaiers" ... t'is ook een tv programma hé..t'moet wat flashy en in 2delen om aan tv zenders te kunnen verkopen als commercieel product

du us governement site die ik hier postte ,daar kunt ge gerust op af gaan;als er iets onheilspellend gaat gebeuren in Yellowstone zien ze dat wel in hun monitoring

satanreleased

Legacy Member
ej em was de max waneer is deel 2 ????????en over welke docu hebben jullie het dan nog ????????
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan